Largo Skrivet februari 17, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2008 Oh! My Goddess 5 Death Note 7 Manga Sutra (Futari Ecchi) 1 Futari Ecchi verkar mer seriös än vad jag från början trodde. Dessutom är den mycket större och tjockare än en vanlig bok och har dessutom ett papp-fodral, lyxigt! Just nu sitter jag på sju olästa volymer, så jag har tänkt ta det lugnt med inköpen ett tag framöver. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet februari 21, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2008 Kryddiga Vargen 1+2 Nu är det ju inte manga, men eftersom det inte finns någon dedikerad lättroman-tråd så åker de hit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet februari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2008 Kryddiga Vargen 1+2 Nu är det ju inte manga, men eftersom det inte finns någon dedikerad lättroman-tråd så åker de hit. Nu blir jag riktigt avundsjuk! Snygga omslag på de föresten, och grattis till ett troligen bra köp! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2008 - Oh! My Goddess 6 - God Child 1 (svenska) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2008 Free Collars Kingdom vol.1-3 Free Collars Kingdom vol 1 Är den något att ha? Har inte köpt manga på hur länge som helst men har varit intresserad av denna ända sedan jag såg den i sfs reklamkatalog för snart ett år sedan. Ser också ut att vara ganska lättsam och någolunda kort (orkar inte påbörja One Piece liknande igen som jag inte kommer att slutföra). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet februari 23, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2008 Free Collars Kingdom vol.1-3 Free Collars Kingdom vol 1 Är den något att ha? Har inte köpt manga på hur länge som helst men har varit intresserad av denna ända sedan jag såg den i sfs reklamkatalog för snart ett år sedan. Ser också ut att vara ganska lättsam och någolunda kort (orkar inte påbörja One Piece liknande igen som jag inte kommer att slutföra). Är du ute efter en manga med en enkel story med sköna bilder på neko mini mode och lite action så go for it. Jag gillade den iaf som en avslappnande serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet februari 23, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2008 Kryddiga Vargen 1+2 Nu är det ju inte manga, men eftersom det inte finns någon dedikerad lättroman-tråd så åker de hit. Är det vanligt att författarens namn även står i romanji, för det är väl inte en engelsk utgåva? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet februari 23, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2008 Är det vanligt att författarens namn även står i romanji, för det är väl inte en engelsk utgåva? Nej, det är den japanska utgåvan. Händer titt som tätt, även om det verkar vara mer vanligt för 18+ mangor. Är väl i designsyfte skulle jag tro. Sen gillar jag undertiteln "Merchant meats[sic] spicy wolf". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet februari 25, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2008 Studiebidraget rullade äntligen in idag! Som en sann otaku begav jag mig genast iväg till Det Heliga Landet (AKA SF-bokhandeln) och gjorde bankkontot lättare: -Full Matal Panic roman 1-2 -Suikoden III-mangan vol. 1-2 -Ouran High School Host Club vol. 4 -Fullmetal Alchemist roman 5 -.hack//G.U.+ vol. 1 -Shankugan no Shaana roman 1 -Yotsuba vol 4-5 ...blev det som följde med hem. Inom en snar framtid planerar jag även att köpa One Piece del 38-40, som jag har kringgått alltför länge. Det kommer att bli en dyr månad... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet februari 27, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2008 Det är BOKREA. På sfbokhandeln också! Köpte även senaste svenska FMA, men den glömde jag lägga med på bild. Sånt händer =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 27, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2008 Åh, jag köpte ju också en massa Fushigi Yuugi häromdagen för 20kr/st. (Fast det hade inte med bokrean att göra då de har reats bort länge nu, de vill antagligen bara få bort det) - Fushigi Yuugi 9-15 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet februari 28, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2008 Var också på sf.bok idag och kolla lite. Dock blev det inge rea köp men det var inget som hindra mig från att köpa annat. To Terra vol.1-3 RG Veda vol.3-4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet februari 28, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2008 To Terra vol.1-3 Bra köp! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet mars 6, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2008 Har varit på sfbok igår igen för att inhandla mig en ny dos av RG Veda och passade samtidigt på att köpa mig en annan serie av författaren Takemiya Kemiko då jag verkligen gillade dennes serie Terra e. Så mina köp blev då som sagt var: RG Veda vol.5-6 Andromeda Stories vol.1-2, vol.3 ska komma ut nu i mars redan om jag inte miss minner mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet mars 10, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2008 mina senaste inköp är. Hakoiri Deavil princess vol 1 Psychic acedemi vol 1 till 4 Psycho Buster vol 1 & 2 Claymore vol 11 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet mars 13, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2008 Var i SF-bokhandeln idag och fick äntligen tag på Slayers bok 7 och 8. Frågan är bara när jag ska hinna läsa dem, och hur mycket jag måste friska upp minnet innan... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet mars 13, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2008 Köpte svenska Hellsing och Peach Fuzz igår. Good times, och billigt också =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 16, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2008 Beställde efter många om och men Free Collars Kingdom 1-3 och Negima vol.3 (kändes som att det var på tiden då jag haft 1 och 2 i 2år nu). Tur att Adlibris har gratis frakt, tur är dock inte att det skickades i två paket varav jag får betala två postförskotts-avgifter. Nu vet jag att de låga priserna bara är till för att locka och att SF är bättre på allt. :'( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet mars 20, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2008 fick hem idag kare kano volym 1-3 ( http://www.sfbok.se/asp/artikel.asp?VolumeID=72341 ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet mars 21, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2008 xxxHolic nummer 10 har anlänt på svenska och nu är den äntligen i mina händer. Wheeee Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 23, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2008 fick hem idag kare kano volym 1-3 ( http://www.sfbok.se/asp/artikel.asp?VolumeID=72341 ) Alltså är det där en tjockpocket eller en box med volymerna i? Såg nyligen att det fanns en "volym" med alla Azumanga Daioh men ibland kan det där med volym skilja ibland. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 23, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2008 har beställt hem Rave master 27 samt, lightnovelerna Vampire Hunter D 2-4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet mars 23, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2008 fick hem idag kare kano volym 1-3 ( http://www.sfbok.se/asp/artikel.asp?VolumeID=72341 ) Alltså är det där en tjockpocket eller en box med volymerna i? Såg nyligen att det fanns en "volym" med alla Azumanga Daioh men ibland kan det där med volym skilja ibland. alla 3 volymer i 1 volym så en 576 sidig mangabok, rätt så tjock mangabok. edit: mätte ryggen på den och den är på 4,1 cm jämfört med en som är 1,5 cm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet mars 25, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2008 En beställning från Melonbooks ramlade in i morse: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet mars 26, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2008 Det blev ett trevligt besök på sf idag som slutade med: Azumanga Daioh - Storbok där vol.1-4 ingår Andromeda Stories - vol.3 Battle Angel Alita - vol.1 De hade fan inte vol.2 som jag också ville ha. :( I''s - vol.1 RG Veda - vol.9-10 FMP romanen vol.1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg