Smaruc Skrivet maj 6, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2011 5 av 6 ultimate edition men tyvärr är vol 3 av dessa utgåvor slut överallt där jag har letat :( får skylla mig själv då jag har tänkt köpa denna serie men skjutit upp det hela tiden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 9, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2011 och en mängd blekmedel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 11, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 12, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 14, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 16, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 20, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 24, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 31, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet maj 31, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 1, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2011 Black Rose Alice nu på tyska! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet juni 1, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2011 Black Rose Alice nu på tyska!Varför köper du den på både franska och tyska? Jag brukar nöja mig med att köpa serier på ett språk.Jag önskar att Tōsuisha kunde fatta att det är dumt att ha så begränsad distribution av sina böcker... Silverdiamanten verkar bara säljas i affärer som endast använder sig av löjligt dyra expressfraktalternativ, så jag ligger jättelångt efter med den. Är Familjekomplexet värt att läsa? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 2, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2011 Varför köper du den på både franska och tyska? Jag brukar nöja mig med att köpa serier på ett språk. Den franska utgåvan är i microformat. Jag ville se om den tyska var större (vilket den var) samt att jag kan tyska mycket bättre än franska (det är ju mitt gamla modersmål) Är Familjekomplexet värt att läsa? Den var väl ok. Har du läst (eller tänker du läsa) Princess Princess? FC är föregångaren till den serien och utspelar sig ca två år tidigare, där man följer familjen Sakamoto. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 2, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2011 Vart beställde du den haruhi boken ifrån? Eller nvm måste vara bokus, gillar att det står att den är utgiven om ca en månad. Utgiven: 2011-07-07 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet juni 2, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2011 Vart beställde du den haruhi boken ifrån? Eller nvm måste vara bokus, gillar att det står att den är utgiven om ca en månad. Utgiven: 2011-07-07 beställde den från adlibris Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 2, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2011 Beställde min för över en vecka sedan, Bokus har inte skickat den ännu... tänk vad man får stå ut med för att spara 15 kronor! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 9, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet juni 13, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 16, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 17, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 20, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 23, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 27, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 5, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet juli 6, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg