Kweron Skrivet februari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2006 För några dagar sedan gjorde jag en stor beställning på adlibris, så nu sitter jag bara och väntar på dessa mangor: Cardcaptor Sakura: Master of Clow vol. 2-6 Nausicaä of the Valley of the Wind vol. 2 Wish vol. 2 Magic Knight Rayearth vol. 1 Socrates in Love Imadoki vol. 1 Absolut Boyfriend vol. 1 Sugar Sugar Rune vol. 1 Full Moon O Sagashite vol. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2006 Idag beställde jag Genshiken vol. 1 på Engeslska. Angående Genshiken, någon som vet om den fortsätter längre än animen? Japp, det gör den. Åhå, då antar jag att det blir ett inköp av mangan före animen då! Animen var ju så trevlig, men ack så kort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sakura-chan Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 Köpte xXxHOLiC 3, Naruto 4 (engelska utgåvor), Inu-Yasha och någon till (kommer ej på vilekn just nu :P ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet februari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2006 Bleach 1 & 2 köpt av samma kompis som jag köpte Escaflowne filmen av, dessa två volymer köpte jag för 40kr styck!!! Sjukt billigt för engelska pockets (dem var sprillans nya!!). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2006 Yay, var i Göteborg i SF-bokhandeln. :] Köpte: Bleach vol 1-3 och Wolf's Rain vol 2. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet februari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2006 Ah, några dagar sent, men... Köpte The Cat returns och Kamikaze Girls. Kan verkligen rekommendera den första, den var helt underbar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2006 Köpte Berserk vol 10, One Piece vol 24, Ranma vol 18 och Megami Magazine vol 69 idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet februari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2006 Inget stort köp visserligen, men jag köpte Fullmetal Alchemist vol 3 idag :D (första mangaköpet på länge :S ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet februari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2006 wah.. jag köpte otehllo vol1 xxxholic vol1 evangelion vol5 hikaru no go vol6 riko the zombie shop vol1 i förra veckan och nu så har jag även beställt othello 2-4 xxxholic 2-4 Instant Teen Just Add Nuts Vol 1-2 Mobile Suit Gundam Ecole Du Ciel Vol 2 jag har även en förbeställning på Battle Angel Alita Last Order Vol 7 längtar..*dregel* =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet april 12, 2006 Anmäl Share Skrivet april 12, 2006 Köpte för några dar sedan den första volymen av Mästerdetektiven Conan. En finfin manga, defenitivt värd att fortsätta på ^^ Köpte även Slayers-romanerna 2 & 3 i samma beställning, fast det räknas väl inte som manga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet april 12, 2006 Anmäl Share Skrivet april 12, 2006 Godchild 13 *hurrar* Så nu är den serien komplett, förutom en volym jag glömde köpa pga att jg läst den tidigare Detective Conan 19 Neon Genesis Evangelion 5 Ohhh... det är nästan så att mangan går om animen i ren fantastiskhet ibland. Väldigt stark del Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CarrierZ Skrivet april 12, 2006 Anmäl Share Skrivet april 12, 2006 Usch, usch, jag får nog snart sluta köpa upp manga för alla mina pengar. Min manga samling är säkert värderad runt 15-20000kr :- just nu. Senaste inköpet Hellsing. (vol. 1-5) Har bara sett Animen, och de flesta polarna rekommenderade mangan eftersom den är så mycket bättre (vilket jag givetvis håller med om!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 17, 2006 Anmäl Share Skrivet april 17, 2006 Bara för att jag egentligen har bättre saker för mig ska jag lista mitt senaste inköp. Afternoon #2 och 3 2006 Mästerdetektiven Conan 23~26 Gundam the Origin 11 Bokurano 4 Gunslinger Girl 6 Saint Seiya Episode G 8 Pianoskogen 11 (Piano no mori) O gudinna 32 SäMoViK 7 (Genshiken) Gymnasieflickor 1~6 A.I: slutar aldrig lyx4 (A.I. Love you) Zetman 6 Suzume Suzunari 2 Gankutsuoh 1 Love Roma 5 Rose Hip Zero 1 Death Note 3~6 Farväl magister Hopplöshet 2 (sayonara zetsubousensei) Nakna frukter 3 (nu-dona kajitsutachi) Cross Game 2 Negima 13 Önskning i seglardräkt 3 Alice-akademien 9 Gentlemannasällskapet Kors 3 (shinshidoumei cross) Månljuset som omsluter mig 2 (bokuwo tsutsumu tsukino hikari) Peter Pan-syndromet 2 Jungfru Maria ser dig 5 och så några i stil med "vad fasen är det här?", nämligen: Brorsan kan aldrig fatta! 1 (oniichanniha wakarumai) En häxa som inte kan flyga 1 (tobenai majo) Krig i skolan för engelsk konversation 1 (eikaiwa school wars) Hm. Kan man inte glänsa i andra situationer än sådana här får man väl passa på, fånigt som det må vara. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet april 17, 2006 Anmäl Share Skrivet april 17, 2006 Så här till påsk var det väl läge att låta kontot lida genom att göra en liten beställning. Karin 7+8 Joshi Kousei - GIRL'S HIGH 7 Present (manga av Towa Ohshima innan hon blev framgångsrik med Joshi Kousei) Shoujo Sect 2 Det var allt vad gäller manga. Blev lite noveller också. Suzumiya Haruhi 6-8 Momo 6-7 Karin mystery novel 1-3 Yoshinaga 2-4 Och så lite övrigt. Joshi Kousei Fanbook Mutsumi Sasaki ART WORKS 1998-2005 Yoake mae yori ruri irona, Brighter than dawning blue (spel av August) Perfect Visual Book Happiness (Windmill) Visual Fan Book Och så aktuellt nummer av Techgian. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chairman Skrivet april 29, 2006 Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 Ah, några dagar sent, men... Köpte The Cat returns och Kamikaze Girls. Kan verkligen rekommendera den första, den var helt underbar! Håller med, den är väldigt söt ^___^. OK, mina inköp: Samurai Deeper Kyo 3-6 (svenska versionen) Rurouni Kenshin 19-22 Cynical orange 1 Hinadori girl 1 IWGP 1 (de tre sista köpte jag när jag var i London, hade velat köpa mer men så blev det inte. ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ressurected Skrivet maj 2, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2006 Brukar inte köpa manga, gillar mer anime. Men jag kunde inte hålla mig när jag hittade Megatokyo vol 1-3. Happ där rök alla pengar på en gång. Men det var helt klart värt pengarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 3, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2006 Köpte Meitantei Conan vol 17-19 och Inu Yasha vol 5 (har redan nummer 6 hemma dock) på sd-bokhandeln idag, har inte kunnat köpa varken manga eller anime på ett bra tag nu pga pengabrist och uppcon. Men nu så börjar allt återgå till det "normala" så jag kan fortsätta spendera pengar på mitt stora intresse ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Beckie Skrivet maj 5, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2006 Förra helgen (tror jag de va? =O), så köpte jag Excel Saga Vol. 1 och 2 x3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 29, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2006 Dagens besök i Sfbokhandeln resulterade i Death Note vol 1-3! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dreamchaser Skrivet maj 29, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 29, 2006 Det senaste tillskottet i min samling är följande: Qwan 1-3 & Peace Maker Kurogane 1-3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ai Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 Senaste köpet från adlibris: Paradise Kiss vol. 1 Nana vol. 1-2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 Neon Genesis Evangelion bok 7 Warcraft - Sunwell Trilogin bok 1 Ragnarök bok 6 dot Hack// Legenden om Skymningsarmbandet bok 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 Köpte på Böcker och Blad i Uddeavalla, Torp XD: Mästerdetektiven Conan 17-18 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dreamchaser Skrivet juni 21, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 21, 2006 Mäster Detektiven Conan vol.21 och InuYasha vol.6 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet juni 21, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2006 Köpte Mästerdetektiven Conan vol. 21 igår och idag så köpte jag One Piece vol. 32. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg