manga nörd Skrivet maj 17, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2004 hej!! har ni där ute några tips om nån komedi anime. jag ser bara på love hina just nu som är skit bra (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet maj 17, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2004 Gäller det komedi finns det ingenting som slår Puni Puni Poemi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 17, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2004 Jungle wa itsumo Hare nochi Gu är ett måste om man gillar humor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet maj 17, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2004 Azumanga daiho slår allt det där. Om du har sett en hel del anime så är excel saga att rekomendera. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 17, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2004 One Piece är otroligt bra fast det är inte enbart komedi, men mycket. Det är en av de fulländade serier enligt mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet maj 18, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 Gillar du Love Hina kanske du ska se Green Green serien Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet maj 19, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 Jag ogillade Green Green serien rejält, och jag är ett Love Hina fan. För mycket kiss&bajs humor där. (det betyder låg humor, inte skämt om kiss&bajs) Däremot är Ai Yori Aoshi precis som Love Hina, så den borde du gilla. Den är lite mer romantisk än rolig dock. Sen finns det ju Onegai Teacher, riktigt romantisk och rolig, följer ungefär samma schema. Sen finns det Tenchi Muyo, som också följer temat med en kille och många tjejer, roligt och inte så värst romantiskt. Sen finns det ju Ah! My Goddess, samma här, en kille många tjejer, snyggt ritad och relativt romantisk och rolig, men kort, bara 5 avsnitt eller nåt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 19, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 Azumanga daiho slår allt det där. Om du har sett en hel del anime så är excel saga att rekomendera. Skulle Azumanga slå Puni Puni Poemi? Den är 4grr värre än Excel Saga! Den KAN inte slås av någon eller något! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet maj 19, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 Chobits måste du se :) Även Green Green och Maburaho. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 19, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 Vad sägs om Chobit som redan nämnts av flera? Den är riktigt bra om du jut gillar Love Hina Green green som flera nämner vet jag inte om jag gillar så mkt faktiskt..Visst kan den vara rolig ibland men lite överdriven. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet maj 19, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 Chobits är väl ändå inte så väldigt skoj? Inte enligt mig iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet maj 19, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 Azumanga Daioh är ett måste! Bästa komediserien som finns Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 19, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 Chobits är väl ändå inte så väldigt skoj? Inte enligt mig iaf. ??? Chobits är ju hysteriskt rolig ibland. I alla fall animen. Har sett upp till avsnitt 15 och håller på att bli tokig. Måste se resten!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet maj 19, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 Chobits är väl mest mystisk. En mystisk dramaserie. Mangan har mer fart, och snyggare naket, så där blir det en mystisk ecchi-thriller/dramaserie :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oktay-sama Skrivet maj 19, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 Green Green är hittills den roligaste jag sett :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet maj 19, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 Green Green är hittills den roligaste jag sett :D Hentai versionen? (joke) :P Som sagt det finns otroligt mycket att välja mellan men azumanga daioh är en serie som passar för alla. Du behöver inte ha sett så mycket anime för att förstå den som du måste för t.ex. excel saga som är en parodi på den japanska och amerikanska kulturen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet maj 20, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2004 jomen det roliga i Chobits är ju knäppa Sumomo och perversa Hideki: ) resten är ju som sagt mystiskt. Annars är nog det roligaste GTO, helt klart. Underligt att den inte nämns så ofta.. (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 20, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2004 Hentai versionen? (joke) Av vilken?.. aja.. skämt kanske som sagt.. Jo Chobits har sina goda stunder a humor.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 20, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2004 *Tråd rensad* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg