LizZiGicLae Skrivet juni 12, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2008 Kom nyligen hem från Norge och har idag köpt ikapp lite. Berserk 23 God Child 3-4 Death Note 1 (Jag blev lite paff att den till slut släpptes på svenska!) Fullmetal Alchemist 6 Oh! My Goddess 8-9 Yotsuba&! 1-2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet juni 14, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2008 köpte idag fullmetal alchemist vol 1-2 fushigi yuugi vol 9 & 15 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juni 17, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2008 Inhandlat lite mera. alita från Adlibris & Dominion på orbital manga i London. Prislappen visar varför jag inte handlade mer ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet juni 25, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2008 Var självklart tvungen att skaffa vol.12 av xxxHolic som precis släppts och kunde självklart då inte hålla fingrarna riktigt i styr, så det blev även vol.5 av Alita. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet juni 25, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2008 Köpte idag Shaman King Vol.6 och Chronicles of the cursed sword Vol.10, båda på svenska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juni 26, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2008 Fushigi Yuugi 16-18 Hellsing 8 One Piece 42 Yotsuba&! 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 26, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2008 One Piece 42 Köpte den också idag, ser fram emot underhållande läsning :). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juni 26, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2008 Jag hade ingen aning om att den ens hade släppts. Jag besökte bara butiken och tänkte: "lucky!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 26, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2008 Jag hade ingen aning om att den ens hade släppts. Jag besökte bara butiken och tänkte: "lucky!" Luffy heter han! (Eller Ruffy då.) lol humor Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juni 27, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2008 lulz (ursäkta för spam) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet juni 28, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2008 full metal alchemist vol 3 kommer om ett par dagar yotsuba vol 3 Shakugan no Shana manga vol 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jico Skrivet juni 28, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2008 Köpte Neon Genesis Evangelion vol 3 ,4, 5, för 10:- st på Rusta Fushigi Yuugi vol 1,2 för 1kr styck också på rusta tack till den som gav tipset om rusta :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RedInferno Skrivet juli 1, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2008 FMA vol.1-5 .Hack vol.1 Death Note vol.1 ------------------- Summa: 264 kr Fraktavgift: 19 kr Att betala (inkl moms): 283 kr : ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet juli 1, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2008 NANA 1-4 på tradera för totalt 101kr inklusive frakt. Nu har jag 10 olästa mangavolymer liggandes tack vare att jag börjat läsa en vanlig bok :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juli 1, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2008 tack vare att jag börjat läsa en vanlig bok :/ Men fy! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RedInferno Skrivet juli 1, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2008 Var på Rusta nyss och handlade Neon Genesis Evangelion Vol 2-6 för 10kr/st. Klart som fan Vol 1 var slutsåld :sleep: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juli 4, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2008 Oh! My Goddess 10 GTO 16 God Child 5 Dragon Ball 28 Great, nu har jag 19 olästa pocketar istället för 15. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet juli 4, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2008 mer manga fushigi yuugi vol 16-18 (måste fortsätta läsa den serien nu) sugar sugar rune vol 1 (följde mest med på grund av köp 4 betala för 3 erbjudandet) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 5, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2008 Någon som vet vart man kan finna den amerikanska importen av Midori Days, impulsköpte ettan någon gång förra året och märkte för ett par månader sedan att de uppenbarligen slutat produceras eller så, riktigt tomt överallt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet juli 6, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2008 full metal alchemist vol 4 & 5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet juli 11, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2008 Just nu är jag i England och var inne i Oxford och kolla i bokaffärer. Dom hade lite manga där, dom har inte nått stort sortiment men det var väl som i SciFi-bokhandeln, så om folk som bor i Göteborg vill kan jag köpa åt er och ta med hem. Tänker dock inte köpa mkt då jag inte vill lägga ut för mkt pengar. Priserna verkade ligga på 5-7 pund och pundet ligger på ca. 12 kronor vilket blir 60-84 kronor, och då är ju allt på engelska och vad jag vet så kostar engelsk manga i SciFi-bokhandeln typ 100kr/st. Anledningen till att jag bara erbjuder detta till folk som bor i Göteborg är p.g.a. att jag själv bor där och inte vill skicka på posten eller liknande. Så skicka ett PM om ni vill ha nått så ska jag kolla om det finns. Kan endast handla imorgon, kanske också på söndag är inte säker dock, kommer nämligen hem till Sverige på måndag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 11, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2008 Dance in the Vampire Bund vol 1. Rave Master 28 One Piece 42 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juli 11, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2008 Dance in the Vampire Bund vol 1.Rave Master 28 One Piece 42 Vad tyckte du om dance in the vampire budn Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 11, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2008 Sehr gut, och att flaskis++ skulle älska den lika mycket som jag om inte ännu mer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet juli 12, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2008 Sehr gut, och att flaskis++ skulle älska den lika mycket som jag om inte ännu mer. Både jag och flaskis fick oss ett exemplar var av den snälle Boda. Och ja, den är grymt bra! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg