Orrin Skrivet januari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2007 Jag som var trött förut och tog det hela lite för allvarligt tror jag. Men nu är jag pigg så nu ser jag det ganska tydligt. Ber om ursäkt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2007 Felet var helt mitt, jag var otydlig. m(___)m Nåja, nog om detta. Det är iallafall manligt att gråta, om man gör det på rätt sätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luna Skrivet mars 4, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2007 Animen som jag senast grät till är nog Elfen Lied, speciellt då man hörde introlåten de första gångerna... då var det svårt att hålla tillbaka tårarna. XD Tror faktiskt att jag aldrig har gråtit så mycket till en anime som till Elfen Lied förut och ändå så är jag väldigt känslig och lättberörd när det gäller anime. Men har även gårtit i slutet av Chobits, kommer dock inte ihåg varför då det var ett tag sedan. Brukar även gråta till slutet av de flesta bra animeserier som man sitter och sträcktittar på eftersom det känns så tomt och deppigt efteråt då det bara är... slut. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jinha Skrivet mars 4, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2007 Har aldrig gråtit av en anime, men ögonen har blivit lite våta en massa gånger. Tex Fate stay night slutet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 4, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2007 Gammalt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj Hobz Skrivet mars 5, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2007 Näe tyvärr så är jag på tok för manlig utav mig för att kunna fälla en tår, Du har uppenbarligen ingen koll på manlighet. Män gråter när det finns anledning. Det är tvärtemot vad du säger MYCKET manligt att gråta. Se bara på Kenshiro! Den killen gråter inte, han har bara tillfälligt fel på sin tårkanal... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kirren Skrivet mars 7, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2007 Har bara gråtit till en anime, elfen lied, så satans sorgligt =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet mars 7, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2007 oj, jag gråter till allt! nej kanske inte riktigt, jag gråter till sorgliga filmer, vare sig de är tecknade eller inte. Men när någon slår mig med de där *#%@ svärden vi använder inom SCA då slår jag hellre tillbaka lika hårt än lägger mig ner och gråter! lite anime jag minns klart att jag har gåtit till: Chrono crusade, kimi ga nozomu eien mfl. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gladkaka Skrivet mars 11, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2007 jag kan minna mig ha fått lite fukitga ögon då jag såg på nanaka 6/17, (heh, jag har gråtit många gånger av den där animen, underbar) tsuyokisu coolxsweet och nån gång mitt i Inuyasha också tror jag ^^" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akos Skrivet april 8, 2007 Anmäl Share Skrivet april 8, 2007 Animen som jag senast grät till är nog Elfen Lied, speciellt då man hörde introlåten de första gångerna... då var det svårt att hålla tillbaka tårarna. XD Tror faktiskt att jag aldrig har gråtit så mycket till en anime som till Elfen Lied förut och ändå så är jag väldigt känslig och lättberörd när det gäller anime. Men har även gårtit i slutet av Chobits, kommer dock inte ihåg varför då det var ett tag sedan. Brukar även gråta till slutet av de flesta bra animeserier som man sitter och sträcktittar på eftersom det känns så tomt och deppigt efteråt då det bara är... slut. :( Håller med. Tycker Elfen lied och chobits är båda väldigt vakra seier. Skulle också nämna Fate Satay Night som också har ett ganska rörande slut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akabane Skrivet april 9, 2007 Anmäl Share Skrivet april 9, 2007 Blev tårögd av Rurouni Kenshin - Seisouhen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikos_swe Skrivet april 10, 2007 Anmäl Share Skrivet april 10, 2007 Elfen Lied fick mej att gråta som en skolflicka ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokaburra Skrivet april 12, 2007 Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 Bara jag som gick igenom Elfen Leid med en axelryckning? Iaf, grät som en skolflicka på GunGRAVE :c Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikos_swe Skrivet april 12, 2007 Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 Bara jag som gick igenom Elfen Leid med en axelryckning? Iaf, grät som en skolflicka på GunGRAVE :c En axelryckning bara? :O * GNYYYYL * Man gråter lika mycket till Elfen Lied som du gör om du haft ett långt förhållande, som sedan tar slut och vännerna dör, och sedan köper du dej en glass och en mangatidning....utan glass o mangatidning :3 där har du någonting o klura på ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokaburra Skrivet april 12, 2007 Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 Bara jag som gick igenom Elfen Leid med en axelryckning? Iaf, grät som en skolflicka på GunGRAVE :c En axelryckning bara? :O * GNYYYYL * Man gråter lika mycket till Elfen Lied som du gör om du haft ett långt förhållande, som sedan tar slut och vännerna dör, och sedan köper du dej en glass och en mangatidning....utan glass o mangatidning :3 där har du någonting o klura på ^^ Uj q_q Kanske får lov att se om serien ;| Det jag kommer ihåg är att jag hatade slutet! ...riktigt hatade faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet april 19, 2007 Anmäl Share Skrivet april 19, 2007 Ännu en anime har sällat sig till den korta lista av animer som fått mig att gråta (igår kväll gick den från två till tre) Denna anime är Code Geass, och jag blev faktiskt förvånad över att den fick mig att gråta (för jag visste ju att den inte är en jättemunter serie) minispoiler där jag nämner vilket avsnitt jag syftar på men ep 14 var så himla sorglig T_T Jag blir smådeppig bara jag tänker på det :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 19, 2007 Anmäl Share Skrivet april 19, 2007 minispoiler där jag nämner vilket avsnitt jag syftar på men ep 14 var så himla sorglig T_T Jag blir smådeppig bara jag tänker på det :( Jo, det avsnittet var verkligen deprimerande. Ändå ville jag kolla om på det flera gånger, och gör det ännu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet april 19, 2007 Anmäl Share Skrivet april 19, 2007 Kimi ga Nozomu Eien Saikano Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet april 19, 2007 Anmäl Share Skrivet april 19, 2007 grät aldrig av någon slags anime, men blir riktigt berörd när jag tänker/ser på sista avsnittet i Elfen Lied. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet april 24, 2007 Anmäl Share Skrivet april 24, 2007 Pfft... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Ja, visst tusan har man låtit ett par salta rinna ner för kinderna. Manlig? Nej, inte det minsta. Har nog snarare blivit mer blödig med åren. Förut var det bara till riktigt sorgliga saker som Grave of the Fireflies och SaiKano som jag fällde några tårar. Nu tycker jag att jag sitter och smålipar till varenda drama. Senast var med Honey & Clover och Kanon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mullvad3n Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Kanon 2006 Man blev lite våt i ögat då och då Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanaji Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Det räknas inte om man bara blir blöt i ögonen? Annars skulle typ alla anime jag sett var med i listan... Men Air och NGEvangelion iaf, de var snyft-snyft. NGE mer på ett deprimerat sätt kanske, men yea... Någon som jag inte bölade i var Gundam Seed. De försökte som fan, men det var inte speciellt.. neaa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mullvad3n Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Det räknas inte om man bara blir blöt i ögonen? Njaa jag annvände det mer som ett talesätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DSPanther Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Gantz.. finns inget sorgligare. :( Sedan Elfen Lied, fast bara andra gången jag såg den, tyckte inte att den var lika sorlig första gången. Dock var det väl mest i slutet som tårarna faktiskt rann ned för kinderna. Saikano, fast bara i avsnitt 9. Alla som sett serien vet vad som händer då! Såg f ö Grave of the Fireflies härom veckan.. inte alls så sorlig som folk säger. Väldigt tragisk historia jovisst men aldrig så man är i närheten av att gråta. Den alla sorligaste serien jag sett är 1 Litre of Tears. Det är visserligen ingen anime utan en "jdorama", men värd att nämnas endå. Grät fan i alla avsnitt och i varje avsnitt satt man och tänkte, - det kan inte bli sorligare än såhär!, men det blev det alltid :( Är nog ganska blödig av mig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg