LoboSolitario Skrivet februari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 Hett ^^ Vart är dem ifrån? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 den e från Shingetsutan Tsukihime, eller snarare spelet... eller rättare sagt universumet och bakgrunden till Shingetsutan Tsukihime. edit: just det ja, DB har en stor redovisning om hela universumet nånstans... tror det är i Bishoujo tråden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 Du snackar om Kara no Kyoukai nu Dread. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet februari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 Hon heter Aoko Aozaki och är från Tsukihime (hon nämns dock i Kara no Kyoukai), hon är även med i Melty Blood Act Cadenza. Den svarthåriga tjejen ovanför med kniven är huvudpersonen i Kara no Kyoukai och heter Shiki Ryougi. Edit: Blandade ihop det lite. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 Snackar du om Kara no Kyoukai nu Dread? det också, men det är väla hon som ger honom glasögonen också? ser ut som henne iaf, iofs så liknar typeMoons karaktärer varandra rätt mycket till utseendet. när e det den börjar sändas btw? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet februari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 när e det den börjar sändas btw? Blir en film. Ingen aning vilket datum. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2007 Flyttade inlägget till http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?p=132586#132586 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2007 flaskis: Från vilken serie? :O Känner igen, fast är inte säker. Underbart snygg iallafall, och <3 på pantsushot. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2007 Magical Girl Lyrical Nanoha A's titta på min avatar jag har haft ett tag nu :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2007 Då vet jag vart jag känner igen den ifrån då. :P Fast svärdet är grymmare än yxan. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2007 Yupp, Zanber-form > Haken-form, eller hur Boda? ;) Fast denna bakgrundsbild med Haken är grym :> http://www.animepaper.net/gallery/wallp ... item45911/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2007 Yupp, Zanber-form > Haken-form, eller hur Boda? ;) Fast denna bakgrundsbild med Haken är grym :> http://www.animepaper.net/gallery/wallp ... item45911/ Ooooh, fräsh widescreen bakgrund. :D Den kör jag med sen när jag kommer hem! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet februari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2007 Snubblade över vampire hunter D bloodlust på ÖB för 49:- tyckte jag var väldigt överkommligt när man är fattig :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet februari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2007 min senaste beställning från webhallen: Blue Submarine No.6 FLCL Niea under 7 My neighbour totoro the cat returns Trigun väntar även på en beställning från sfbok, iofs är det manga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2007 Har beställt exakt samma som dig Flaskis och får hem den snart. Beställde även lite andra saker som jag kan slänga upp på bild så fort jag fått dem i brevlådan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragool Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Mina senaste inköp har vart: -Första säsongen av Grappler Baki -Initial D Collection 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Har beställt exakt samma som dig Flaskis och får hem den snart. Beställde även lite andra saker som jag kan slänga upp på bild så fort jag fått dem i brevlådan. hehe jag oxå =) den e visst poppis ^^ Blir helt galen på att jag inte fått mina HANDMÅLADE HARUHI än!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet februari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2007 Fick min Kanon R2 DVD 2 levererad idag, borde få DVD 1 nästa vecka. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2007 Fick min Kanon R2 DVD 2 levererad idag, borde få DVD 1 nästa vecka. Menar du denna? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet februari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2007 Menar du denna? ;) Precis, jag tycks ha slarvat bort en sladd till min digitalkamera så jag kunde inte ta någon bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet februari 25, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2007 e så jävla sugen på att fixa hela kanon r2 boxen, men dom e så satans dyra :P Va betalar ni per volym inc. frakt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet februari 25, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2007 Jag beställer mina från Amazon.co.jp där så kostar dom 4500yen + 900yen i frakt. Då så har jag valt "ekonomi" alternativet och inte "express". Fast man kan såklart beställa flera åt gången, då blir det billigare. Sen kan man såklart också åka på tullavgift om man har otur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 25, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2007 Jag beställer mina från Amazon.co.jp där så kostar dom 4500yen + 900yen i frakt. Då så har jag valt "ekonomi" alternativet och inte "express". Fast man kan såklart beställa flera åt gången, då blir det billigare. Sen kan man såklart också åka på tullavgift om man har otur. Vilket jag gjort på mina båda volymer av Kanon :( Fast first-press edition var värt det ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 28, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2007 Kom just hem ifrån mitt möte med Gogo som verkar vara en trevlig prick :D Men vi fick inte så mycket sakt kändes väl lite konstigt eller nåt jag vet inte men iaf så mitt nya köp är iaf fafner vol 1,2,3,4 ska man bara köpa dom andra 3 volymerna. var förbi sf-bok och tänka köpa dom men fysatan vad dyra dom var 279 kr dvden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet februari 28, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2007 ...men fysatan vad dyra dom var 279 kr dvden Smakar det, så kostar det ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg