Pixelgamer Skrivet juni 22, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2006 Troligtvis ligger det ett paket hemma med Yotsuba 1-3 och Prince of Tennis 9-13 eller nåt sånt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
phreak Skrivet juni 29, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2006 Senaste köpet från adlibris: Paradise Kiss vol. 1 Nana vol. 1-2 Well, thats very shoujo of you ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juni 30, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2006 Snow Drop vol. 1-5 I.N.V.U vol. 1 Snow Drop är riktigt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 1, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2006 Vol. 4 och 5 av Death Note, funderade på om jag skulle köpa nr 6 också men det gjorde jag inte av nån oförklarlig anledning, köper väl den samtidigt som nr 7 kommer så jag kan läsa två åt gången. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 7, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2006 Var åter igen inne på sfbok och kom hem med Death Note vol.6 och D.Gray Man vol.1. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet juli 8, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2006 Snow Drop vol. 5 Älskar Snow Drop, önskar att den fans som "anime". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darksoox Skrivet juli 16, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2006 Senaste köp för mig var: Negima vol. 9-10 (Engelska) Rave Master vol. 19-20 (Engelska) Älskar verkligen Rave Master :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Jag köpte Clan of the Nakagamis och Our Everlasting 1 (av 2) för ett tag sen. Har i och för sej Our Everlasting på japanska men ville stödköpa den. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Köpte mig One Piece 32 senast. Någon som vet om Bleach skall släppas? (på svenska) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2006 Ingen aning om när Bleach släpps på svenska.. Senaste mangaköpet för mig var Shaman King vol 1-4, det paketet gick för 200:- då jag köpte de av en kompis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2006 har inte hört några som helst rykten om när bleach ska släppas på svenska, men jag tvivlar inte på att den kommer, och då troligen inom det närmsta året. sen ska ja köpa chobits 5 (? eller 4 vilken den senaste nu är) och Ragnarök 7 (tror ja de va, senaste här med), sen hoppas ja nästa One Piece (33?) kommer snart. Vill egentligen Köpa Naruto också, men den svenska översättningen är så pass irriterrande att läsa så, de blir inget köp. hoppas Naruto slutar med "liksom", "typ" snart! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juli 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2006 Det förvånar mig inte ett dugg om de väntar med Bleach till Shonen Jump får en lucka då en av serierna försvinnner därifrån. Därför tvivlar jag på att det kommer bli "inom det närmsta året"... men vi får väl se. Och Naruto kommer väl inte sluta med "typ" eller "liksom" förrän han slutat vara en fjortis... när nu Kishimoto bestämmer sig för det. Har ingen aning om hur han pratar efter det ökända treårshoppet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juli 29, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2006 Musashi #9 volym 1-3, Chikyu Misaki 1, Sexy voice and robo, Cipher 1 (jättebra!) CMX ligger i topp när jag väljer nya serier att prova på för de har i alla fall lyckats ta en massa bra serier som jag inte läst eller känt till själv (kors i taket). Gillar ju äldre serier så... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juli 30, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2006 En vecka sen nu, men då var jag iaf på SFBok med min kompis, och dum som jag var hade jag inte gjort nån forskning så visste inte vad jag skulle inhandla. Blev lite stressad eftersom nåt måste jag ju köpa, till slut blev det iaf: Demonöga Kyo 9-10 School Rumble 1-2 IWGP 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 30, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2006 High School Girls vol 1-6 School Rumble vol 1-2 Death Note vol 1 Galaxy Angel Beta vol 2 (rättare sagt vol 7) Genshiken vol 5-6 Hmm, inte konstigt att mitt konto verkar så tomt xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juli 30, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2006 Väntar på att Bärsärk vol 12 skall komma hem till mig nu i veckan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juli 31, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2006 High School Girls vol 1-6 Är serien bra? Har funderat på den många gånger. Animen verkade ju så fördummad av vad jag hörde så jag läser nog hellre mangan om den är bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet augusti 4, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2006 Jag var på SF-bokhandeln idag och köpte lite smått och gott: -Ouran High School Host Club 1-3 -Video Girl Ai 1-2 -Yotsuba&! 1-2 -Aishiteruze Baby 1-2 -Death Note 1-2 -MÄR 1 -Case Closed (Meitantei Conan) DVD 1.1 och 1.2 -Ragnarök vol. 7 Allt gick på dryga 1500 kr. Den där butiken fräter verkligen på plånboken! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet augusti 5, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2006 Little Butterfly vol 1, Shout Out Loud vol 2 var mina senaste inköp. Köper för mycket med tanke på hur lite tid jag har att läsa i lugn och ro. Läser på vagnen på väg till och från jobbet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 5, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2006 Köpte första nummret av Beck idag inne på Comics heaven, var ett impulsköp så jag hoppas att den är bra ^^ Det känns så iaf :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eiko Skrivet augusti 5, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2006 Köpte nyligen One Piece 33 :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet augusti 12, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2006 Spridda fansin för kanske en tvåtusing. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet augusti 19, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2006 ES vol 1 NGE vol 6-8 One Piece vol 30 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nero_abbe Skrivet augusti 20, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2006 Har läst dom och tyckte dom alla var bra men fördrog "Dears" :D Testarotho, Del 1 Deus Vitae, Del 1 Dears, Del 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet augusti 21, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2006 Jag köpte Kare First Love 2-3 på svenska för ett tag sen. Har även tänkt köpa Emma så fort jag kan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg