flaskis Skrivet september 21, 2008 Anmäl Share Skrivet september 21, 2008 Yotsuba Vol 5 och Rozen Maiden Vol 5 :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet september 23, 2008 Anmäl Share Skrivet september 23, 2008 Sedan min senaste post har jag köpt Oh my Goddess 11-12 och idag kom följande: Full Metal Panic! Lättnovell Negima 19 Kujibiki Unbalance 1 Sen är Suzuka volym 9 på väg till mig just nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet september 27, 2008 Anmäl Share Skrivet september 27, 2008 Jag gjorde idag ett par inköp som jag är lite osäker på varför jag köpte dem. Dessa belönas med en asterix. One Piece 44 Oh! My Goddess 12 Akira 2 & 4 (Nej, jag har aldrig läst Akira och jag har inte första boken, men de sålde dem för 50kr/st) Kick Off! 1* Naruto 11-12* Varför köpte jag Naruto? Jag är inte direkt ett fan, även om jag följde serien fram tills för sisådär tre-fyra månader sedan. Det var visserligen animen, men ändå. Och Kick Off! verkar ju inte direkt vara särskilt speciell. Kanske jag bara ville stödja Yokaj Studio. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet oktober 4, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2008 köpt för ett tag sen kick off! köpt idag elemental gelade vol 4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kouta-kun Skrivet oktober 16, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2008 Yotsuba vol 4 och Strawberry Marshmallow vol 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WOOLAN Skrivet oktober 25, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2008 Fick The Melancholy of Haruhi Suzumiya mangan igår (fredag)! :D Kan knappt bärga mig till första light noveln kommer ut till våren. Mangan innehöll en förhandstitt av den i slutet där man hittade prologen till light noveln. Ni får en fin bild också. Edit: Första kapitlet fanns också med i förhandstitten Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet oktober 25, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2008 Jag fick äntligen mina grejer från Japan för ett tag sen: Nodame Cantabile 6-10 Moyashimon 1-3 7SEEDS 11-13 NANA 18-19 Skip Beat 17-19 Gakuen Alice 13-15 (eller så var det 14-16, orkar inte kolla efter) Tsubasa Reservoir Chronicle 19-23 xxxholic 12-13 Demian Syndrome 3-5 Shin Petshop of Horrors 5 B-kyu Gormet Club 3 Boku no Yasashii Oniisan 1 Hokago Hokenshitsu 8-10 (slutet!) * Himitsu Top Secret 4 Jag har väl läst lite mer än hälften av det jag beställde. Försöker att spara lite på det som är kvar, för det dröjer nog innan jag kan beställa igen. Edit: *Hokago Hokenshitsu heter After School Nightmare i den engelska utgåvan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet oktober 26, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2008 Mouryou Kiden vol.1 & 2 + Kannazuki no Miko vol.1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet oktober 29, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2008 De senaste inköpen av manga var de fyra första svenska utgåvorna av Death Note, samt volym 44 av One Piece. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet november 19, 2008 Anmäl Share Skrivet november 19, 2008 Fick Neon genesis evangelion volym 7 och 9 idag, nu fattas bara 10:an. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 20, 2008 Anmäl Share Skrivet november 20, 2008 Hämtade idag: Kommande: Dance in the Vampire Bund vol.1 & 2 Kannazuki no Miko vol.2 Mouryou Kiden (Legend of the Nymph) vol.3 Nightmare Inspector: Yumekui Kenbun vol.1 & 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet november 22, 2008 Anmäl Share Skrivet november 22, 2008 Vafalls? Ingen som har fått sin Dance in the vampire bund vol 3 ännu? Eller har ni kelat med den så mycket att ni inte hunnit posta här ännu? Boda? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet november 22, 2008 Anmäl Share Skrivet november 22, 2008 den släpps på onsdag avathar ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet november 22, 2008 Anmäl Share Skrivet november 22, 2008 Kick Off vol 1 ... Skulle bli mer Battle Angel Alita, men vol 3 finns ju inte inne nånstans >_> Blir till att vänta tills månadsskiftet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet november 25, 2008 Anmäl Share Skrivet november 25, 2008 One Piece volym 45, jävlar vad bra den var. Den där Eiichiro oda vet verkligen hur man gör en bra manga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 26, 2008 Anmäl Share Skrivet november 26, 2008 Dance in the vampire bund vol 3 <3 <3 <3!!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet november 27, 2008 Anmäl Share Skrivet november 27, 2008 Ghost in the Shell 1.5: Human-Error Processor Ghost in the Shell 2: Man Machine Interface Dance in the Vampire Bund Vol 1. Den första Ghost in the shell mangan och Dance in the Vampire Bund Vol 2 och 3 hoppas jag kommer om någon vecka eller tidigare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet november 27, 2008 Anmäl Share Skrivet november 27, 2008 Mer svenska utgåvor: One Piece v. 45 Death Note v. 5-6 Skall sparas till nästa gång jag drar iväg någonstans. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 30, 2008 Anmäl Share Skrivet november 30, 2008 + Dance in the Vampire Bund vol.1 är på väg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 1, 2008 Anmäl Share Skrivet december 1, 2008 Tjoho! Månadsskifte :D Battle Angel Alita 3-5 Pretty Face 3 Bleh. Hade väl helst velat köpa en eller två till, men där tog det stopp >_> Dumma personer som köper saker innan jag hinner få tag på dom :'( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 1, 2008 Anmäl Share Skrivet december 1, 2008 Kami-kaze från Dancing Moon (tackar) och så lite överraskande kom Dance in the Vampire Bund vol.1 redan idag. Ytterst trevlig start på veckan om du frågar mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet december 2, 2008 Anmäl Share Skrivet december 2, 2008 En kompis köpte lite manga åt mig när han var på affärsresa i Japan, men jag får dem först till jul: Himitsu Top Secret #5 Tsubasa Reservoir Chronicles #24-25 NANA #20 Eyed Soul #2 Shin Petshop of Horrors #6 Moyashimon #4-6 Åh, jul kan inte komma fort nog... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet december 3, 2008 Anmäl Share Skrivet december 3, 2008 fick idag honey and clover vol 1. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 3, 2008 Anmäl Share Skrivet december 3, 2008 Kami-kaze från Dancing Moon (tackar) och så lite överraskande kom Dance in the Vampire Bund vol.1 redan idag. Ytterst trevlig start på veckan om du frågar mig. Hur var Kami-Kaze negi? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet december 4, 2008 Anmäl Share Skrivet december 4, 2008 Var ett tag sedan jag köpte någon manga nu så det var trevligt att få lite nytt. Dominion Gantz 1 Golgo 13 2-3 EDEN it's an endless world 1 Ai Yori Aoshi 1-3 Tänkte att istället för att se serien (AYA) som julkalender så kan jag ta och läsa den, så mycket som det nu kan tänkas bli. Sen så är jag även lite putt på Boda som lyckades hitta Inukami!. Läste lite av EDEN på tåget hem också, jävligt intressant så långt som jag hann komma iaf (prologen). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg