Hair Skrivet juni 10, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2009 Nej då är du inne på säsong två :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swiff Skrivet juni 13, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2009 Nåväl.. Jag har nog fått klumpar i halsen och tryckt ut någon tår över en hel del anime. Men mina mest minnesrika stunder befinner sig i Silver Fang. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet juni 13, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2009 Jodå, har väll inte sett alltför mycket anime än men ett par stycket har man väll fält några tårar vid... inte minst Grave of the fireflies för ett par dagar sedan där jag nästintill storböla på slutet :P Omanligt omanligt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juni 13, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2009 Jodå, har väll inte sett alltför mycket anime än men ett par stycket har man väll fält några tårar vid... inte minst Grave of the fireflies för ett par dagar sedan där jag nästintill storböla på slutet :P Omanligt omanligt... Äsch då, om man inte gråter en skvätt när man ser på Grave of the Fireflies så är man inte mänsklig, varesig man är man eller kvinna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Highbrow Skrivet juni 16, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2009 Var det i episod 9 som bråket mellan Al och Alponse ägde rum? Upptakten till det, och upplösningen, fick det att grumla sig lite i halsen för min del. Serie 1 hade också sina stunder, men tack vare att serie 2 känns mer solid så bryr man sig så mycket mer. Efter tåren sköt jag sju älgar, vann tretton slagsmål, snusade krossat glas och tuggade dynamit, så min manlighet är intakt. Bröl för faen ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet juni 16, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2009 Serier som fått mig att grina: Massor Serier som fått mig att grina, ha ont i hjärtat och/eller gringråta: - Gurren Lagann - Grave of the Fireflies - Sailor Moon - Magic Knight Rayearth (jag var liten, ok?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jinha Skrivet juni 17, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2009 Fällde ett par tårar i slutet av Fate/Stay night. Hade en klump i magen i nåra veckor efter slutet och tyckte inte det fanns någon mening med livet eftersom serien var slut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet juni 17, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2009 Sista avsnittet av H20... Blir tårögd av att bara tänka på det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NiwaAMV Skrivet juni 17, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2009 Clannad After Story: Avsnitt 18 Kimi Ga Nozomu Eien: Avsnitt 13 :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet juni 18, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2009 Har aldrig gråtit pga en anime, men kände något i tårkanalen när Chi blev skitledsen i typ näst sista avsnittet av Chi's Sweet Home för att den svarta katten flyttade. Det är enda gångerna jag gråter till filmer, det är just när det har att göra med en slags far-och-son grej. Av filmen Click fick jag några tårar i ögat, för att det hände något med fadern, och sonen var där och började lipa. I en kinesisk film (hette typ CJ-9 eller nåt konstigt, minns inte...) så levde sonen med sin pappa eftersom mamma hade dött, men så plötsligt dör farsan också, och ungen ligger hemma och störtlipar, då fick jag också en tår i ögat. Med andra ord, det enda scenariot en film kan få mig till tårar är när det har någon far-och-son-incident som är tragisk eller sorglig. Inte hänt så ofta i anime, men just i Chi's Sweet Home (som förövrigt är en serie för mindre barn) så lyckades de >:'3 EDIT: Förresten, kan ha gråtit någon gång kanske av Starzinger när jag var typ 6-7 år, men har inget riktigt minne av det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sou-l Skrivet juni 18, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2009 har aldrig direkt gråtit, men har blivit ledsen i flera dagar:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kageboshi Skrivet juni 21, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2009 Storlipa när när jag såg Ricky bli nerkastad i ravinen av Akakabuto. Var nog kanske 6 år när jag såg det.. Får fortfarande en klump av den scenen :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Them_bonez Skrivet juni 29, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2009 Spoiler för Blood+ I blood+ när Riku dog QQ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 29, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2009 Them_bonez, vi har en funktion för att dölja spoilers, så jag ändrade det åt dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Them_bonez Skrivet juni 29, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2009 Tack ja e ny här u see :D Sowwy :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alec Skrivet juli 11, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2009 I H2O- fotprints in the sand grät jag i sista avsnittetSpoiler när tjejen gick och blev överkörd av ett tåg :'s och i hatenkou yuugiSpoiler när han skjuter dockan.. och i shin shirayuki-hime densetsu pretear i sista och näst sista avsnittet.. och så har jag gråtit i en massa andra animeer också xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 11, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2009 I H2O- fotprints in the sand grät jag .............. Och där blev man spoilad >_> använd dessa för att dölja spoilers: [hide=SPOILER FFS]någon dör[/hide] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schtim Skrivet juli 11, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2009 Toradora! Spoiler I slutet på avsnitt 21, när Taiga avslöjar sina känslor inför Ryūji utan att veta om det. Grät utav glädje och lättnad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sakusen Skrivet juli 12, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2009 Sista avsnittet av Dragonball GT fick mig att böla som en bäbis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Skrivet oktober 20, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2009 Tror Fan dem flesta har gråtit fast dem leker hardcore för alla andra :D För Mig Naruto , After Clannad Story sen finns det jo hur många som helst man känner sig berörd fast orka ta alla dem ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deakka Skrivet oktober 27, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2009 "The Girl Who Leapt Through Time" (Toki wo Kakeru Shoujo). Hände saker inom mig när Hade en konstig, halvt obehaglig känsla under hela tiden efter att dom lånade hennes cykel och var på väg mot järnvägsövergången. Visste nästan att det skulle sluta illa, men sen gav dom mig hoppet åter - för att återigen sticka in kniven i hjärtat på slutet då han likt förbannat inte kunde stanna, och ingen kyss blev det heller sjukt bra film dock. Missat den fram tills nu men jag rekomenderar den starkt till alla som inte sett den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Igyou_Hime Skrivet december 16, 2009 Anmäl Share Skrivet december 16, 2009 Jag små grät när jag såg slutet av Fruits Basket^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
McDunk Skrivet januari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2010 Sist nu så såg jag slutet på Ikki Tousen och det fälldes en tår då.. Riktigt bra serie med 3 underbara sesonger. Mycket bra handlig osv. Riktigt berörande :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet januari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2010 Tycker jag alltid gråter till anime! :D Avlsutningen på Crono Crusade t.ex. eller avslutningen på Air. Trodde jag skulle börja gråta under fängelsescenen i Trinity Blood, den scenen tycker jag är riktigt snygg och gripande! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ToChaos Skrivet januari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2010 Oh, ja. Air Cowboy Bebop Trigun Samurai Champloo Gurren Lagann The Girl Who Lept Through Time Wolf's Rain Jag antar att jag är känslig :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg