Erkefiende Skrivet januari 20, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2006 Tyckte att det hela reportaget var väldigt bra och intressant. Det var också filmat och gjort på ett bra konstnärligt sett, vilket var ännu bättre som ungefär de flesta reportage som har någonting med Japan brukar vara. Blev väldigt intresserad av mangan Vagabond jag med, måste införskaffa den inom kort. Något bra kom ut ur detta i alla fall... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dreamchaser Skrivet januari 20, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2006 Var det nån som kännde igen de mangor som visades? Bortsett från Astro Boy, Pojken från Hiroshima. Tycker att det vara bra att visa manga som är okänd för väst hellre än att visa Naruto och liknande. Hittade Vagabond på Adlibris, bara att beställa tillsammans med alla andra manga volymer jag skall ha. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sakura-chan Skrivet januari 20, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2006 Måste säga att det var inte vad jag förväntade mig, men jag blev ändå positivt överaskad (blev dock störd av min syrra som klagade över att de inte visade något om DB) Men de kunnde visat typ Naruto.... Men efteråt blev jag sugen på att läsa Vagabond :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet januari 20, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2006 Ja, jag blev positivt överraskad av dokumentären, fast jag brukar inte ha så höga förväntningar längre. Fast än en gång visade fransmännen att de är duktiga (min favoritdokumentär är fransk, tror jag i alla fall) Den var väldigt intressant, även om jag inte blev intresserad av nån av de mangorna som visades. Nån som vet varför fotograferna inte fick fotograferas? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 20, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2006 Måste säga att det var inte vad jag förväntade mig, men jag blev ändå positivt överaskad (blev dock störd av min syrra som klagade över att de inte visade något om DB)Men de kunnde visat typ Naruto.... Men efteråt blev jag sugen på att läsa Vagabond :) Lite naruto visade dem. En cosplay av Kakashi :P Blev också sugen på Vagabond :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sakura-chan Skrivet januari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2006 Jepp, om man tittade noga inne i mangakafet de far på kunde man se en tidning med Naruto på också :P . En annan sak jag blev glad över var att några var utklädda till "Pretty Cure" gänget :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nero_abbe Skrivet januari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2006 joo den va fett bra man fick juu värsta kicken att rita och grejja :) måste dra till japan å checka dom dära caférna! xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg