Dancing Moon Skrivet juli 6, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2011 Nu har jag köpt manga på språk jag inte kan igen. Fast iaf inte japanska, så jag kan åtminstonde slå upp orden... De hade nämligen hela Riyoko Ikeda's "Versailles ros" i seriebutiken som låg på vår gata när jag var i Spanien. Ödet, eller vadå? Så nu äger jag äntligen denna eminenta shoujomanga Och trots att min talade spanska sträcker sig till att kunna beställa en kaffe/öl/pizza och tacka så mycket, har det gått hyfsat att läsa den. Sen skaffade jag också 20th Century Boy's och En kopp kaffe III till. För att uppväga all denna finkultur köpte jag också tredje delen av Viewfinder, ungefär så trashy yaoi man kan tänka sig... (Huzzah, jag har tid att läsa igen!!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 8, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 11, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2011 Efter flera senareläggningar dök den till sist upp, i storformat (jag tog med original för jämförelse) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 11, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2011 Efter flera senareläggningar dök den till sist upp, i storformat (jag tog med original för jämförelse) Och hårdpärm? Fint. :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 28, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 2, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 3, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2011 Det skall erkänna att detta är en ganska gammal laddning från olika Amazonförsäljare och Bokus, men jag har bara inte fått tillfälle att lägga upp fotot förrän nu... <.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 5, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet augusti 7, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 8, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet augusti 9, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 10, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet augusti 14, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2011 Litet tips från mig apropå mangaköp: Det verkar som om NANA är på väg ur tryck på svenska, så om ni vill äga de 10 delar som släppts kan det vara värt att plocka på sig serien nu. Jag hade hoppats att serien skulle gå på bokrean innan detta skedde, men jag har inte hört något om det så detta kan mycket väl vara sista chansen. (;_;) För att återvända till ämnet ska jag försöka fotografera av serierna som min sambo köpte till mig när han var i Japan tidigare under sommaren nu i helgen. Det blev en hel del intressanta saker. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 16, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 18, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet augusti 20, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet augusti 25, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 30, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2011 åsså lite epix reklam Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet september 1, 2011 Anmäl Share Skrivet september 1, 2011 Clamp: Grinden 7 volym 1 Mizushiro Setona: Efter skolan skolsysters rum volym 8 Hino Matsuri: Vampyrriddarna volym 14 Magiska kvartetten och Mura Kuroe: Magiska flickan Oriko den magiska volym 2 Higuchi Tachibana: Alice-akademin volym 24 Mizushiro Setona: Giftbär i hjärnan volym 1 Mizushiro Setona: Efter skolan skolsysters rum volym 7, 10 och 9 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet september 1, 2011 Anmäl Share Skrivet september 1, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet september 3, 2011 Anmäl Share Skrivet september 3, 2011 Giftbär i hjärnan (Nomiso Poisonberry) är helt bisarr (min bedömning efter att ha läst första kapitlet). Om man tyckte att After School Nightmare var märklig är det bara för att man saknar perspektiv. Setona Mizushiro i högform! Det är som om de där horribla shoujoserierna från hennes karriär på 90-talet aldrig hände. Det är för egen del bara henne och Asumiko Nakamura som jag verkligen kan lita blint på numera och köpa osynat. Hm, dags att fota mina senaste serier förresten. Edit: Här kommer den första bilden! Det blev en dubblett och två missade nummer, men det får jag väl leva med. ^^;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet september 5, 2011 Anmäl Share Skrivet september 5, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet september 9, 2011 Anmäl Share Skrivet september 9, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet september 14, 2011 Anmäl Share Skrivet september 14, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet september 14, 2011 Anmäl Share Skrivet september 14, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg