F.d. medlem Skrivet januari 20, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2006 Skulle inte skapa en ny tråd här sade jag ju men jag har börjat leka med ett program som heter Camtasia igen. Nästan roligt sådär. http://denny.carpelan.se/temp/play.html Camtasia spelar in bitar av skärmen, eller hela, och sparar det till pyttesmå filmfiler. Den ovan är 3.33mb stor och 20 min lång. xD; Ni borde testa, svinkul. Och just ja, det är jag som ritar allmänt blaja där, därför jag postade här. XD Edit* Ska tillägga att jag ritade på en yta som var en fjärdedel av skärmen, därför jag är halvseg på att rita för att hålla precision. ^^; Edit** Jag rekommenderar att ni drar lite, fast sakta, i speltidsmarkören så det går lite fortare att kolla på klippet...... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2006 vilket program har du till att rita ? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 21, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 21, 2006 Sketcher heter det. Kolla upp artgrounds så kan du testa. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zjgameru Skrivet januari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2006 Camtasia Studio är brau. Speciellt när man ska släppa lite småtrailers av sina fanspel. XD; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 21, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 21, 2006 Föredrar Fraps för spel, om det ens stödjer fanspel så att säga. ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2006 är dessa program freeware eller kostar de massor ? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 21, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 21, 2006 Ja du, inte är de gratis i alla fall....... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2006 kunde tänka mig det ^^ du har "köpt dem lagligt" antar jag ^^ hehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 22, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 22, 2006 Javisst, jag är nästan gjord av pengar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2006 :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg