SkuttyWan Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 Ritade igår, men glömde posta, haha XD Lite annorlunda mot hur jag brukar rita chibis, but I like it :) Tycker om den slarviga men söta färgläggningen också ^___^ Wei, har inte postat på ett tag, tänkte att det var dags igen :O Min senaste bild är en fotomanipulation. XP Hope you like. XD Texten lyder: Watashi no kawaii tomodachi Översättning: Mina söta vänner Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akabane Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 Lite söta, den ena ser ut som ett geléhallon mums. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 X3 *Dör utav en kawaii-attack* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet februari 2, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2006 Ruskigt söta, vill ha en ^.^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet februari 2, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 2, 2006 Hihi, tack alla! ^___^ You all just made my day ^____^ *glad* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 2, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2006 Sött var ju ordet! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet februari 2, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2006 WAAAA! KAWAII X333333333! More ;P ( det här är ett typiskt fall av ren idioti ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 2, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2006 Väldigt gulligt. Önskar jag hade såna i mina trista krukväxter^^ Vad är det för växt förresten? Ser häftig ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet februari 2, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 2, 2006 <3 <3 <3 <3 på alla ^___^ Psycho: Står "Ficus Ginsing, Microcarpa" på krukan, finns på IKEA (för vad jag minns en relativt okej penning) :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2006 o men gud, alldrig sett något så där simpelt ge så otroligt bra resultat. Lysande idé. Blev SKIT gulligt :D Kul att se att ni alla är aktiva när jag kommer tillbaks :) Särkillt du Skutty. kawaii-drotningen (eftersom hon är lagom kawaii själv >3 ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet februari 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 15, 2006 Doddis <3<3 Det där värmde VERKLIGEN ^___^ hade matteprov idag och det gick um lite sådär.. ;_; Mysigt att komma hem till ditt inlägg <3<3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2006 Okej, alla på en gång nu: 1... 2... 3... NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWW ^_____^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet februari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2006 Jag var inställd på Emo/deppig.. sen såg jag denna tråd och det var kört Gullighets nivån är oerhörd :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg