Izzy Skrivet januari 19, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2006 Hmm.. den gör inte det för mig alla fall. Varje gång jag loggar in, så kryssar jag i den rutan, men det hjälper inte. Tidigare har det fungerat, men nu helt plötsligt kunde jag inte se några nya meddelanden, trots att det var massor jag inte läst. Då såg jag att jag inte ens var inloggad och undrade varför. Loggade in, kryssade på nytt i rutan, och trodde att allt var bra. Men nu har samma sak hänt tre-fyra gånger. Inte så viktigt kanske, men jag är nyfiken på varför:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 19, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2006 Låter som din webbläsare är inställd på att inte ta emot kakor? Fungerar för mig som vanligt iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 19, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2006 Samma här, inga problem för mig. Kör firefox, om det nu har någon betydelse. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet januari 19, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2006 Skriver ni inte trippel-W före adressen så funkar inte inloggningen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 19, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2006 Skriver ni inte trippel-W före adressen så funkar inte inloggningen. Det borde den göra jag skriver alltid "anime.se/forum" i adressfältet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet januari 19, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2006 Då var det väl inte det då. Är i.o.f.s. teknisk-efterbliven. Försökte hjälpa till lite. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 22, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 22, 2006 Om det nu har med cookies att göra, hur gör jag då för att tillåta dem? Izzy inge bra på teknik...:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demian Skrivet januari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2006 Beror på vilken webläsare du har. Vilken har du? Kan guida dig. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 24, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 24, 2006 Explorer 6.0, och tack på förhand! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet mars 13, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2006 Tools -> Internet Options -> Fliken Privacy Dra ner spaken till medium. om det inte fungerar så kan du ju pröva på låg. Explorer 6.0, och tack på förhand! :D Internet Explorer iofs. Explorer är programmet som du kollar mappar med i windows. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet mars 13, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2006 Internet Explorer iofs. Explorer är programmet som du kollar mappar med i windows. Förvisso är det ingen större skillnad mellan mjukvarorna. Båda drar upp för mycket prestanda, buggar sig ofta och är en ren plåga på omvärlden. Enda skillnaden är att man kan byta bort IE mot mer passande webbläsare varav explorer är en liten svårare bit att byta ut hur som helst..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet mars 14, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2006 Internet Explorer iofs. Explorer är programmet som du kollar mappar med i windows. Förvisso är det ingen större skillnad mellan mjukvarorna. Båda drar upp för mycket prestanda, buggar sig ofta och är en ren plåga på omvärlden. Enda skillnaden är att man kan byta bort IE mot mer passande webbläsare varav explorer är en liten svårare bit att byta ut hur som helst..... Men herregud kom inte och tråka ner den här tråden med din dumma Linuxpropaganda/anti-microsoftpropaganda. Jag vet att du hatar Micro$haft Winblows eller vad du och dina buddies nu kallar det, men kör inte upp dina åsikter i ansiktet på andra ok? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet mars 14, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2006 Det enda jag hatar med Microsoft är att de invarderat spelmarknaden med sin konsol. Det jag säger angående Explorer och IE är ju inte speciellt fel, varför skulle det annars finnas program som folk desperat skapat för att bli av med dem? P.s. Jag sitter inte med Linux heller, lär nog aldrig göra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet mars 16, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2006 har aldrig sett felet med xbox, men jag kanske är korkad^^ använder IE sen firefox vägrade visa några filmer, eller låta några länkar fungera på en sida jag använder väldigt ofta Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg