Boda Skrivet mars 26, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2008 tror jag måste skaffa en kamera ^^ Men iaf: Psychic academy vol 5-7 Berserk vol 3 Variante vol 1 och 2 Maburaho vol 1 (äntligen fick jag tag på den) var mina köp denna dag ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 26, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2008 Blå, du måste ju ta en bild så man ser sidan av Azumanga Daioh-mangan. Dess otroligt feta tjocklek måste fångas på bild! *härmar Blå* Det blev ett trevligt besök på sf idag som slutade med: Shakugan no Shana Lite Novel volym 1 + 2 <3 Galaxy Angel II volym 3 High School Girls volym 8 Genshiken volym 9 Yotsubato volym 4 Har redan plöjt igenom nästan halva volym 1 av Shana-romanen, och jag måste säga att den äger <3 F.ö tack för en trevlig ramenkväll Blå och Boda! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet mars 26, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2008 Blå, du måste ju ta en bild så man ser sidan av Azumanga Daioh-mangan. Dess otroligt feta tjocklek måste fångas på bild! - F.ö tack för en trevlig ramenkväll Blå och Boda! Lite bilder ska ni få då, och tack själv flaskis för en trevlig kväll. Bilder För att ni ska få se skillnaden la jag dit en lite mer vanlig storleks stor manga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet mars 27, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2008 Näst på listan: mer Claymore och Suzuka. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 27, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2008 ! MANGA-INDUCE! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 27, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2008 Fick dessa förra veckan, har bara inte kunnat tagit kort förens nu. Undrar när Adlibris känner för att skicka vol.3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 27, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2008 har fått min beställning, men glömt skriva att jag köot Shakugan no shana vol 1 och 2 för en 3 veckor sedan. Som vanligt gör jag alla mina inköp via bokus (eller ja enstaka fall adlibris). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet mars 27, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2008 ! MANGA-INDUCE! :D Mmm, visst fan serru. Är du inte stolt?! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 27, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2008 Mmm, visst fan serru. Är du inte stolt?! Ja, jag känner mig som en förälder som ser sitt barn växa upp. :') ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 27, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2008 Mmm, visst fan serru. Är du inte stolt?! Ja, jag känner mig som en förälder som ser sitt barn växa upp. :') ;) Känns som jag har missat något. Vad? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 28, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2008 Känns som jag har missat något. Vad? Han var så länge ett av de förlorade lammen som totalvägrade manga. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet mars 28, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2008 Man blir förälskad på nytt när man läser School Rumble-mangan. Tenma och Harimas dumheter, Eris underbarhet etc Jag skall läsa ikapp nu Sceleris! Hur många volymer finns utgivna av Del Rey? 10~ stycken? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 29, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2008 Känns som jag har missat något. Vad? Han var så länge ett av de förlorade lammen som totalvägrade manga. :) Tur att han fick lite vett i kroppen och kom över till den mörka sidan. Manga är ju ett oerhört bra kompliment till anime och vice versa (nähä!). Hur många volymer finns utgivna av Del Rey? 10~ stycken? 9st för tillfället, den 10e släpps i slutet av Juni. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 4, 2008 Anmäl Share Skrivet april 4, 2008 Fick precis hem första Battle Angel Alita: Rusty Angel. Oh råkade läsa ut den direkt också En ganska intressant skillnad. Denhär tog drygt en timme att läsa igenom, medan GITS kunde ta en timme på ett enda kapittel. Väldigt stor skillnad i lättlästhet. Å andra sidan inte i närheten av lika mycket innehåll. men jäkligt bra manga. Dax att beställa bok 2 B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet april 4, 2008 Anmäl Share Skrivet april 4, 2008 Grr, beställde Claymore v03-05 och School Rumble v06-08. Tror ni inte att de båda första volymerna är försenade? Så jävla pissigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet april 8, 2008 Anmäl Share Skrivet april 8, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 11, 2008 Anmäl Share Skrivet april 11, 2008 jag tror det saknas något här... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 12, 2008 Anmäl Share Skrivet april 12, 2008 One Piece 41 God Child 2 Oh! My Goddess 6 Berserk 22 Det första jag tänkte när jag öppnade Berserk 22 var FUCK YES när jag fann att Dark Horse har valt att inkludera de färglagda utvikningssidorna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet april 15, 2008 Anmäl Share Skrivet april 15, 2008 har nu fått hem school rumble vol 1 shakugan no shana novell 1 & 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet april 16, 2008 Anmäl Share Skrivet april 16, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet april 16, 2008 Anmäl Share Skrivet april 16, 2008 Just beställt dom utkomna mangorna av Emma. På svenska då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 16, 2008 Anmäl Share Skrivet april 16, 2008 Just beställt dom utkomna mangorna av Emma. På svenska då. Det är bra skit. Hade dock gärna sett att serien varit längre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet april 17, 2008 Anmäl Share Skrivet april 17, 2008 Blev inspirerad av DB:s lättnovellköp och inhandlade Onegai Teacher och Onegai Twins. De fångar verkligen den rätta onegai-känslan och behandlar nya händelser. För mig som verkligen gillade animeserierna så var det väl investerade pengar. I övrigt har jag köpt följande titlar: Suzuka 2-7 Strawberry 100% 4 Maison Ikkoku 1-2 Oh! My goddess 6-7 Negima 17 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 18, 2008 Anmäl Share Skrivet april 18, 2008 så har alita bok #2 anlänt också :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akaa Skrivet april 23, 2008 Anmäl Share Skrivet april 23, 2008 Mina senaste mangaköp är den nyligen släppta första volymen av Fairy Tail, sen har jag fått hem de tre första volymerna av Hikaru No Go, en manga som jag har stora förväntningar på, då jag verkligen älskade Animen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg