Boda Skrivet december 18, 2007 Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 är ingen vanlig manga direkt heller det är en H-manga dvs en hentai manga ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet december 18, 2007 Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 är ingen vanlig manga direkt heller det är en H-manga dvs en hentai manga Därav tillväxten av intresse. -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 18, 2007 Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 Skådar jag ett bra intresse som börjar växa till här? Bådar gott för framtiden :) men... den var ju inte dyr...så...eh... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet december 18, 2007 Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 Oh! my goddess volym 4 finns nu i mitt rum. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet december 19, 2007 Anmäl Share Skrivet december 19, 2007 Dessa har jag lagt till i samlingen: - Oh! My Goddess 4 - Fullmetal Alchemist 5 - Bärsärk 20 - GTO 13 - Genshiken 5 - Monster 4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 19, 2007 Anmäl Share Skrivet december 19, 2007 jäkla sfbokhandeln... >:) Fortfarande inget paket. hittade föresten nån recension av Mizugi Kanojo. Jösses amaila, vilka bilder O.o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 30, 2007 Anmäl Share Skrivet december 30, 2007 sådärja. slutligen har man sin Shirow Masamune bibel från Black Horse. :D Nu förstår jag varför jag trodde det skulle vara fler böcker. Det var kapittel sidorna som jag hade förväxlat med omslag någong gång på 90-talet närjag samlade på mej en massa GITS bilder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet januari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2008 Såhär såg ovan inlägg ut när jag skummade igenom tråden. sådärja. slutligen har man sin Shirow Masamune bibel från Black Horse. :D Nu förstår jag varför jag trodde det skulle vara fler böcker. Det var kapittel sidorna som jag hade förväxlat med omslag någong gång på 90-talet närjag samlade på mej en massa GITS bilder. Börjar känna mig lite skadad av min hobby :P On topic: Köpt Genshiken 6-8 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2008 fick hem fushigi yuugi volym 1-4 idag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2008 Genshiken 5-7, Excel Saga 1-2 och N.H.K. ni Youkosou! vol.4. Komedi manga är ju bäst ;3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet januari 13, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2008 Blood Alone 1-3 sen även en pre-order på v4 som ska komma i feb. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 13, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2008 Witchblade Takeru vol. 1 och 2 Claymore vol. 9 Mai hime vol. 1 var mina senaste köp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet januari 20, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2008 Genshiken 9 Death note 3-5 Strawberry 100% 1-3 Oh! My Goddess 4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet januari 20, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2008 Antique Bakery 2-3 (den är så braaaa) Fruits Basket 11-13 Genshiken 1 Genju no Seiza 2 Och två Totoro-mobilhängen :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet januari 21, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2008 Gled in på sfbok idag och innhandlade dessa titlar: Aqua vol.1 Aria vol.2 RG Veda vol.1-2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 21, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2008 Mai hime vol. 4 Rave Master vol 26 Boda vart köpte du witchblade? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 21, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2008 Mai hime vol. 4Rave Master vol 26 Boda vart köpte du witchblade? Sf-bok jag köpte dom 2 sista >:D Måste säga att den var väldigt bra även om den var väldigt kort Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2008 Köpte Minami-ke på japanska häromdagen :3 Rätt så lättläst faktiskt =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet januari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2008 Var på sf-bok idag med Boda som lyckades hitta lite rolig manga åt mig att köpa för mina sista slantar så här i slutet av månaden. Alice on Deadlines vol.1 Free Collars Kingdom vol.1-3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 26, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2008 Eureka Seven vol.1, fick visseligen med den med LE-verran av första DVDn men jag pungade ut pengar för den så den räknas nog som köpt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet januari 27, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2008 Fushigi Yuugi 13 Maison Ikkoku 1 Suzuka 1 Det häftiga med Suzuka är att de är större än engelska böcker brukar vara, vilket man märker skillnad på. Se bilden nedan som visar en standard svensk, engelsk och Suzuka :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 2, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2008 ja jag kanske ska skriva vad jag har köpt för nytt sen sist^^ Blood alone vol 3 (Loli och vampyrer, ass bra) Dance of the vampire bund (loli och vampyrer och action kan det bli bättre) Mai hime vol 2,3,4 Black god vol 1 Free Collars Kingdom vol 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet februari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2008 Death note 6 Boys Be 1 Yubisaki milk tea 1 Welcome to the NHK 1 Många nya serier, ska bli spännande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet februari 11, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2008 Largo-sama: Suzuka skall jag nog köpa ett par volymer av härnäst. Skall se klart serien idag och känner att jag kommer vara intresserad av mer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet februari 11, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2008 Idag hämtade jag ut ett paket med böcker från adlibris ^^ och i paketet låg Nausicaä of the Valley of the Wind vol 1. Jag blev väldigt paff då den visade sig vara större än vanlig manga (samma storlek som amerikanska serier brukar ha) Men med tanke på detaljrikedommen i bilderna hade det inte gått att göra den mindre. Jag är i vilket fall som helst mycket nöjd med mitt köp, för dte är en riktigt vacker serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg