haru hara haruko Skrivet januari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2006 jag hittade inte nån tråd med musik spel så jag gjorde en. jag hade tänkt att kolla ifall det var nån här som gillar sånt (som jag) så kan man tex skriva vilken låt man har klarat mm. detta gäller alla musik spel allt från ddr till keybordmania. hejja alla musik spel fans :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2006 Bara så du vet så fanns det en tråd angående DJMAX någon sida tillbaka. Som Beatmania fast för datorn. :) Ska jag rada upp de spel jag känner till så finns följande; Singstar Beatmania DDR (glömt namnet men det är som DDR fast med diagonala steg) DJMAX o2jam Drumfreaks / Percussion Freaks Guitar Freaks Keyboard Mania Pop n' Music (skrev jag rätt denna gång?) Karaoke Revolution Det är vad jag kommer på så här på rak hand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haru hara haruko Skrivet januari 22, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 22, 2006 jag vet jag hittade den efteråt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haru hara haruko Skrivet januari 22, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 22, 2006 och jag visste att beatmania finns till dator men jag har någgot annat program Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2006 Men snälla, det är INTE beatmania. Det är LIKT beatmania. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet januari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2006 Kan lägga till Para Para Paradise Technic Beat Vib Ribbon Samba de amigo Guitar Hero Pump It up Technomotion EZ-2-Dancer In the Groove Beatmania IIDX Parappa the rapper Um Jammer lammy Amplitude Frequency Mojib Ribbon Taiko No Tatsujin Guitaroo-man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet januari 24, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2006 http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=3545 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet januari 24, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2006 så gick det med denna tråd! lås? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg