zjgameru Skrivet januari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2006 Det ska tydligen komma en ny Neon Genesis Evanglion långfilm. Jag kollade om det hade skrivits om detta tidigare men kunde dessvärre inte finna någon tråd om det. Så, jag testade lyckan med att skriva en helt ny. Jippi. Jag vet inte mycket om den här filmen, bara om att den är planerad att släppas detta år. Här är lite konceptbilder: - CGsociety nyhetsartikel - WETA's projektsida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2006 Ja, det där är väl från den där live-filmen som utannonserades för något år sedan? Tror att de flesta av de där skisserna fanns att se redan då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet januari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2006 Så länge filmen ligger på is, vilket den har gjort ett tag, orkar jag inte bry mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2006 hade dem inte fler skisser innan eller snarare bilder har för mig att dem hade en riktig person på en bild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2006 Så länge filmen ligger på is, vilket den har gjort ett tag, orkar jag inte bry mig. Håller med, fast jag hoppas det blir av och när WETA ligger bakom grafiken/designen så kommer det bli extremt coolt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet januari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2006 Jag kollade om det hade skrivits om detta tidigare men kunde dessvärre inte finna någon tråd om det. Finns. På första sidan under Övrig japansk film ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zjgameru Skrivet januari 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 18, 2006 Ah, okay, sorry. Någon mod som kan låsa den här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg