RainyDay Skrivet januari 26, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2007 ahh alltså, volym 7-8 är släppta här i väst. I japan är säkerligen fler släppta =) Vad jag hoppas på att mangan inte har slutat komma i japan, utan att den fortfarande går där, eftersom slutet på animen kändes lite abrubt =) Oftast så slänger de ju in fillers i anime när de börjar närma sig/komma ikapp mangan. Se bara vad som hände med naruto animen och bleach =p Kenshin fortsatte ju inte alls i mangans fotspår heller, tyävrr =p Ska nog dra mig en sväng till SF bokhandeln imorn eller söndag och inhandla lite mer manga XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 1, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2007 Chobits vol. 7 One Piece vol. 36 Mästerdetektiven vol. 28 Magic Knight Rayearth vol. 4 Chronicles of the Cursed Sword vol. 3 (manhwa) Keroro vol. 5 XXX Holic vol. 2 & 3 Fushigi Yuugi vol. 16 Det var nog alla... Men har redan läst ut alla böcker nu. D: Kan dessutom tilläga att jag fick Manga Mania och Shonen Jump bara någon dag efter att jag köp all manga. <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 1, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2007 Ush jag har sådan lust att köpa alla Battle Angel Alita, men min plånbok har inte lust med det. Någon som vill donera 1600, ni vet att det går till ett gott ändamål. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
phreak Skrivet februari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2007 BAA är välgörande ändamål vill jag lova! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2007 Ush jag har sådan lust att köpa alla Battle Angel Alita, men min plånbok har inte lust med det. Någon som vill donera 1600, ni vet att det går till ett gott ändamål. Hah, jag var precis inne i samma tankar häromveckan. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet februari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2007 Var inne på SF-bokhandeln och gjorde slut på studiebidraget idag: -Scrapped Princess - roman 2 -Crest of the Stars - roman 2 -Ghost in the Shell - roman 1 -Kare First Love vol. 1-2 -D.Gray-Man vol. 3 -Fullmetal Alchemist vol. 11 -Kimi ga nozomu eien DVD 1 (I och för sig inte manga, men...) -Death Note vol. 9 Alltid lika skoj att besöka den butiken. Roligt är också att det finns så mycket likasinnat folk där, så man vet aldrig; möjligheten finns att man står rygg mot rygg med någon från detta forum! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 3, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2007 Kom igen gott folk, jag har skramlat ihop 600 kronor nu. Låt oss alla gå ihop och donera 1000 kronor till Ge-Skatan-Alita-Samlingen-Fonden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet februari 3, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2007 Köpte Confidential Confessions vol 1 (beställde för typ 1 år sedan från SF bok) Confidential Confessions Deli Vol2 Death note 8 Death note 9 I''s 10 Suzuka Vol 2 och nya manga mania <3 (som jag inte läst på typ 5månader nu, men köper den varje månad ändå eftersom jag inte vill missa någon volym) så surt att dom inte har några nya serier i MM som man inte läst innan XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet februari 3, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2007 Air Gear ligger ju före den amerikanska utgåvan så då får du skylla dej själv för att du fuskar. ;) Wolf's Rain börjar i nästa nummer. Den är ju mindre välkänd som manga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 4, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2007 Wolf's Rain börjar i nästa nummer. Den är ju mindre välkänd som manga. Fanns den som manga? Det var som... Är den värd tid och pengar även om man redan sett TV-serien? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet februari 4, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2007 Air Gear ligger ju före den amerikanska utgåvan så då får du skylla dej själv för att du fuskar. ;) Wolf's Rain börjar i nästa nummer. Den är ju mindre välkänd som manga. fuskar? knappast XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet februari 5, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2007 I"s 1-2 Skulle ha köpt mer men allt jag var ute efter fanns inte i lager :( ..Beck 2 fanns visserligen men det exemplaret var i så dåligt skick :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet februari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2007 I"s 3-4 Battle Angel Alita 1 Hade väl köpt någe mer om jag inte hade stött på Hellis med vänner i SFbok. Beslutsångest .__. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 D.Gray-Man vol 1 och R.O.D (read or die) vol 1 (den sistnämnda är en present till min syster, men det hindrar mig ju inte från att läsa den redan nu ;) ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddis Skrivet februari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 Köpte min första manga på engelska idag, Bleach 1 :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukiko Skrivet februari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2007 Rozen Maiden 1-2 Demon Diary 1 Pita-ten 1-2 Angel Sanctuary 1-3 GodChild 1 typ :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2007 Battle Angel Alita 1-5 Welcome to the NHK! 1-2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Dubbel post: Battle Angel Alita 6-9 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet februari 23, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2007 Jag köpte och läste Flower of Life av Fumi Yoshinaga för ett par veckor sen. Det är andra gången jag köper och läser den (första gången på japanska). Första gången hatade jag den och sålde av den, andra gången älskade jag den och vill läsa fortsättningen. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2007 Jag såg nyligen till att jag nu bara behöver sitta och vänta på att Bärsärk vol. 15 anländer till min brevlåda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet februari 28, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2007 Yakitate Japan vol.2 var snäll och följde med mig hem från Science Fiction-bokhandeln idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet februari 28, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2007 Magic Knight Rayearth 6 (sv) Fullmetal Alchemist 1 (sv) xxxHolic 4 (sv) Monster 1-2 KamiKaze 4 From Eroica with Love 8 Fruits Basket 1 *hjärta* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 Battle Angel Alita Last Order 2-6 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet mars 4, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2007 Magic Knight Rayearth vol 5 Hellsing vol 2 Keroro vol 6 xxxHolic vol 4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet mars 7, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2007 Ranma 15, vilken jag betalade 1,50:- för och den e i fint skick. Men eftersom mitt mangaläsande ligger i botten och jag inte riktigt orkar köpa alla de andra så säljer jag den gärna :D utropspris 2:- så går jag med förtjänst! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg