forehead Skrivet januari 27, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2006 UppCon-mania! ^^ - Reklamskylt - Finns på bland annat SFBok.se ^^ - "Vi bygger om" - Var uppe medan UppConsidan byggdes om - Startsida - Startsidan för UppCon:06 och Uppsalakai - UppCon:06 - Huvudsidan - UppCon-wallpaper - ... More to come ^^/ Annat: Talking Silence Gammal tråd Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 27, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2006 Tja jag har i alla fall bytt wallpaper nu ifrån min e7 ^^' Kunde inte låta bli >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 27, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2006 Wow, allt var riktigt snyggt men jag älskar designen på UppCon:06 Huvudsidan. X3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 27, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2006 känner igen konturen av, *skrik* pikachu och tror det är Astroboy, men de andra två är ett stort frågetecken, nån chans att man får reda vilka de två är? härlig känsla över designen :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 27, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2006 Den stora gubben är ju den från Min granne Totoro och den andra.. kan det vara Mario? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 28, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2006 Nog ser det ut som Mario alltid. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet januari 28, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 28, 2006 Tak tak! ^^ Den stora gubben är ju den från Min granne Totoro och den andra.. kan det vara Mario? Det är Totoro, till och med ^^ Och ja, den fjärde är Mario. Måste säga att jag är lite imponerad över att ni såg det ^^; Hade till och med lite svårt att se det själv efter att jag gjort den... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 29, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2006 Tak tak! ^^ Den stora gubben är ju den från Min granne Totoro och den andra.. kan det vara Mario? Det är Totoro, till och med ^^ Och ja, den fjärde är Mario. Måste säga att jag är lite imponerad över att ni såg det ^^; Hade till och med lite svårt att se det själv efter att jag gjort den... Såf faktiskt direkt att det var Totoro, vem kan inte se det? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg