Petus Skrivet maj 19, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 avsnitt 80 i naruto serien i slutet säger dom att den kommer 21 augusti och att "avancerade biljetter" redan börjat säljas. Avancerade biljetter? Hur komplicerade är de? Menar du förköpsbiljetter? har inte en aning vad dom menar med det.. det var översatt så i texten Advanced tickets som man brukar säga "dont shoot the messanger" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 19, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 Trailerna var ju inte överdrivet avslöjande om man säger så.. :sleep: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 19, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 har inte en aning vad dom menar med det.. det var översatt så i texten Advanced tickets som man brukar säga "dont shoot the messanger" Det var mitt sätt att skämta. Advanced behöver inte betyda avancerade, utan kan uppenbarligen betyda "i förväg" också. Får man inte skjuta budbäraren om han kommer med fel budskap? :) Nä, nu skall jag inte vara taskig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet maj 19, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 men lär sig något nytt varje dag :D ... fast idag lärde jag mig 2 saker.. min tandläkare var pratglad med sin assisstent och förklarade för henne vad man firar med krisihimmelsfärd :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet maj 20, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2004 Åhh! en Naruto film! :D (jag hänger med...) det hade jag ingen aning om....så den kommer ut till sommaren :D men vad är det om då (?) jag menar att jag skulle vilja he en direkt beskrivning....kanske nån som har lust att dra allt som dom vet för mig eller bara ge mig en sida där all information står? vore snällt! Naruta äger! (kom ihåg det) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet maj 20, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2004 Naruta äger! (kom ihåg det) själv tycker jag naruto är bra.. fast ja ska prova naruta den kanske också e grym hehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet maj 21, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2004 Naruta... det kanske är narutos hemliga tviling (ser ut som sexy no jutsu tjejen) XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 21, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2004 Jag tror han syftar på sug serien Narutaro. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet maj 21, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2004 ne han skrev fel o vi skämtar lite om det nu bara :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet maj 24, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2004 Naruto film?...YAhoo!!! äntligen, yes YES!! älskar verkligen Naruto det är en av de bästa serierna nånsin(talar bara för min åsikt) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 24, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2004 Naruto film?...YAhoo!!! äntligen, yes YES!! älskar verkligen Naruto det är en av de bästa serierna nånsin(talar bara för min åsikt) Noterat. Firewalker. Se 3X3 Eyes, Full Metal Alchemist eller Peace Maker Kurogane... De är jätte bra serier... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 26, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2004 Man kan ju hoppas att den blir bättre än de andra små filmerna eller "speciall avsnitten" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 26, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2004 Heh, verkligen. Konohamaru filmen var tråkig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet maj 28, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2004 Håll er ontopic! Jag gjort en tagit bort en bunt med offtopic inlägg från denna tråden! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet maj 28, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2004 När kommer den till Sverige(eller om den kommer till Sverige)? *Srry Anji we will play nice from now on :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 28, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2004 Eh, det är inte många filmer som ens kommer till Sverige... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet maj 29, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 29, 2004 Den kommer inte ens komma till Sverige (såvidare det inte blir världens jävla succé) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mjaoberg Skrivet juli 22, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2004 Tänkte bara säga det att jag gjort en förhandsbokning på musiken till Naruto filmen. Kommer hem i brevlådan så fort som den släpps i Japan :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet juli 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2004 Okej trevligt för dig. 21. augusti Kommer naruto filmen till japan ja .P Om den inte får en sån stor sucese som typ Pokemon så går det säkert att ladda ner filmen senare. Om man nu vill de :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aSet Skrivet juli 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2004 asså sluta lame:a... jag tankar gärna olagligt så länge det är bra kvalitet.. filmen visas i japan 21 augusti.. tar nog inte lång tid innan nån textar och uppload:ar på nätet.. kan förstå om man vill ha dvd:n men GRATIS ÄR GODAST Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kanaljen Skrivet juli 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2004 Instämmer aSet. Moral, vad är det för något? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet juli 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2004 asså sluta lame:a... jag tankar gärna olagligt så länge det är bra kvalitet.. filmen visas i japan 21 augusti.. tar nog inte lång tid innan nån textar och uppload:ar på nätet.. kan förstå om man vill ha dvd:n men GRATIS ÄR GODAST Jo jo, brukar väl komma bra kvalite ungefär 2 veckor efter det släpps eller så.. beror ju på var man tankar ner den. men skönast är den i fall den kommer till svergie på bio.. eller att se den på dvd hemma :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jaramide Skrivet augusti 12, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2004 Såg precis trailern som kom ut igår eller något. Filmen verkar ju ruskigt bra. Dase-snyggt tecknad också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg