Saya Skrivet april 6, 2009 Anmäl Share Skrivet april 6, 2009 Clover. 512 sidors konstnärlig perfektion av CLAMP. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 6, 2009 Anmäl Share Skrivet april 6, 2009 Clover. 512 sidors konstnärlig perfektion av CLAMP. Är omnibusen släppt? Förbokade min på sfbok förra i typ december men har inte hört något om den sedan dess. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet april 6, 2009 Anmäl Share Skrivet april 6, 2009 Släpps den 8:e. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 6, 2009 Anmäl Share Skrivet april 6, 2009 Äntligen! Har redan Clover, men som omnibus är det den perfekta presenten till folk som "har läst allt" men missade just Clover. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet april 7, 2009 Anmäl Share Skrivet april 7, 2009 Till vänster, lättnoveller: The Melancholy of Haruhi Suzumiya(inbunden!) Welcome to the NHK Ballad of a Shinigami Till höger, manga: Suzuka 11 Fushigi Yuugi Genbu Kaiden 1 Negima 21 Strawberry 100% 8 Oh! My Goddess 15 Nu har jag att läsa ett tag ( ̄▽ ̄) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lionheart86 Skrivet april 13, 2009 Anmäl Share Skrivet april 13, 2009 Ej manga per se, men detta inhandlades hos SF-bok i Stockholm häromveckan: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 13, 2009 Anmäl Share Skrivet april 13, 2009 Code Geass-konstboken av CLAMP blir ännu roligare när man jämför karaktärernas poser med de i konstböckerna till bl.a. X/1999 och Chobits. Återvinning ftw! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet april 13, 2009 Anmäl Share Skrivet april 13, 2009 Jag vet, bläddrade lite i den och en av bilderna på Lelouch var lite som att se Kamui cosplaya... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 13, 2009 Anmäl Share Skrivet april 13, 2009 Jag vet, bläddrade lite i den och en av bilderna på Lelouch var lite som att se Kamui cosplaya... ... En våt dröm alltså? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 13, 2009 Anmäl Share Skrivet april 13, 2009 Jag vet, bläddrade lite i den och en av bilderna på Lelouch var lite som att se Kamui cosplaya... Utan att vara så insatt i serien alls har jag bedömt följande utifrån Clamps "fanart": C.C. = Chii Lelouch Lamperouge = Fuuma / Seishirou Suzaku = Kamui / Subaru (fast med Shaorans utseende) Jag tycker hur som helst att damerna i Clamp ska skriva färdig X istället för att projicera sina karaktärer på andra verk. ;) ... En våt dröm alltså? XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet april 13, 2009 Anmäl Share Skrivet april 13, 2009 Jag vet, bläddrade lite i den och en av bilderna på Lelouch var lite som att se Kamui cosplaya... Nej, det vore att se de avbildade tillsammans *ohohoho* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lionheart86 Skrivet april 14, 2009 Anmäl Share Skrivet april 14, 2009 Att tecknare mer eller mindre börjar kopiera sig själva efter ett tag är förstås inget ovanligt, i vissa fall rentav ofrånkomligt. Men visst kan det emellanåt bli ofrivillig humor av det hela, vilket i vissa fall undviks genom att man gör det hela med glimten i ögat, så att säga, och omfamnar sitt eget kopierande. För att återgå mer till ämnet så är CLAMPs CG-bok riktigt fin, har läst en del kritik om att den innehåller relativt lite färglagda illustrationer sett till det totala sidantalet, men då detta ska vara allt, eller i varje fall det mesta, man gjorde för serien så ser jag den ändå som klart köpvärd. Åtminstone om man är ett större fan av serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 15, 2009 Anmäl Share Skrivet april 15, 2009 Please Save My Earth vol.1-6 & 8-15 Pet Shop of Horrors vol.1-10 (komplett) Mars vol.1-6 Wish vol.1-3 Dolls vol.2-4 Tokyo Babylon vol.1-4 Gratis är gott, särskilt när det smakar manga <3 Baby Birth vol.1 Planet Ladder vol.1-2 Hikaru no Go vol.1 Saiyuki vol.1 Pris för allt? 866kr inkl frakt. Jag <3 blocket! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 15, 2009 Anmäl Share Skrivet april 15, 2009 Ajusteja. Jag köpte ju Lite-novel volym 1 av The Melancholy of Haruhi Suzumiya på sfbok i söndags! Dock hade den ett rött omslag som inte alls liknade originalet. Vart fick du tag på din Largo? ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 15, 2009 Anmäl Share Skrivet april 15, 2009 Jag köpte Kick Off vol 2 idag. Redan utläst. Jättemysig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 (Älskar min mobilkamera och min skakiga hand) Scab tipsade om King of Thorn igårkväll, läste snabbt upp till volym 4. Dock fanns inte resterande två volymer tillgänglga på det mindra lagliga sättet, så jag gick till SFbok och inhandlade dem. Hoppas att det är en duglig översättning av Tokyopop efter all skit man hör och läser. Passade även på att plocka del två på både Uzumaki och Gankutsuou. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 20, 2009 Anmäl Share Skrivet april 20, 2009 El-Hazard 1 Instant Teen 2-4 Please Save My Earth 7 (fyller hålet) Revolutionary Girl Utena 4 (endast en kvar nu) Wish 4 (kompletterar serien) God Child 1-8 (komplett) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet april 20, 2009 Anmäl Share Skrivet april 20, 2009 wolf's rain vol 1 & 2 bleach vol 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 21, 2009 Anmäl Share Skrivet april 21, 2009 Mitt första mangaköp på länge. Monster 1 & 2. Men av någon tråkig anledning har dom fortfarande inte fått in Alita 6 än, så får väl försöka beställa den från någon stans >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet april 22, 2009 Anmäl Share Skrivet april 22, 2009 Var riktigt länge sen jag köpte någon manga men nu är det iaf dags att börja läsa lite igen. 3 volymer till en början är ju alltid en start ;) (bildkvaliten blev visst sjukt dålig men man ser iaf vad det är) :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 26, 2009 Anmäl Share Skrivet april 26, 2009 En full samling av Absolut Pojkvän. Köpte också Solanin på sf bokhandeln tillsammans med en hel del anime, bild här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kouta-kun Skrivet april 27, 2009 Anmäl Share Skrivet april 27, 2009 Älskar när man hittar manga till riktigt bra pris. One Piece volym 1-15 för 75kr :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 28, 2009 Anmäl Share Skrivet april 28, 2009 (och eftersom kameran redan var framme idag) Nio restorder och två prenumerationer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet maj 2, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2009 Är det rea så är det. 40kr st var ju som hittat. synd bara att de inte hade fler inne: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 2, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2009 Är det rea så är det. 40kr st var ju som hittat. synd bara att de inte hade fler inne: Var om man får fråga? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg