wilfried Skrivet januari 3, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet januari 5, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet januari 9, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet januari 11, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2012 Näst sista numret Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet januari 12, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Zakiya Skrivet januari 18, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2012 Code Breaker Volume 1 (eng så klart) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 19, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2012 Code Breaker Volume 1 (eng så klart) Bara så att du vet har just den engelska utgåvan lagts ner efter bara 2 volymer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Zakiya Skrivet januari 26, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2012 Code breaker Volume 2 Tack för upplyssningen negi då vet jag det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet januari 26, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Zakiya Skrivet januari 28, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2012 fick A Certain Scientific Railgun Vol 1 igår på posten, trorde jag skulle få den för måndag men nu va adlibris snabba. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 7, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 8, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet februari 8, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2012 Den senaste tiden har det inte blivit så mycket manga för min del. Jag köpte volym 48 av One Piece, annars har jag knappt köpt någonting alls. Jag har precis bytt jobb och kommer att flytta snart, så jag skyller på det. Men när jag är klar med allting hoppas jag kunna posta lite mera regelbundet i den här tråden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 8, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2012 Personligen är jag mer intresserad av att höra vad människor tycker om det de läser, än vad de köper... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet februari 8, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2012 Ja, det är ju sant. Den här tråden kanske är till för att skryta om sina köp ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 16, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 17, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Zakiya Skrivet februari 18, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2012 Ja, det är ju sant. Den här tråden kanske är till för att skryta om sina köp ;) är inte det som den här tråden gå ut på ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 22, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet februari 24, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 28, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2012 Ett "litet" paket från DMP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 7, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
King Duzu Skrivet mars 9, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2012 Blir att köpa fler när ekonomin tillåter det :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet mars 9, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2012 Min sambo köpte till mig för några veckor sen <3 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Don Skrivet mars 13, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2012 Det var på tiden man tog och började läsa den här serien... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg