NagisaKaoru Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 Narutoserien har en del sorgliga stunder...har säkert fällt en tår nån gång men kommer inte ihåg det...jo, just det avsnittet när Haku dog...fälldes nog en tår tycker hela alltet på bron var sogligt..Sauske trodde man ju dog också... Inte för att jag bryr mig om någon säger spoilers till mig men andra kanske gör det så du kan väll sätta spoiler över spoilern? :) . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 Du fattade väl ändå att det skulle bli spoilers i en sån här tråd Herid?! Snälla... Det spelar ingen som helst roll, varna för alla sorters spoilers för tusan, det finns vissa som är känsliga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KhanKhaar Skrivet juni 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 Ja.. jag har ju blivit ledsen i ögat av Grave of the fireflies men säg det inte till nån. btw. hej allesammans. jag är The New Kid On The Block :). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet juni 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2004 Har inte gråtit, men blivit rörd däremot, nästan släppt en liten tår =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoveDecease Skrivet juni 22, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2004 hee...ojj jag måste nog vara gandka ensam om detta ^^ Sailor Moon- när alla dog, ja, i början där, jooooda Ceres- bara för att alla dog och att kärleken va så hiiiimmla hopplös och XD silver Fang när Silvers pappa föll över stupet å deisuke kom å allt var bara heeemskt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juni 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 Du kan ju börja med att läsa igenom tråden och sedan inse att du absolut inte är ensam. : ) Spelar ingen roll om du syftar på just de tillfällena, för det är du nog inte... Jag kan säga direkt att jag blev förtvivlad i den scenen du nämner i SF. :) Cheers, och välkommen hit kanske =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Hrm. Ja! D: Jag grät.. länge. När jag hade sett Kenshin. Och han dog. Jävla dumma ova, som inte borde finnas. DX! Ahwell. Jag var deprimerad i typ.. två veckor, tillsammans med min vän. XD~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 ja kenshins sista oav stund när han är sjuk och senil och bara rammlar ihop, då tycker man faktiskt ´lite synd om den lille fjanten... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 ja kenshins sista oav stund när han är sjuk och senil och bara rammlar ihop, då tycker man faktiskt ´lite synd om den lille fjanten... :O! "Lite synd om?" .... >:O! MYCKET synd om, om någon frågar mig, vilket jag vet att ingen gör. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 ja kenshins sista oav stund när han är sjuk och senil och bara rammlar ihop, då tycker man faktiskt ´lite synd om den lille fjanten... :O! "Lite synd om?" .... >:O! MYCKET synd om, om någon frågar mig, vilket jag vet att ingen gör. EY!! Varna för spoilers! Det må så vara att den tråd var tvungen att ha spoiler men.... Berätta slutet på på en Anime jag ska se... >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Hur kan man inte gråta till slutet av andra episoden av Kimi Ga Nozomu Eien om man sitter i ett mörkt litet rum med några öl i kroppen och att man om bara några dagar ska resa iväg från tjejen för att vara i lumpen i 10månader? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 ja kenshins sista oav stund när han är sjuk och senil och bara rammlar ihop, då tycker man faktiskt ´lite synd om den lille fjanten... :O! "Lite synd om?" .... >:O! MYCKET synd om, om någon frågar mig, vilket jag vet att ingen gör. EY!! Varna för spoilers! Det må så vara att den tråd var tvungen att ha spoiler men.... Berätta slutet på på en Anime jag ska se... .. > _>;; Ehu. Ledsen. Eller nåt. :o~ Men, hrm, se inte ova:n. Den är dålig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Hur kan man inte gråta till slutet av andra episoden av Kimi Ga Nozomu Eien om man sitter i ett mörkt litet rum med några öl i kroppen och att man om bara några dagar ska resa iväg från tjejen för att vara i lumpen i 10månader? Ok, jag har ingen flickvän, och hade bara ett par flaskor vanilla coke i kroppen, men det var inga problem att gråta ändå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Men du är ju en fjolla Rockman, det är skillnad! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Kan inte säga emot dig på den punkten, Herid. Eller jo, jag kan, men då skulle jag ljuga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Du kan. Men då ljuger du. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Blev riktigt ledsen när man fick se scenen när Zabusa blir liksom god i Naruto! Så ser man också Sasuke där ligga så kommer den där soegliga låten >:( Men jag grät aldrig så jag har nog aldrig gråtit på nån Anime! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Headless Zombie Skrivet juli 1, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2004 nää, bölat har jag väll inte men det har funnits nog med sorgliga stunder. slutet på NGE var nog den sorgligaste, blir lite deppig bara av att tänka på det. slutet på love hina, den var bra. en av de bättre måste jag säga, too bad så kommer ingen uppföljare. ska kolla genom specialerna o hoppas dom e nåt att ha. silver fang var ganska sorgligt. där var enda gången jag bölade, men jag var 9 år då... det var nog dom som berört mig mest. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juli 1, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2004 hee...ojjjag måste nog vara gandka ensam om detta ^^ Sailor Moon- när alla dog, ja, i början där, jooooda >:( Ceres- bara för att alla dog och att kärleken va så hiiiimmla hopplös och XD silver Fang när Silvers pappa föll över stupet å deisuke kom å allt var bara heeemskt! Ehh... Okej.. Det var läskigt vad folk blev rörda av samma sk som mig.. Notis: Jag var 10-11 år när jag såg det avsnittet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uzmaki Naruto Skrivet juli 1, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2004 Jag måste nog säjja att jag också bölade av Silver Fang, men jag var ju ganska ung typ : 7-8 år, så vem hade inte bölat.. >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Skrivet juli 1, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2004 De 8 sista avsnitten av Da Capo >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lerusius Skrivet juli 1, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2004 hmm...Slutet av Uchuu No Stellvia (Stellvia of the Universe) för att världen inte går under >:( och för att man inte får veta vad som hände med världen efter slutet av serien :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juli 1, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2004 har sett Saikano aka She ~ the ultimate weapon ~ aka Saishuu Heiki Kanojo nu i början av veckan och jag måste säga att det är nog den sorligaste ja har stett..det kom både en och två tårar när ja såg den...och jag har tänkt på den i flera dagar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet augusti 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Ojojoj som tårarna ran i slutet på: 千年女優 Chiyoko Millennial Actress Sennen Joyu Chiyoko Milleniets Aktris välj titel själv för er som är petiga. ^^ Musiken hjälpte till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Jag bölade en hel del i slutet av Vindens Krigare när prinsessan Sandra "dog" då jag såg filmen som barn. Nuförtiden berör mig inte filmen (Nausicaa alltså) så mycket längre, men mangan däremot ger mig många klumpar i halsen och blanka ögon vid ett flertalet ställen. Speciellt när ***** dör och Nausicaa begraver honom vid ett ensamt träd. *Snyft* Det finns även en hel del scener i Dagger of Kamui som berör mig djupt. Det är många som dör som förtjänade att leva i den filmen. De som har sett den vet vad jag menar :(. Sen har vi Rai - Grottpojken. Kalla mig blödig men jag snyftar allt en hel del när jag ser den serien också...Det är nog känslor som sitter kvar sen barndomen när jag var närmast besatt av Rai och hans strapatser under sökandet efter sin försvunna moder. Ja, vilken mes man är trots allt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg