grunt Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Mes det hoppas jag inte, i sådana fall är jag lika mycket mes som du. Och om jag vore en mes skulle det ju vara förfärligt, så det kan du inte vara! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 När Haku dog i Naruto ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 har inte gråtigt under nån anime, men visst har man fått en känsla inom sig, ex. när Haku dör, och Zabuza dör och erkänner att han hade känslor för Haku, finns säkert många mer såna tillfelen men kommer inte på dom nu. Finns flera stycken i mangorna vill ja påpeka Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 Silver fang , då Rikki blir besegrad av Akakabooto och Silver tittar med sina söta ögon på de. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 Sailor Moon Eldflugornas grav Nausicaä Maison Ikkoku Miracle Girls Nadesico Totoro Key the Metal Idol m.fl. Inte för att alla har varit sorgetårar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shiva Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Oh så många jag fällt tårar för, tex fma, Record of loddoss war,x-tv, och många mer. Det är inget fel att gråta för en anime / manga ,Man kan ju gråta pågrund av många saker oftas finns det så bra karäktarer som man tex inte vill ska dö och så :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moriquende Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Jag brukar gråta till Saikano, den är sååå sorglig.. Jag gråtar nästan hela tiden.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Lyckotårar ha man ju kanske haft också kom jag på. Fast inte så ofta ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Satt och snyftade lite till eldflugornas grav, den som inte påverkas av den är inte mänsklig. Ior som kände sig riktigt nere efter att ha tittat på ovan nämnda tjingtjongrulle. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuMo Skrivet september 4, 2004 Anmäl Share Skrivet september 4, 2004 Grave of fireflies slutet en massa, och Full Moon Wo sagashite (eppet med eichi samt sista) samt i slutet av mangan, och sen i en massa shoujo-mangor jag läst XD hahaha och jag grät när jag fick reda på Yukis förflutna i Fruits Basket mangan (laddade ner japanska orginalet och läste) och nu hatar jag Kyou pga det.... grr baka neko. sa jag att jag har en real-size Yuki poster på min vägg? på tal om ingenting alltså. sen grät jag när jag läste Kamikaze Kaitou Jeanne också. kan inte läsa den utan att gråta... Time stranger kyoko likaså. grät i Fushigi Yuugi också, tror de som sett serien kan lista ut var om jag säger att jag älskar Hotohori och Nuriko ;) grät av Kimi ga nozomu eien också. jävla mitsuki. i love haruka. tror ni fattar. och nu kan jag säga att jag gråtit av aishiteruze baby också, ep 20 tillockmed. jättesorgligt dedär i slutet T_T okej tror ni fattar poängen, jag är överkänslig och gråter jättemycket till shoujos lol Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet september 4, 2004 Anmäl Share Skrivet september 4, 2004 Grät ett par gånger under Full Moon och Fruits Basket jag också. En annan serie som jag anser väldigt sorglig är Kimi Ga Nozomu Eien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-matrim- Skrivet september 5, 2004 Anmäl Share Skrivet september 5, 2004 Gråtit åt anime har inträffat i 2 serier för mig. Love hina och Ai Yori Aoshi Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet september 6, 2004 Anmäl Share Skrivet september 6, 2004 Ja, i Kimi Ga Nozomu Eien blev man ju helt knäckt redan i andra episoden(dom som har sett den vet ju vad jag snackar om ;) ) Även i Onegai Teacher, Love Hina och Naruto har man blivit berörd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nane? Skrivet september 6, 2004 Anmäl Share Skrivet september 6, 2004 jag grät engång när jag såg fist of the north star... av skratt :) i scenen där huvudkaraktären spöar ihjäl en elaking.... hans mäktiga stridsvrål! aaAAIII! ti ti ti ti ti ti ti!! den va mycket fin, skrattade mig harmynt... --------------------------------------------------------- "hôppôs ingön fatti hettörn" sa han sôm tapp matlusta Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jailex Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 Har då aldrig gråtit för någon film eller serie som inte var anime... Bortsätt från Xena och Buffy förstås. *SPOILERS* Ganska dumt koncept med spoilers egentligen eftersom spoilers kan vara hela serien för den som bara sett ett ep eller ingeting alls. Jo, jag tror jag grät till Kimi ga Nozomu Eien som så många andra. Sailor Moon har varit en storbölare för mig, speciellt säsongsavslutet i första säsongen, slutet på R-filmen (ändast på japanska, egnelska dubben skratta jag åt) och slutet på sista säsongen. Speciellt när Rei dör! Har aldrig gråtit mer i hela mitt liv! REI! "We promised to be together until the end" (btw, har nån sett Aluminum Studios musikvideo Dreams of Red? Underbar!) Har gråtit ofta i Marimite, typ i ep 7 och speciellt avsnitt 11! Grät mig igenom hela. Definitivt ett av animens mest sorgliga avsnitt någonsin... efter Reis död såklart. Rei-chan kaesu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SLäggan Skrivet september 8, 2004 Anmäl Share Skrivet september 8, 2004 klart :O man grinar ju så fort man hör "canta per me" (noir) eller kollar på kenshin Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet september 11, 2004 Anmäl Share Skrivet september 11, 2004 Nej, men däremot har jag blivit så frukasvärt irriterad på vissa seriers slut så man kan explodera. Är små sur i flera dagar efteråt :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Gungrave var en riktig storbölare för mig, mot slutet. Om inte deprimerande. Gungrave är och förblir troligtvis en av mina absoluta favoriter. *SPOILER FÖR GUNGRAVE* De två sista avsnitten var så otroligt snyggt gjorda, där Harry och Brandon sitter i sin gamla lya och pratar om det förflutna, så ser man att det "fadar" in folk och miljöer från den gamla tiden, stämningen var så otroligt sorglig, jag tokböla som jag aldrig gjort förr Sen när de båda blir "vänner" igen, och slåss tillsammans mot sin död, snacka om igenomtänkt slut. Det glömmer jag aldrig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Hua. Jag gråter väldigt mycket av Hack//Sign.. Den är riktigt deprimerande och ledsam. Helst när man ser Tsukasas ansikte. Det är så fyllt av angst hela tiden. Är en ledsam anime. Blir helst fast i den och jätteberörd. Uscha, borde sluta se den, men kan inte. Är bra att gråta. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Azon Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Om jag skulle ha gråtit någon gång i en... ja ifs det var ingen anime, men väl så en manga. Så är det i sista volymen av Slam Dunk, nr 31. sista 20 sidorna är det ingen text. Och man känner hur pulsen "låter" istället för att man hör texten innom sig. Vackert. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet september 23, 2004 Anmäl Share Skrivet september 23, 2004 ja jag har gort det en gång dat var näst sista asniten av Frutba... när Toro fick syn på kyou när han blev nåt ja vad är det för nåt? :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet september 24, 2004 Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 Jag är helt säker på att jag gråtit av det någon gång, men jag kan inte komma ihåg det. tror att jag har gråtit över Naruto några gånger, alla känslor bara råker fram...T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jiraiya Skrivet september 24, 2004 Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 Tror jag grät lite när dom visade Edward och Al's förflutna i Fullmetal Alchemist, tror jag gjorde det nångång under Now and Then, Here and There också, kommer inte ihåg när dock ^^ Vet att det fanns fler serier, men kommer inte ihåg vilka - och ja - Anime känns mer känsloladdat än vanliga serier, har aldrig gråtit över någon amerikansk serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RexM Skrivet september 24, 2004 Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 Jag grät som ett barn i slutet av Mahoromatics andra säsong. Jag fattade inte riktigt vad det var som hände, men allt var så sorgligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alban23 Skrivet september 24, 2004 Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 Haha... Jag lipar till de flesta animéerna jag ser... Exempel: Ginga: Nagareboshi Gin (oklippta) Wolf's Rain Angel Sanctuary Gravitation Onegai Teacher Chobits Love Hina FFU Spirited Away (Kanske går snabbare att räkna upp de jag lyckats h¨ålla tillbaka tårarne på...) ;o) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg