wilfried Skrivet december 14, 2012 Anmäl Share Skrivet december 14, 2012 Så, då ska jag väl klara mig över julhelgen ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet december 20, 2012 Anmäl Share Skrivet december 20, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet december 23, 2012 Anmäl Share Skrivet december 23, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet januari 10, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet januari 14, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 14, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2013 Den fick jag också i brevlådan idag. Den var dock böjd. :S Inte pärmarna, utan pappret. Inget vikt, bara böjt. Som |(| om jag skulle uttrycka det grafiskt. Märkligt. Har satt en tyngd på det och hoppas att det går till sig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet januari 23, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet januari 30, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 9, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 11, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 18, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 27, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 11, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 19, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2013 Från DMP's Unico kickstarter projekt (Power of Love Pack) Bonusböcker och klistermärken T-Shirt Atomcat & Triton of the Sea kommer senare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 26, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 28, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 3, 2013 Anmäl Share Skrivet april 3, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 7, 2013 Anmäl Share Skrivet april 7, 2013 Med 15% rabatt på emanga passade jag på att handla lite: Candy / Satomi SugitaDolls Don't Cry / Kaoru OhashiEarthian 1-2 / Yun KougaHappy-Go-Lucky Days 1 / Takako ShimuraKine In! / Est EmPlanet Ladder 1-5 / Yuri NarushimaSilent Voice / Atsuki KyoyamaULTRAS / Est Em Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 8, 2013 Anmäl Share Skrivet april 8, 2013 ULTRAS / Est Em Vilket språk ges den ut på? Jag hade ingen aning om att det fanns fler översättningar än de tre delar som kom på engelska för evigheter sen. Jag vill gärna tipsa om dem på min blogg om så är fallet. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 8, 2013 Anmäl Share Skrivet april 8, 2013 Vilket språk ges den ut på? Jag hade ingen aning om att det fanns fler översättningar än de tre delar som kom på engelska för evigheter sen. Jag vill gärna tipsa om dem på min blogg om så är fallet. :) Engelska, http://www.emanga.com/detail?itemid=820 For online läsning eller för nerladdning i PRC, MOBI, EPUB, Apple EPUB, Kobo EPUB,, PDF eller CBZ format 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 8, 2013 Anmäl Share Skrivet april 8, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 16, 2013 Anmäl Share Skrivet april 16, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 16, 2013 Anmäl Share Skrivet april 16, 2013 Pris från Ordbilders tävling Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 22, 2013 Anmäl Share Skrivet april 22, 2013 Det bara måste vara ert fel att jag inte är populär bok 3 Silver-Nina (impulsköp; feelgoodmanga) bok 1 (c:a 800 yen totalt) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 26, 2013 Anmäl Share Skrivet april 26, 2013 I am a hero bok 7--11 Jättarna anfaller bok 8-10 Flickan vid stranden bok 2 (Inio Asano) 87 Clockers bok 2 (Tomoko Ninomiya (Nodame Cantabile)) MIX bok 2 (Mitsuru Adachi) March comes in like a Lion bok 8 Pianoskogen bok 22 Silverskeden bok 5 och 6 (osäker på om jag hade läst femman) Silvernina bok 2 Yotsuba&! bok 12 Berserk bok 37 Brudasagan bok 5 Och sist men inte minst, för att reta gallfeber på vår kära justitieminister, som jag har samma inställning till som Knappnytt har: Kiss Sis bok 11 Solrosen som blommar i solens ljus bok 1 Barnatider bok 12 I ärlighetens namn var det bara den "Solrosen" som jag köpte till Beatrice Asks ära. Tecknad av han som skrev den därna "Boys Be…" när det begav sig. Det är inte någon porr, men provokativt utav bara helvete. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg