wilfried Skrivet augusti 11, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet augusti 17, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2011 Som om jag vill släppa mina flottiga fingrar nära dem! 8) Skaffa ett par fina vita bomullshandskar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 22, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2011 Region A+B på alla BD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet augusti 22, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2011 Tidsresor, kortspel och knäppa frisyrer, vad mer kan man önska sig av en film? ;) Visste inte att det fanns en ny YuGiOh film @.@ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 25, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 26, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2011 Noein box Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 26, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2011 Vill bara nämna att Trust and Betrayal skivan faktiskt hade engelskt textning, trots att cdjapan sa Subtitles: None Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
donmyst Skrivet augusti 28, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2011 tips på bra anime köp i stil med Appleseede? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet september 3, 2011 Anmäl Share Skrivet september 3, 2011 Nu ska jag försöka glömma bort hemskheterna som de där svenska Requiem from the Darkness dvd:erna förde med sig. Gundam och den snygga Interstella 5555 utgåvan från Gogo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet september 3, 2011 Anmäl Share Skrivet september 3, 2011 Kul att du blev nöjd. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet september 13, 2011 Anmäl Share Skrivet september 13, 2011 Här ska tittas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet september 22, 2011 Anmäl Share Skrivet september 22, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet september 26, 2011 Anmäl Share Skrivet september 26, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet oktober 4, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet oktober 18, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2011 Jag förstår inte riktigt vitsen med att ha både blåstrålar och dvder i samma box, men det var i alla fall billigare än den vanliga dvdboxen. Likaså var blåstrålen av säsong ett. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thai Skrivet oktober 18, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2011 *bilder* Jag förstår inte riktigt vitsen med att ha både blåstrålar och dvder i samma box, men det var i alla fall billigare än den vanliga dvdboxen. Likaså var blåstrålen av säsong ett. En sak som jag alltid undrat med dessa S.A.V.E-boxar är, ehm, om det finns omslag på insidan som man kan vända ut? De där gröna spalterna på vänstersidan är minsann äckliga... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet oktober 18, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2011 Heh. Nä, går inte att göra något åt. Såvida du inte är beredd att skriva ut ditt eget omslag :P Min bokhylla kommer vara grön av ryggarna på save-boxar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firiel Skrivet oktober 19, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2011 En sak som jag alltid undrat med dessa S.A.V.E-boxar är, ehm, om det finns omslag på insidan som man kan vända ut? De där gröna spalterna på vänstersidan är minsann äckliga... Det är lite olika det där, en del av dem kan man vända på och andra får förbli gröna. Ghost Hunt, Utawarerumono och Welcome to the NHK kan jag i alla fall intyga att man kan vända omslagen på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet oktober 19, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2011 Oj. Hur missade jag det? De flesta verkar inte vara precis likadana på in- och utsida, men det som blir framsidan är fortfarande som ett vanligt omslag, och titeln står på ryggen. De flesta verkar ha avsnittslista på insidan, men det gör ju inget att ha på utsidan istället. Så... visst kan man vända på dem. Jag går och gör det nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet oktober 28, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2011 Nu ska man bara fixa filmen ochså så man kan ha Haruhi maraton och se igenom allt igen (ja även ändlösa åttan) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet oktober 31, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2011 clannad info Total size: 19396416 sectors (37883 MBytes)Video Blu-ray label: CLANNAD DISC 1 Media is AACS protected! AACS MKB version 25 Removed AACS copy protection! Determined region(s): A Blu-ray disc Region set to A! Blu-ray standard region lock adjusted to Region A! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet oktober 31, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2011 NIS America har nog dem mest besvärliga boxstorlekarna.Snygga men passar absolut ingenstans i hyllan. Squid Girl fick jag två av då den första dök upp med skivorna lösa och skadade, det gjorde visserligen den andra också men till mindre grad. Hurra gör billiga dvd-fodral. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet november 3, 2011 Anmäl Share Skrivet november 3, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet november 18, 2011 Anmäl Share Skrivet november 18, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet november 21, 2011 Anmäl Share Skrivet november 21, 2011 Howl's Moving Castle / Tales from Earthsea This Boy can Fight With Aliens Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg