LizZiGicLae Skrivet november 1, 2006 Anmäl Share Skrivet november 1, 2006 Har slängt iväg en beställning på Full Metal Alchemist 8 för totalt 174kr. (När började Axelmusic med att ta betalt för frakt!? Nåja, fortfarande helt okej pris) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet november 1, 2006 Anmäl Share Skrivet november 1, 2006 Har slängt iväg en beställning på Full Metal Alchemist 8 för totalt 174kr. (När började Axelmusic med att ta betalt för frakt!? Nåja, fortfarande helt okej pris) typ förra veckan började med det ..dom har gjort om hela deras prissystem och dom har även tagit bort pre order vouche 20% grejset men samtidigt har dom sänkt priserna på det mesta och infört frakt men den är inte så farlig .. antar att du har läst deras nya faktasida om ändringarna ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet november 1, 2006 Anmäl Share Skrivet november 1, 2006 Beställde just Patlabor 2 - The Movie (Standard Edition) och Neon Genesis Evangelion Vol. 2 - Platinum Edition. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 2, 2006 Anmäl Share Skrivet november 2, 2006 Standard Edition Fegt. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet november 2, 2006 Anmäl Share Skrivet november 2, 2006 Standard Edition Fegt. ;) lolstfuplx.. :( Vore ju äg med den andra utgåvan, men det är en prisskillnad på ca 540:-... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet november 2, 2006 Anmäl Share Skrivet november 2, 2006 Antar att ni menar de japanska utgåvorna då, för jag har inte hört om någon svindyr amerikansk specialare. Å andra sidan är jag inte särskilt välinformerad. Själv har jag de amerikanska standardversionerna av de nyutgivna filmerna och tycker de är hur sexiga som helst. Rena och toksnygga fodral, trevliga instickshäften och så klart urläckert innehåll. Jag gråter fortfarande varje gång... ... attackhelikoptern skjuter sönder stackars Alphonse där han står oanvänd i skjulet. Antar att jag har lite Noa i mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 2, 2006 Anmäl Share Skrivet november 2, 2006 Antar att ni menar de japanska utgåvorna då, för jag har inte hört om någon svindyr amerikansk specialare. Å andra sidan är jag inte särskilt välinformerad. http://www.google.se/search?q=858604001004 http://www.google.se/search?q=858604001028 B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet november 2, 2006 Anmäl Share Skrivet november 2, 2006 antar att du har läst deras nya faktasida om ändringarna ? Nu har jag det! Verkar ju som om priserna alltså blivit lägre ändå och då kan jag ju inte klaga. "Nice!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet november 30, 2006 Anmäl Share Skrivet november 30, 2006 Giant Robo - Complete DVD Economy Set. Det var en jäkla fin box för bara 28€. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suffer Skrivet december 7, 2006 Anmäl Share Skrivet december 7, 2006 nån som vet var man kan få tag på Full metal alchemist tin boxarna. eller alla full metall Boxar som finns för den delen(Även Panic) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suffer Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 JAr hittat dom på Amazon.com men där är dom ju så nedrans dyra... ingen som vet nått bättre ställe? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 JAr hittat dom på Amazon.com men där är dom ju så nedrans dyra...ingen som vet nått bättre ställe? Kolla på MovieMars. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suffer Skrivet januari 4, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2007 Fick just hem min hellsing box och Fullmetal Alchemist the movie: Conqueror of shamballa Limited edition. rekomenderas varmt båda två. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet januari 4, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2007 Var och hämtade min Full Metal Panic-box på webhallen idag. Nyfiken som jag var bestämde jag mig för att titta på de första tre avsnitten med den engelska dubben (har sett dessa avsnitt förrut), och blev förvånad över hur bra den var. Förrutom att de inte kunde uttala "Saagaara Söuskei"s namn, hade de faktiskt förvånansvärt bra inlevelse. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 4, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2007 Var och hämtade min Full Metal Panic-box på webhallen idag. Nyfiken som jag var bestämde jag mig för att titta på de första tre avsnitten med den engelska dubben (har sett dessa avsnitt förrut), och blev förvånad över hur bra den var. Förrutom att de inte kunde uttala "Saagaara Söuskei"s namn, hade de faktiskt förvånansvärt bra inlevelse. Haha, testa kolla på Chobits me engelsk dubb, Chi låter sjukt retared xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 5, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2007 Haha, testa kolla på Chobits me engelsk dubb, Chi låter sjukt retared xD Tja, hon ÄR ju sjukt retarded. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2007 Tänkte återuppliva den här tråden med lite skryt, bara för att jag känner mig så ståtlig som inte köpt någon omg ny fräsch animej utan en som började på 70-tale (även om det var december 79): Och så lite övrigt som kom med: Tjoho! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2007 epic pics Jag gillar vad jag ser! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2007 Yukikaze dvd #3 (sista). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2007 Min Kanon R2 DVD #1 kom till posten idag. Förutom en svidande tullavgift fick jag en DVD som definierar ordet kvalitet! :) <3 Ska nog börja sälja mina R1 DVD:er. Lär behöva pengar inför framtida R2-inköp ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2007 Ska nog börja sälja mina R1 DVD:er. Lär behöva pengar inför framtida R2-inköp ;) Så bra :D jag är intresserad av vad du säljer i så fall :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Ska nog börja sälja mina R1 DVD:er. Lär behöva pengar inför framtida R2-inköp ;) Så bra :D jag är intresserad av vad du säljer i så fall :P Ditto =) Kolla va jag fick hem igår :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Sluta locka mig Sakura. =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Ciel e så jävla nice =) har henne på mitt ps3 just nu så att jag kan kika under hennes kjol <3 spik grejen e förövrigt skit vass, skar mig på den när jag skulle sätta ihop figuren T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Riktigt sjysta! Hoppas bara man får sin beställning med grejer snabbt sen, är så jävla sugen på se hur den extremt sexiga handduken är. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg