Genma Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 Den här uppdateringens stora nyhet är att Atlantic ger sig på Genshiken i och med att de släpper volym 1 den åttonde februari. Hur bra Genshiken passar den svenska marknaden återstår att se. - Listan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arkeys Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 Åh, underbart att de släpper Genshiken. Min absoluta (= Skånskt ord?) favorit! :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 Va? Genshiken? Vilken överraskning! I och för sig hade det varit mer av en överraskning om den visats på TV, men jaja. Men jag antar att de inte tänker sälja första volymen tillsammans med någon samlarbox? Jag vill ha en box! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 Genshiken var verkligen en överraskning, men en väldigt bra sådan. Vem det än var som fick igenom det är verkligen värd att hylla ^^ [...] absoluta (= Skånskt ord?)Verkligen inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arkeys Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 [...] absoluta (= Skånskt ord?)Verkligen inte. Man vet aldrig. Har nog aldrig pratat med en "icke-skåning" som sagt så. ^^, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 Mycket roligt med Genshiken, ska helt klart överväga att investera i serien Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 /me ska lätt köpa Genshiken :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 När får vi se grisar flyga? XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet februari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2006 o/ Genshiken inhandlas! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Murray Skrivet februari 4, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2006 Har länge velat se 3x3 Eyes, för jag har haft musiken på lådan ett tag. Någon som kan säga vad den handlar om? Är den bra? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 4, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2006 http://www.animenfo.com/animetitle,4,hz ... _eyes.html Där har du info. Jag tycker att serien var väldigt bra, sevärd helt klart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet februari 16, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2006 Tycker det är bra att de komer till svergie ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg