Dread Skrivet augusti 21, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2006 Köpte neon genesis 8 och Chobits 5 ida. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet augusti 24, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2006 Min futtiga inkomst har tillåtit mig att införskaffa Ranma½ 25 Love Hina 10 One Piece 33 Mästerdetektiven Conan 11 Emma 1 , men man vill ju ha så mycket mer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet augusti 24, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2006 Ganska så nyss så köpte jag: Inu Yasha vol 5-8 .hack//legenden om skymningsarmbandet vol 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 24, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2006 Galaxy Angel Beta vol3 - sista volymen. Fin story :) School Rumble vol3 High School Girls vol6 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Herlock Skrivet augusti 26, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2006 Igår köpte jag Buddha volym ett och två. Känns mycket bra. har ju fått rungande fin kritik. Plus att den kommer att se grym ut i bokhyllan. Det är sådär snyggt på ryggarna, en bild som pusslas ihop allteftersom du köper fler volymer. Om du förstår hur jag menar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nakashima_asuka Skrivet september 2, 2006 Anmäl Share Skrivet september 2, 2006 var i stan igår och köpte: demon diary 7,gravitation 6 & ouran high school host club 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet september 2, 2006 Anmäl Share Skrivet september 2, 2006 Idag damp det ner en ny Conan i brevlådan (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 3, 2006 Anmäl Share Skrivet september 3, 2006 Köpte +Anima vol.1 i sfbokhandeln igår. Köpte även Lucifer: Devil in the Gateway i Comics Heaven för intresserade :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet september 4, 2006 Anmäl Share Skrivet september 4, 2006 Inte direkt relevant, men jag köpte Kodansha's furigana Japanese Dictionary och the Complete Japanese Verb Guide idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 4, 2006 Anmäl Share Skrivet september 4, 2006 för min del blev dagens inköp Rave Master vol 1 & 2, samt Warcraft: sunwelltrilogi vol 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet september 4, 2006 Anmäl Share Skrivet september 4, 2006 Idag damp det ner ytterliggare en ny Conan. Jag vet inte vad Egmont har gjort för fel men nåt knas verkar det vara. Conan-volymen jag fick igår var nämligen nr 24 och jag tyckte det var konstigt, för det kändes som jättelängesen jag fått numret innan, och jag hittade varken 22 och 23 i hyllan. Så idag kom alltså 22:an inslagen i ett brunt kuvert, nu är det väl bara att vänta på att 23 och ska få dimpa ner i brevlådan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 5, 2006 Anmäl Share Skrivet september 5, 2006 Jag köpte något som jag inte visste hade licenserats ens, men den fanns under "Nyheter" på scifi-bokhandeln. Suzuka volym 1! Så härligt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dreamchaser Skrivet september 5, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 5, 2006 Senase tillskottet i min mangahylla är: Mäster Detektiven Conan 23 Mäster Detektiven Conan 24 Magiska Riddare Rayearth 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet september 13, 2006 Anmäl Share Skrivet september 13, 2006 Idag så köpte jag: Emma vol 1 Hellsing vol 1 Emma har jag läst ut och den tyckte jag var ganska bra. Hellsing har jag bara läst en liten bit utav så.. har inte direkt någon åsikt om den ännu. XD Utifall att någon bryr sig. O: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wysteria Peacock Skrivet september 13, 2006 Anmäl Share Skrivet september 13, 2006 köpte senast; Cathegory: Freaks vol 2 Loveless vol 2 Black Cat vol 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 18, 2006 Anmäl Share Skrivet september 18, 2006 nu var det dags igen, köpte rave master vol 3-6 ida ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet september 18, 2006 Anmäl Share Skrivet september 18, 2006 Musashi 4-8 kom äntligen in, samt Skip Beat 2. Har läst Musashi (som är urbra) och ska sätta mej ner med skrattfesten Skip Beat strax. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet september 18, 2006 Anmäl Share Skrivet september 18, 2006 Var o hämtade ut Prince of Tennis 14-15 och Samurai Deeper Kyo 11-12 nyligen. Med följde också CSS Mastery, en mattebok och en liten billig sudoku-bok. (Vad gör man inte för en gratis biobiljett ;P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 18, 2006 Anmäl Share Skrivet september 18, 2006 Köpte Death Note vol 7 idag, väntan var lång men nu har jag den ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddis Skrivet september 23, 2006 Anmäl Share Skrivet september 23, 2006 Köpte mina första två Kyo,verkar bra och så köpte jag One Piece nummer fyra (ganska ny till manga). ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet september 26, 2006 Anmäl Share Skrivet september 26, 2006 De jag nyss köpte/beställde var: Keroro vol 1-2 + köpte vol 3 idag. Magic Knight Rayearth vol 1 Neon Genesis Evangelion vol 5-7 Emma vol 2 (har beställt den, men har ej kommit ännu.) One Piece vol 33 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet september 27, 2006 Anmäl Share Skrivet september 27, 2006 Köpte Plutovol 1 när jag var i London. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet september 29, 2006 Anmäl Share Skrivet september 29, 2006 SF-bokhandlen är LIVSFARLIG! -Fullmetal Alchemist vol. 9 -Death Note vol. 3-4 -Black Cat vol. 1 -Ragnarök vol. 8 -Mästerdetektiven Conan vol. 25 -Aishiteruze Baby vol. 3 -Yotsuba&! vol. 3 -Yakitate!! Japan vol. 1 -Samurai Deeper Kyo vol. 1-2 ...samt vol. 5 av Doki Doki School Hours-animen. Allt gick på 1050 kr, så nu är jag rätt så pank... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet september 29, 2006 Anmäl Share Skrivet september 29, 2006 Fick precis Conan 25, så den blir väl läst om ett tag, den ligger i kö. Yotsuba&! 3 bra köp där! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet september 30, 2006 Anmäl Share Skrivet september 30, 2006 -Yakitate!! Japan vol. 1 Hoppsan, finns den översatt? Trodde inte någon skulle vilja översätta den på grund av alla ordvitsar, men jag är inte den som klagar! Skall försöka inköpa den någon gång. Annars köpte jag idag: - One Piece 34 - Dragon Ball 18 & 19 (jag måste ju faktiskt avsluta den snart) - Ranma 26 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg