Anime_G Skrivet januari 29, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2006 Introduktion: På lovet så plannerar jag och några andra att ha en filmvisning i biografen som uppcon: 04 var i. alltså (slottbiografen.se) Aktiviteter Filmvisning Cosplay tävling Tv-spel Butiker Kiosk ____________________________________________________________ _ Film schema Film schemat är inte faststället en men vi har några serier klara som vi kommer visa och det är följande: Gantz (1-2) Hikaru no Go (1-3) Submarine (någonting) GTO the movie (live action) Magister Negima (1-3) Kashimashi (1) Sailor moon live action (1-3) Vi kommer att ha en lunch pause på en timma för filmvinsningen och då kommer vi att visa J-pop/J-rock på duken. sen om det är några andra som ni gärna skulle vilja se så är det bara att skriva det i den här tråden så kommer vi försöka fixa fram dom. Det hela kommer börja klockan 10.00 på lördagen och kommer hålla på till klockan 23.30. ____________________________________________________________ _ Tv-spel Förutom filmvisning så kommer det också finnas 4 tv apparater med följande spel till: Dance revulotion 2 (PS2) Naruto 4 (GB) Dead or alive 3 (Xbox360) Soul Calibur III (GB) Det kommer inte vara några turneringar i spelen men dom kommer finnas där för dom som vill komma ut i ljuset lite :P ____________________________________________________________ _ Butiker Troligt vis så kommer denkipop och något annat manga inriktat företag vara där och sälja saker. Cosplayare kommer att komma ingratis om dom har på sig dräkterna i princip hela tiden. Sen så måste ju ni också ställa upp i Cosplay tävlingen. Som troligtvis arrangeras av Cosplay.se ____________________________________________________________ _ Kiosk[ Man vill ju gärna inte missa mycket av en film när man går på bio så vi kommer att a en kiosk som säljer godis och läsk för biliga priser utan för bio salen. b]____________________________________________________________ _[/b] Info: projekt namn: inte faställt Datum: lördagen den 25 på sportlovet pris: 100kr Var: Uppcon: 04s biograf väg beskrivning: Vägbeskrivning Buss Sthlm-Uppsala Buss är billigast, 40kr per person (ca90kr natt). Går en gång i timmen från SthlmC till UppsalaC. Resan tar ca 70min. Bussnummer 899. www.swebusexpress.se Tåg Sthlm-Uppsala Kostar 70kr, En vuxen och två under 15år åker på samma biljett. Bra om man är liten! Resan tar 45min och går en gång i timmen från Sthlm C till Uppsala C. www.sj.se ____________________________________________________________ _ För hoppningsvis så kommer vi se många av er där.. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 Jag kommer nog. Sen antar jag att du menar Soul Calibur till PS2 och inte till GB, och att du menar GC och inte GB, och Dead Or Alive 4 och inte Dead Or Alive 3 :) Sen kanske det vore smart att lägga upp en vägbeskrivning till själva biografen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anime_G Skrivet januari 31, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 Om ni skulle vilja ha en väg beskrivning så kan ni söka på slottsbiografen via googel så kommer du till des hemsida med vägbeskrivning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Immortelle Skrivet februari 2, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2006 Vägbeskrivning Buss Sthlm-Uppsala Buss är billigast, 40kr per person (ca90kr natt). Går en gång i timmen från SthlmC till UppsalaC. Resan tar ca 70min. Bussnummer 899. www.swebusexpress.se Tåg Sthlm-Uppsala Kostar 70kr, En vuxen och två under 15år åker på samma biljett. Bra om man är liten! Resan tar 45min och går en gång i timmen från Sthlm C till Uppsala C. www.sj.se Trevligt att någon läser på Uppsalakais hemsida ibland ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anime_G Skrivet februari 5, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 5, 2006 tänkte att det var lättast så Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg