forehead Skrivet januari 28, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2006 Störst blir större. Datumet för nästa UppCon är satt till 7-9 April. UppCon:06 kommer att hållas i samma lokaler som föregående konvent, men denna gången kommer besökarna även att ha tillgång till våningsplanet ovanför, vilket höjer det maximala besökarantalet till hela 1500 personer. Nytt för i år är även den japanska musikgruppen Hagakure, som kommer att uppträda live under konventet. Ansvariga för UppCon påpekar dock att det är viktigt att alla medlemmar registrerar om sig i Uppsalakai på grund av nya regler. För den som vill diskutera konventet eller har frågor så har Uppsalakai även lagt upp ett officiellt forum. - UppCon.se - Diskutera UppCon - Diskutera Hagakure Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 28, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2006 Vi syns där! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 28, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2006 Till 99%. ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 28, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2006 Denna gg komemr till och med jag måste bara påminna mig själv tills des annars glömmer ajg bort det :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 28, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2006 Skulle vara mycket spännande att åka på ett sådant konvent som Uppcon. Pengaproblem existerar dock... nåja, kanske i framtiden någon gång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet januari 29, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2006 I år får ni se upp, för då jävlar kommer jag... till 95% Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg