Skatan Milla Skrivet december 2, 2006 Anmäl Share Skrivet december 2, 2006 Var på sfbok idag och införskaffade mig:Qwan 1-2 Yotsubato 1-2 Suikoden III 9 Ville köpa Kami Kaze 1-3 men de hade bara 3 inne, det betyder att någon var inne och norpade den idag, damn it! Ska du inte köpa NHK då? :P STFU! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet december 3, 2006 Anmäl Share Skrivet december 3, 2006 Berserk vol 1-10, blir att ta restrerande de närmsta veckorna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 3, 2006 Anmäl Share Skrivet december 3, 2006 Chobits 8 Hellsing 3 Neon genesis evangelion 9 Ragnarök 9 One Piece 35 säga vad man vill men jag drar mitt strå till svenskmanga försäljning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet december 9, 2006 Anmäl Share Skrivet december 9, 2006 Black Cat vol 2 Fullmetal Alchemist vol 4 Dessutom köpte jag Rurouni Kenshin vol 11 på japanska nu i helgen (var i Stockholm och tog en titt in i Sunai) Får se om jag nånsin kommer förstå den, men jag har iaf boken på engelska om inte annat ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet december 15, 2006 Anmäl Share Skrivet december 15, 2006 Bärsärk 14 Emma 2 är vad jag köpte senast. Emma handlade jag visserligen i helgen medan jag just beställde Bärsärk, men jaja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet december 15, 2006 Anmäl Share Skrivet december 15, 2006 Berserk 11-14 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 16, 2006 Anmäl Share Skrivet december 16, 2006 Äntligen fick jag tag på Vol 15 av Battle Royale, bra manga det där. Blev lite annat också, men det blev lite mindre denna gång än vad det brukar bli. Ska nog försöka köpa en hel mangaserie nästa gång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 17, 2006 Anmäl Share Skrivet december 17, 2006 Herregud vilka priser. Jag förstår hur folk tänker nu när se der de japanska animépriserna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dreamchaser Skrivet december 27, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 27, 2006 Köpte Astro Boy 1-3 på Coop Forum idag för 39:- tyckte det var ganska bra pris för alla tre böckerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet december 31, 2006 Anmäl Share Skrivet december 31, 2006 Köpte Saiyuki vol 2 innan jul (den bara råkade följa med när jag köpte julklapp åt min syster på Seriebörsen ^^') Sen fick jag Rurouni Kenshin vol 25-28 i julklapp (men jag har inte velat läsa den sista volymen än, jag vill inte att serien ska vara slut T-T ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drusila Skrivet januari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2007 Fyllde på min samling i Fredags när jag var till SF-bokhandeln med: Le Portrait de petite cossette vol.2 Tsubasa Characther Guide och Trinity Blood vol.1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet januari 4, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2007 Hehehe... Varit på Tysklandsbesök, och kom hem med Cantarella 6-7 RG Veda 1-5 (så braaaa!) Petshop of Horrors 5 X 7-9 Kizuna 8 Sex av volymerna var julklapp från en kompis som också var där B) Men jag förköpte mig ändå lite, och jag vill redan nu ha slutet på RG Veda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 och.. ..är vad jag köpte idag i SFbokhandeln :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Det var värst vad Asuma såg annorlunda ut i mangan. Åtminstone på det där omslaget... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Det var värst vad Asuma såg annorlunda ut i mangan. Åtminstone på det där omslaget... Jo, det är bara på omslaget han ser annorlunda ut ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddis Skrivet januari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 Köpte Keroro 1-2 och Naruto 1-2 idag... Är det bättre att köpa manga på engelska? Gillar inte de svenska översättningarna men engelsk manga kostar lite mer... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Power!! 7 Love Hina 11-14 inhandlades igår. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Köpte Keroro 1-2 och Naruto 1-2 idag...Är det bättre att köpa manga på engelska? Gillar inte de svenska översättningarna men engelsk manga kostar lite mer... Bättre och bättre, allt handlar egentligen om sin personliga smak. Och ekonomi kan ibland vara en knepig faktor ;) Själv köper jag både och, fast det är mest engelsköversatt manga nu för tiden. Mitt senaste inköp: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet januari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2007 Upptäckte till min stora chock att Inu-yasha givits ut på svenska och hunnit bli utgiven med redan 15-16 volymer häromveckan, så jag köpte första volymen och blev fångad precis som man ska bli =D Så nu blir det bara att invänta nästa rätta ekonomiska tillfälle till att köpa fler av dem. Jäh. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2007 Senaste inköp: Death Note 09 Kami kaze 01 - 03 Qwan 03 Battle Angel Alita Last Order 01 Yotsubato 03 Mycket manga :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet januari 23, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2007 Senast inköpta är la de senaste volymerna av: Battle angel alita: last order Ouran high school hostclub Full metal alchemist Och tja Skatan, kul att känna igen någon här Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2007 finns Ouran high school hostclub som manga nu :O känns att det va för länge sen jag inhandlade manga >_> (hela 2 veckor) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2007 Köpte xxxHOLIC 3 samt Death Note 9 på sfbok i förrgår :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet januari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2007 Ouran highschool har redan 7/8 volymer släppta XD Och iochmed att mangan kom före animen, så hoppas jag också på att den fortsätter längre än animen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
phreak Skrivet januari 26, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2007 Ouran highschool har redan 7/8 volymer släppta XD Och iochmed att mangan kom före animen, så hoppas jag också på att den fortsätter längre än animen. Mangautgivningen är väl fortfarande längre fram än animen? Skulle vara konstigt om animen gick ikapp, och förbi... liksom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg