wilfried Skrivet mars 8, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2011 Åh, är det den tyska utgåvan av Helter Skelter? Japp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 8, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet mars 9, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2011 Visst blev jag glad när jag hittade Nana vol. 9 och 10 för 25kr vardera, men samtidigt anade jag oråd. Mangaböcker brukar inte reas ut såhär om inte... just det, på SF-bokhandelns hemsida står den svenska utgåvan av Nana listad som en serie på tio volymer. Vilket förmodligen betyder att den lagts ner. De visste att jag gillade den. De har spioner utanför mitt hus som håller koll på vilka serier jag köper, och ser till att just dem läggs ner, alternativt ges ut i snigelfart och/eller förlorar sin översättare. Eller så håller den svenska mangaindustrin på att gå under på riktigt nu. Det enda som återstår av guldåldern nu är Naruto och One Piece, och utöver det finns bara Ordbilders satsningar. Vilket gör det viktigare än någonsin att stödja vad de ger ut, antar jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 9, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2011 Death Note 2-12 samt Hellsing 1-2,4-8,10 (9 på väg från annat håll) på adlibris/cdons bokrea 19kr/st. To Terra och Alita från Scab här på forumet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet mars 10, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2011 Idag har jag beställt lite serier. Först några förbokningar: Hanokage: Mahō shōjo Madoka magika vol. 2 (12 mars) Hanokage: Mahō shōjo Madoka magika vol. 3 (12 april) Mura Kuroe: Mahō shōjo Oriko magika vol. 1 (12 april) Takaya Natsuki: Hoshi wa utau vol. 11 (19 april) Sedan lite annat att fylla ut beställningen med: Shimura Takako: Boku wa, onna no ko Ueno Kentarō: Sayonara mo iwazu ni Mizushiro Setona: Hōkago hokenshitsu vol. 4-6 Fujima Takuya: Negima neo vol. 1-7 Suzuki Hifumi (text) & Kagesaki Yuna (bild): Totsugeki ōjo (ej serie) Allt skickas med båt när alla förbokningarna har kommit ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 11, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet mars 13, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2011 Bokrea! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 15, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet mars 15, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2011 Sweat and honey var det länge sen jag såg! Visste inte ens att den fanns i tryck längre. Synd att de inte fortsatte med det initiativet. Galaxy Girl Panda Boy var också ganska mysig, och sen var det någon tredje serie de tänkte ge ut som aldrig blev utgiven. Jag mejlade förlaget och frågade, men de hade lagt ner "Passion Fruit"-etiketten innan dess. :( Det finns för övrigt alldeles för lite Mari Okazaki på engelska. Bättre att ta hennes serier på franska i så fall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 15, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2011 Visste inte ens att den fanns i tryck längre. Det är den tyvärr inte. Man måste hitta ett begagnat ex. Jag har letat upp en del beg. på sistone Truly Kindly, Moon Child, Naru Taru, Helter Skelter, Princess Kaguya Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 17, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet mars 18, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
2219 Skrivet mars 19, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2011 Köpte Dengeki Daisy vol. 2 (ettan fanns inte inne, men den är förbeställd ;) ) Och Peach girl vol. 5 - 8 idag på sf bokhandeln :D Dengeki daisy vol. 2 för 110 kr Peach girl vol. 5 - 8 för 20 kr Den sista var ett kap! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 21, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2011 Från Girsej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 23, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet mars 23, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2011 Det kom en jättelåda i förra veckan: Sugiura Shiho: Silver diamond vol. 3-11 Takaya Natsuki: Fruits basket vol. 10 Kagesaki Yuna: Haikara Kagesaki Yuna: Strange mansion Kagesaki Yuna: Sakura no ichiban! vol. 1-5 Akamatsu Ken: Love hina vol. 7 En del fick inte rum på samma bild: Akamatsu Ken: Love hina vol. 10 Seino Shizuru: Power!! vol. 1-10 Amatsu Sae: Marugoto anju gakuen vol. 1-3 Clamp: Chobittsu vol. 2, 3, 6 och 8 Yui Toshiki: Mai no heya vol. 1-3 Sedan dök det upp en till låda idag: Kagesaki Yuna: Hekikai no Aiōn vol. 7 Mizushiro Setona: Kuro bara Arisu vol. 5 Mizushiro Setona: Hōkago hokenshitsu vol. 1-2 Takaya Natsuki: Hoshi wa utau vol. 5-10 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet mars 24, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2011 Mycket bra grejer på era bilder, Galaxy Girl Panda Boy gillade jag personligen. Och Silver Diamond får jag ta och läsa vidare i någon dag (har två olästa volymer i hyllan tror jag). Hoshi ha Utau blev jag också lite sugen på, men den är ganska lågt prioriterad och skulle inte komma med om jag väl gjorde en mangaorder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 29, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 30, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2011 1-6 från Negi, 7-10+12-13 beg från england, 11:an på väg från usa, den tar väl nån vecka till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 1, 2011 Anmäl Share Skrivet april 1, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet april 6, 2011 Anmäl Share Skrivet april 6, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet april 23, 2011 Anmäl Share Skrivet april 23, 2011 Det är utrensning och affärerna håller på att minska sina sortiment av manga för att det inte är lika populärt i Sverige längre, enligt dem. Jag plockade på mig något jag ögnat en längre tid för 29:- boken. (I en annan butik, Akademibokhandeln, jag strövade runt i hade de Kalle Anka i manga-hyllan. Helt befängt!) Mitt mål var att hitta några första volymer av något för att ge kusinen på födelsedagen, men det sket sig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 26, 2011 Anmäl Share Skrivet april 26, 2011 34 dagars levtid från usa med "Int. Prio Mail" är nytt rekord ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 27, 2011 Anmäl Share Skrivet april 27, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 2, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg