Hikari no Hohenheim Skrivet oktober 27, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2007 Dock har jag bestämt att jag INTE tänker köpa mer manga förrän jag har läst ut det jag har (en del Conan, några Fullmetal Alchemist, en eller två One Piece, för att nämna några). ...jovisst, tjena. Var i SF-bokhandeln idag för att köpa en present till min mor som fyller år imorgon, och passade på att plocka upp .hack//Another Birth vol. 4 till mig själv. Just nu finns det helt sjukt mycket titlar jag suktar efter i den butiken. Både Full Metal Panic och Welcome to the NHK har kommit ut i romanform (orginalromanerna) samt del 4 i Scrapped Princess. Samt Yotsuba del 5. Samt D.Gray-Man del 5-6. Samt den fjärde Fullmetal Alchemist-romanen. Samt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet oktober 28, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2007 Jag är själv lite sugen på Welcome to the N.H.K. Det var ett tag sedan jag provade på att läsa engelsköversatta lättisar. Men den får vänta tills jag har tid att sitta ner i lugn och ro och läsa något igen (troligtvis till sommaren nästa år, urk...). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 1, 2007 Anmäl Share Skrivet november 1, 2007 länge sedan jag köpte manga men senaste var väl Fushigi Yuugi vol.8-15. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumii-Chan Skrivet november 10, 2007 Anmäl Share Skrivet november 10, 2007 Väntar böcker från Adlibris, Rozen maiden 1-3 desu ;) Dom har ganska många mangor på engelska (beställer alltid där ifrån) fast tiden att vänta är typ 2 veckor :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet november 10, 2007 Anmäl Share Skrivet november 10, 2007 Jag är själv lite sugen på Welcome to the N.H.K. Det var ett tag sedan jag provade på att läsa engelsköversatta lättisar. Men den får vänta tills jag har tid att sitta ner i lugn och ro och läsa något igen (troligtvis till sommaren nästa år, urk...). Jag tog mig faktiskt tid att börja läsa den tillslut, trots att jag inte har någon tid egentligen. Jättekul bok, dock är den klart störd där jag just nu läser. Men i övrigt är det kul, och boken känns lite grand som de japanska nerdarnas svar på High Fidelity. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet november 19, 2007 Anmäl Share Skrivet november 19, 2007 Har tyvärr otur med leveranstiden från adlibris den här gången, annars skulle jag i skrivande stund ligga och läsa någon av Negima 15, Genshiken 3 eller Death note 1 :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet november 19, 2007 Anmäl Share Skrivet november 19, 2007 Funderade i torsdags om jag orkade köpa en hög manga och böcker, hade mycket i ryggan men tänkte ändå att varför inte. Tur det - på kvällen blev jag jättesjuk så det var till att ligga i sängen och läsa större delen av helgen. MW av Osamu Tezuka Andromeda Stories av Keiko Takemiya och nån snubbe (jäkla schysst att hennes grejer börjat översättas!) The day I become a butterfly av nån. Skum men söt BL Kamen Tantei 3 av Matsuri Akino och lite innan dess kom mina två sista RG Veda från Tyskland. wheeee *kramar* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet november 20, 2007 Anmäl Share Skrivet november 20, 2007 Dem senaste manga jag köpte var oh my goddess volym 1 och 2. Längtar tills den tredje volymen kommer ut. ps: är det nån som vet ungefär vilket datum när oh my goddess volym 3 kommer ut? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet november 20, 2007 Anmäl Share Skrivet november 20, 2007 ps: är det nån som vet ungefär vilket datum när oh my goddess volym 3 kommer ut? Jag vet ingenting exakt, men i och med att de tänker släppa en ny bok varje månad och del två kom i oktober (eller kom den nu i november?) så borde trean släppas snart. Jag har för övrigt köpt One Piece 40. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet november 22, 2007 Anmäl Share Skrivet november 22, 2007 Peach Fuzz 2 - riktigt söt amerimanga ju ^^ Tramps like us 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 23, 2007 Anmäl Share Skrivet november 23, 2007 Köpte Genshiken 1-4 idag, har försummat den här mangan alldeles för länge nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kitsuchi Skrivet december 3, 2007 Anmäl Share Skrivet december 3, 2007 Köpte Gravtiation, 11 igår... trodde jag hade 10:an, men det hade jag inte... så ska köpa den nästa gång jag får lite småpengar över. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet december 3, 2007 Anmäl Share Skrivet december 3, 2007 King of Thorns 1 - Ursnygg och spännande. Bara 6 volymer lång, så den ska jag nog investera i även resten av. Jag blev riktigt entusiastisk över den. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Läste Genshiken 9 igår, sista boken i serien... funderar på att köpa ett exemplar till och lotta ut... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 köpte oh! my goddess volym 3 idag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet december 10, 2007 Anmäl Share Skrivet december 10, 2007 Oh my goddess 3 Death note 2 Genshiken 4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 12, 2007 Anmäl Share Skrivet december 12, 2007 så hade man beställt GITS mangan då... Någon aning vilka leveranstider SF Bokhandeln brukar ha? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet december 12, 2007 Anmäl Share Skrivet december 12, 2007 SF-bokhandeln brukar mig veteligen ta 3-6 arbetsdagar på sig att skicka ut varorna, om allt finns i lager. Vilket betyder att man kan få vänta i en vecka om man har otur. Om man bor i närhetan lönar det sig definitivt att åka och köpa själv. På tal om vilket var jag på SF-bokhandeln igår för att köpa julklappar. Riktigt frustrerande att gå omkring bland hyllorna av manga som man vill sätta tänderna i, och inte kunna köpa något till sig själv. Det gick dock vägen med julklapparna, förrutom till min syster; hon kan japanska, och vägrar läsa svensk/engelsk-översatt manga. Det är knepigt det där med julklappar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 12, 2007 Anmäl Share Skrivet december 12, 2007 kanske fel att sätta det som mangaköp, men The twelve kingdoms har ja köpt iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 17, 2007 Anmäl Share Skrivet december 17, 2007 SF-bokhandeln brukar mig veteligen ta 3-6 arbetsdagar på sig att skicka ut varorna, om allt finns i lager. Vilket betyder att man kan få vänta i en vecka om man har otur. snyft. fortfarande ingen avi i posten. Hur ska jag överleva julen om jag har varken anime eller manga? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet december 17, 2007 Anmäl Share Skrivet december 17, 2007 Kom lite saker idag. Denna är iofs ingen manga utan självbiografi av Haruko Momoi. De 25 sidor jag läst hittills var iaf underhållande. Sen var det också en manga med. Baddräktsmode enligt Boda-modellen. X Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 17, 2007 Anmäl Share Skrivet december 17, 2007 DB din uppfattning om mig alltså ^^ Mizugi ftw iaf ^^ rätta min stavning om jag har fel ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet december 18, 2007 Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 Negima 16 och Genshiken 5 :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 18, 2007 Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 hehehe läcker baddräkts kalender. Inte för jag skulle våga mej på att köpa en sån, men vad kostade saken? Men nu vill jag ha min Ghost in the shell. smisk skulle dom ha på SF. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet december 18, 2007 Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 hehehe läcker baddräkts kalender.Inte för jag skulle våga mej på att köpa en sån, men vad kostade saken? Nu är det ju ingen kalender utan en manga på 200 sidor. Men den kostade 1000 Yen + frakt Dvs omkring 60 kronor. frakten beror ju lite på hur stor ordern är. I det här fallet kanske 40 kronor. Så en hundring totalt är nog en bra uppskattning. Skådar jag ett bra intresse som börjar växa till här? Bådar gott för framtiden :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg