wilfried Skrivet april 5, 2013 Anmäl Share Skrivet april 5, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 22, 2013 Anmäl Share Skrivet april 22, 2013 Sasami@slappar avsnitt 1--2Yamato 2199 avsnitt 8--12(?)Gundam Enhörning avsnitt 6Tamako Marknad avsnitt 1--4(c:a 30 000 yen totalt) Stein's Gate DVD box (tokbilligt: 20 000 yen)Fire BallFire Ball Charming Parkboll (Tennis) 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 23, 2013 Anmäl Share Skrivet april 23, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 26, 2013 Anmäl Share Skrivet april 26, 2013 Den här kom in idag: Sasami@slappar avsnitt 3 och 4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 30, 2013 Anmäl Share Skrivet april 30, 2013 Blev tvungen, eftersom ni (inte) tjatade så mycket: 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 30, 2013 Anmäl Share Skrivet april 30, 2013 Den här boxen har jag velat köpa ett bra tag, men blivit avskrämd för Rightstufs fraktkostnad. Men nyligen hade de en viss rea (se mangatråden) där jag kunde slänga med den här och ändå göra ett klipp. Det lönade sig att prenumerera på deras nyhetsbrev. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 6, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2013 Gusko Budori no Denki / The Life of Guskou Budori Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 14, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 27, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 28, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 6, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2013 Kickstarter-insamlingen för ett västerländskt släpp av Time of Eve i filmversion tog fart direkt: de bad om 18 000 dollar för att kunna skicka ut Blu-ray-utgåvan, vilket de hade uppnått inom ett dygn. Jag själv bokade ett exemplar då. Nu efter halva tiden så har de kommit upp i över 100 000 dollar, och har med råge uppnått sitt första "stretch goal" på 50 000 dollar där de utlovade en engelsk dubb. (Helt ointressant för mig personligen, men kul att de har framgång.) Nu siktar de på att kunna ta med många fler grejer, som ett soundtrack, mangaversionen, lättromanversionen, en fanbook, samt regissör Yoshiuras andra verk Pale Cocoon och Mizu no Kotoba. Om ni vill ha filmen (och den är jättebra... fast det är OVA-versionen också) så får ni slå till snart! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 24, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2013 När alla skivor tillsammans kostar 9 500 yen (c:a 650 kronor) så var det för svårt att motstå. Så nu är jag en nöjd ägare till hela första säsongen av Working! 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 24, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2013 "Koto no Ha no Niwa" (English & Chinese Subtitle) Rekord i långsam frakt, 20 dagar från Frankrike ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 28, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2013 Prenumerationssakerna som trillar in: Tamako Market skiva 3 och 4, Sasami slappar skiva 3 och 4 samt Yamato 2199 skiva 5. Lite impulsköp: komplettering av Shinkai-saker: Ordens trädgård och Barnen som jagar stjärnor. Och så Vargbarnen Ame och Yuki och Den Utsatta Skolan. Vafan, jag saknade ju Ghiblifilmer! Lånaren Arietty och Från Vallmokullen. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Populärt inlägg Klona Skrivet juli 1, 2013 Populärt inlägg Anmäl Share Skrivet juli 1, 2013 Jag fick hem min efterlängtade men ack så dyra låda idag. Fler bilder] Jag hann se nyheten om att Anime Limited också skulle släppa en Blu-Ray box som troligtvis skulle vara mycket billigare men eftersom den här bara väntade på betalning för att skickas så bestämde jag mig för att välja det dyra alternativet. 6 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 1, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2013 Vafan! Klona! Jag visste inte att du var galen! Och jag gillar det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juli 1, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2013 Ett gäng var galna nog att utmana allt, så jag tänkte att jag inte kan vara sämre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 1, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2013 Ja, kan Borraren Simon gå bortom det omöjliga och sparka förnuftet åt sidan så är det väl bara på sin plats att Klona köper en BD-box för tretusen spänn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 17, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 29, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 18, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 19, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2013 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 23, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 26, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet september 2, 2013 Anmäl Share Skrivet september 2, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg