zimeon Skrivet april 27, 2013 Anmäl Share Skrivet april 27, 2013 Fick den här från Enterbrain: Jag heter Sakamoto, hur så? bok 1 Frustande kul serie om en kille som bara är 2000% cool. Hela tiden. Det han gör är helt meningslösa saker (typ plockar upp ett suddgummi från golvet) men allt är fyratusen miljarder coolt. Tänk en åttansjuka fast på rätt sätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 29, 2013 Anmäl Share Skrivet april 29, 2013 Och lite till: Jordgubbsmashmallow bok 7 (hade jag bok 6?) Jättarnas högstadium bok 1 (Jättarna-spinoff, den var faktiskt ganska tråkig) Inuti jättarna anfaller (info-bok, mest för referens) Liselotte och häxans skog bok 3 (för att det är Natsuki Takaya) Silverskeden bok 7 (bäst) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet april 30, 2013 Anmäl Share Skrivet april 30, 2013 DNAngel är en sån där serie som jag velat läsa klart bra länge, men eftersom den svenska utgivningen bromsades in och tvärnitade har jag aldrig haft tillfälle, och jag ville helst inte gå över till den engelsk utgivningen. Idag är det dock annorlunda! Är man i Japan så är man i Japan, och Book-Off är ett underbart påhitt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 30, 2013 Anmäl Share Skrivet april 30, 2013 Är tolvan verkligen den sista? Eller bara den senaste? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 30, 2013 Anmäl Share Skrivet april 30, 2013 Lite spontanköp: Harukos bästa dagar av Mochiru Hoshizato Christie London Massive av Kaoru Shintani bägge bara saker jag råkade hitta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet april 30, 2013 Anmäl Share Skrivet april 30, 2013 Är tolvan verkligen den sista? Eller bara den senaste? Jag tror att nummer 15 är den senaste. Sannerligen längre än sist jag kollade. Detta var vad jag kunde hitta på Book-Off för 105 yen styck; det blir väl att betala det "dyra" begagnadpriset på 300 yen styck för de tre sista. Eller rent av köpa dem nya. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 30, 2013 Anmäl Share Skrivet april 30, 2013 Den kom till elvan, sen pausade den, och jag har inte sett något av den sen dess, så jag trodde den hade lagt ner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 30, 2013 Anmäl Share Skrivet april 30, 2013 Äntligen! Jag har länge haft de första 8 volymerna av 20th Century Boys, så när Rightstuf sålde dem för halva butikspriset tyckte jag att det var dags att komplettera. Nu kan jag äntligen börja läsa den De såldes dessutom i buntar om 8 volymer (med 1 & 2 av 21st i tredje bunten), så att de tar betalt för frakt per vara gjorde inte så mycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 30, 2013 Anmäl Share Skrivet april 30, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 2, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 6, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 13, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2013 Banana Fish 19 för endast £11 (inkl frakt), den brukar annars ligga på $100 / £100 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 14, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 22, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 27, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 29, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 30, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 3, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2013 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 11, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 21, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2013 Det jag saknade av Nodame Cantabile. Det jag saknade av Gakuen Alice: bok 15, 17, 18, 22, 27, 28, 29. Hmm, var det allt? Lite Mizusawa-grejs: Kirakira 100% bok 4-9, och Tera Girl bok 2-3. Natsuki Takayas senaste: Liselotte i häxans skog bok 3 och 4. Brudasagor 4-5, Berserk 36, March Comes in Like a Lion bok 8 och Hitåt och Ditåt (novellsamling) av Mochiru Hoshizato. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akane-chan Skrivet juni 22, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2013 Elva stycken Shojo Stars...:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 24, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2013 Hälften av det jag saknade av City Hunter. Andra hälften av det jag saknade av City Hunter. Kompletterade lite Absolut Bedårande Barn upp till och med bok 17 (orkade inte köpa ända upp till 33 direkt). Kompletterade (nästan) den gamla klassikern 3x3 Eyes. Den har stått inkomplett i min hylla i ÅRATAL. Men bok 28 har jag kvar att inhandla. Hade inte köpt ikapp mig på Q&A eftersom den började så svagt. Men ska jag vara så ska jag vara. Negima ballar helt ur någonstans i mitten, men jag hade så stor del av den, så vafan. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 2, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 16, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 26, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg