Anonym2 Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 fick hem rin-ne volym 2 [...] idag,Trevlig serie! Jag förbokade volym 3 igår, fast den skickas inte förrän i mitten av mars. Dessutom beställde jag följande, som skickas samtidigt med förbokningen: CLAMP: Tsubasa reservoir chronicle volym 28 CLAMP: ×××holic volym 1-16 Setona Mizushiro: Kuro bara Alice volym 1 Setona Mizushiro: Shitsuren chocolatier volym 1 Om Posten nu bara håller vad den lovar, kommer jag att få sakerna i maj-juni någon gång. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Det ska bli så sjukt intressant att höra vad du tycker om Shitsuren Chocolatier efteråt! Den är verkligen annorlunda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet februari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2010 nu kände jag för att ta en bild på dem senaste manga jag köpte då jag fick hem dance in the vampire bund vol 6 idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet februari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2010 Wilfried: Bra köp! Den är riktigt läsvärd! Om du inte har hunnit läsa Ooku av samma författare rekommenderar jag även den. Jag har just börjat läsa den inför en recension och ett par kapitel in är det bara att konstatera att Yoshinaga är lika vass som alltid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2010 Skickades iväg i onsdags: ;) Fumi Yoshinaga - "Ôoku: The Inner Chambers, Vol. 1" Fumi Yoshinaga - "Ôoku: The Inner Chambers, Vol. 2" Julietta Suzuki - "Karakuri Odette Volume 2" Hiro Fujiwara - "Maid-sama 01" Minekura Kazuya - "Wild Adapter 01" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 13, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2010 Januari och Februaris köp: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 17, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 25, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2010 39kr/st på SF:s bokrea. Förutom Baby Birth som jag köpte för 49kr på Alvglans. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet februari 25, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2010 Kikade på SFs hemsida och måste säga att det var en väldigt tam rea. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 25, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2010 Kikade på SFs hemsida och måste säga att det var en väldigt tam rea. Otroligt tam men det är bara deras postorder-rea, i butiken har de många fler titlar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 27, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 6, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet mars 6, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2010 Var i sthlm under veckan, så var lite weeaboo och köpte Haruhi-mangan vol. 4, och The Sigh of Haruhi Suzumiya (novell). Fick svälta sista dagen, då det var mina matpengar jag köpte för :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 9, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2010 Första volymen som utspelar sig efter animens slut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet mars 9, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2010 Och näst sista i hela serien också om jag inte minns fel. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 9, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2010 Du kanske tänker på Sand Chronicles, den är totalt tio volymer (varav den sista inte släpps förrän nästa årsskifte...) Adlibris listar tolv volymer av We Were There och den är ännu inte färdig i Japan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet mars 11, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2010 Adlibris listar tolv volymer av We Were There och den är ännu inte färdig i Japan. Har också för mig att jag läste någonstans att den är totalt 12 volymer. För övrigt inhandlade jag volymerna 1-12 av Suzuka för några veckor sen, och idag öppnade jag ett paket med följande: Sand Chronicles v1-7 One Piece v50 Bilder av kass fotograf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 11, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2010 Inte direkt manga, men iaf har jag köpt dessa lightnovel:erna; Guardian of the Darkness (Seirei no moribito 2) Spice And Wolf vol 1 The twelve kingdoms vol 3 Bör kunna hämta ut dem i morgon eftermiddag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 11, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 12, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 18, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 22, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2010 Ni får ursäkta alla fingrar, boken var vansinnigt motsträvig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet mars 22, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2010 Idag gick jag förbi SF-bokhandeln, och för att kunna stoltsera (?) hur pass dålig jag är på att hantera en kamera tog jag även en bild på det jag köpte: Natsuki Takaya: Hoshi wa utau vol. 1 Matsuri Hino: Vampaia kishi vol. 1 Hur transkriberar man för övrigt text när det står "kishi" med kanji och "naito" ovanför som furigana? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg