dreamchaser Skrivet januari 19, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2006 Tjo, tänkte jag skulle göra en total ripoff från Kakan´s ide. Han startade dock en "animeköp" tråd i den delen av forumet. Här kan man lista sina senaste manga inköp. Jag börjar med mina senaste förvärv. Själv tycker jag liknande trådar är riktigt kul, gillar att veta vad folk köper för nått till sin samling. Chobits vol.2 Love Hina vol.4 Båda är svensk utgivna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 19, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2006 Ok flyttar mitt inlägg till en rätt del nu när en tråd är skapad ^^ Med studiebidraget inrasande efter vinteruppehållet och en inkommande lönedag kunde jag inte hålla mig och körde en impulsrunda på sf-bokhandeln och köpte det de hade i hyllorna (f.ö har du utökat storleken på mangaavdelningen där, vilket jag gillar :D) Blev inte mycket, men jag lyckades få tag på Yostubato, Galaxy Angel Beta och SaiKano, vilka jag hoppades skulle finnas där: http://hem.bredband.net/sasbag/inkop060119.jpg Åh, ignorera att de är lagda i bokstavsordning :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dreamchaser Skrivet januari 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 19, 2006 Berätta gärna lite om Saikano och yotsuba, har inte kommit i kontakt med nån av de mangora. Är ständigt öppen för nya titlar till min manga samling. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet januari 19, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2006 Lite från min senaste Amazon och Mangaoh beställning. Manga: Karin 3+4 es vol.2 Shoujo Sect School Days (antologi) Vanliga böcker ('lite novels') School Days, Sekai och Kotonoha School Days (annat förlag) Lovers Etc (räknas artbooks och liknande?) School Days - Official Visual Artworks Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sakura-chan Skrivet januari 20, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2006 Senaste manga jag köpte var xXx holic 2... nu är jag hel-pank ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dreamchaser Skrivet januari 21, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 21, 2006 Köpte idag följande manga på svenska: Mäster Detektiven Conan vol.16 Inu Yasha vol.04 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2006 köpte idag; Chobit vol 3 ragnarök vol 4 mkt nöjd med köpet B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2006 Köpte i förrgår: Snow Drop vol 4 Demon Diary vol 3 Kill me Kiss me vol 4 Rebirth vol 4 One Piece vol 30 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet januari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2006 senaste köpta är hellsing 7 shaolin sisters: reborn 1-2 pita ten 1-4 (även evangelion vol5, glömde av att jag redan hade köpt den..=Þ) har kollat upp några som jag nog ska köpa när jag får löning..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet januari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2006 Lite från min senaste Amazon och Mangaoh beställning. Shoujo Sect Hoho, tummen upp! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet januari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2006 Senaste inköpet (i fredags): Allt på engelska Trigun 1 Paradise Kiss 1 Beck 1 Hunter X Hunter 5 Death Note 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 23, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2006 Var inne i sfbok idag, köpte denna: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kweron Skrivet januari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 Jag köpte senast: Shirahime-syo Ultra Maniac vol. 1 Wish vol. 1 Confidential Confessions vol. 1 Alla var jätte bra. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arkeys Skrivet januari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 Idag beställde jag Genshiken vol. 1 på Engelska. EDIT: Stavfel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet januari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2006 Detta kom tidigare i morse: Karin 5 Shana 01 Klantig som jag var så råkade jag beställa mangan och inte första volymen av böckerna (som var slut när jag köpte upp till volym 7). Nåja, är säkert inget fel på den. Och så köpte jag Taki Minishikas artbook 'Secret Lovers' vars framsida jag antagligen inte bör posta någon bild på här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2006 Idag beställde jag Genshiken vol. 1 på Engeslska. Angående Genshiken, någon som vet om den fortsätter längre än animen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mudhoney Skrivet januari 29, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2006 i onsdags och torsdags inhandlades Bleach nr 1-9, nån dag innan det Tsubasa 6-7och xxxHocil vol 1 Tsubasa vol 8 Bleach vol 10 o 11 A.I Love you vol 2 Ghost hunt vol 1 dimper snart ner i postlådan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 29, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2006 Köpt igår, på svenska: Inu Yasha 1-4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Murray Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 Köpte åttånde boken av Love Hina, för Manga Mania gav ju upp den så. Om det inte hade varit för att Simon Lundström have översatt den hade jag säkert försökt rota fram den på internet eller dylikt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dreamchaser Skrivet januari 30, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 Köpte idag Fushigi Yuugi vol. 4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fishweed Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 köpte mig 3 volymer av eyeshield 21... kunde inte låta bli! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 31, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 Beställde igår tionde volymen av Berserk. (Engelska) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet februari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2006 Inu Yasha vol 3 & 4 + Meitantei Conan vol 16. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erika Skrivet februari 4, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2006 Kamikaze Kaito Jeanne vol. 6 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet februari 4, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2006 Idag beställde jag Genshiken vol. 1 på Engeslska. Angående Genshiken, någon som vet om den fortsätter längre än animen? Japp, det gör den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg