CarrierZ Skrivet maj 6, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2006 En del alltså. =) (Borde man dock inte få fri frakt om man köper för 1935:-?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 7, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2006 hehe jag beställde inte allt ifrån internet bara det dom inte hade inne :( det som är bestält var Tenchi boxen och gundam seed destiny det andra köpte jag där Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CarrierZ Skrivet maj 7, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2006 Ehm, känns som jag inte fick med allt det där... Kan du ta om det? Ser ut för mig som att du har fått något fel i meningen. >_ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 7, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2006 Nej alltså jag tror han menade att han gick till deras butik och köpte det mesta, men dom kan ju inte ha allt i butiken så han fick beställa några grejer med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 8, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2006 Jo hehe XD rätt Jocke Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 7, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 7, 2006 Var i webhallen igår och köpte loss Escaflowne Complete Collection och Mai-Hime vol.2! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juli 9, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2006 Vilken dag som helst bör jag få den sjunde och tionde volymen (+ samlingsbox) av Stålalkemisten. Kakan: Hoppas du hade mer tur än mig. Vissa avsnitt på min Escaflowne-box fungerar inte som de skall. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 9, 2006 Fy :O låter inte kul, har bara sett första avsnittet än så länge och där var det inga problem. Vad är det som spökar då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet juli 9, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2006 Vissa avsnitt på min Escaflowne-box fungerar inte som de skall. :/ Det där känner jag igen. Visserligen var det inte min box eller dvd spelare, så jag har ingen aning om vilket det var fel på. Men bilden frös fast vid flera ställen eller ändrade färg, hakade sig eller fick störningar likt de som kan uppkomma i digitala tv-sändningar när man vinklat parabolen fel. Men som sagt kan ha vart fel på DVD spelaren, men lustigt nog fungerade det relativt felfritt fram till tredje volymen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 9, 2006 Ouch, hoppas jag klarar mig från sånt. Finns inget mer avtändande när man är helt fast i något spännande i en serie.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juli 10, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2006 Det som hände för mig var att avsnitten till en början hackade och sedan blev det automatiskt stora hopp i avsnitten. Det hände mig första gången i avsnitt fyra. Det gick att se första halvan av avsnittet, trots att det hackade till lite då och då, men i den andra halvan blev det stora hopp. Till min stora förvåning var det ett litet område på undersidan av skivan som hade ett antal repor och jag tvivlar på att det var min DVD-spelare (använder faktiskt mitt PS2 för detta eftersom det är det enda jag har surround sound till) som orsakat dem. Dock löste det sig då jag prövade att spela det i en vanlig DVD-spelare eller på min dator. Dock hände det igen på sista avsnittet på skiva tre (som dessutom var mycket spännande), trots att undersidan såg mycket fin ut. Och det löste sig inte denna gång med att byta spelare. Har fortfarande inte sett mer än halva serien än så jag vet inte hur resten av skivorna är. Förstår inte riktigt vad det är som har hänt. Men jag hoppas, och tror, för din skull Kakan, att jag (och även Bankoiia tydligen) bara hade väldigt otur! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 10, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 10, 2006 Tack ^^ Har kollat igenom mina dvder och kan konstatera att jag inte har några fula märken, så det återstår väl att se om samma sak händer för mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet augusti 22, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2006 Fick hem dessa idag plus; Platinum-boxen. <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet augusti 25, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2006 http://www.webhallen.com/prod.php?id=62635 http://www.webhallen.com/prod.php?id=62574 har jag beställt ida :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 10, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 10, 2006 Hämtade ut Berserk - Box of War i webhallen igår, mycket nöje! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet september 10, 2006 Anmäl Share Skrivet september 10, 2006 Hämtade ut Berserk - Box of War i webhallen igår, mycket nöje! ^^ Ditt livs bästa köp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet september 10, 2006 Anmäl Share Skrivet september 10, 2006 Hämtade ut Berserk - Box of War i webhallen igår, mycket nöje! ^^ Den amerikanska? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 10, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 10, 2006 Hämtade ut Berserk - Box of War i webhallen igår, mycket nöje! ^^ Den amerikanska? Nepp, fanns ingen amerikansk där, den jag har är AU-versionen. docster: kortfattad och bestämd^^ Snygg box måste jag få säga, upptäckte inte "blodfläckarna" förrns någon timme sen. Innan dess så tyckte jag bara att den såg helt svart ut men inte hunnit kolla på den i ordentligt ljus. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet september 13, 2006 Anmäl Share Skrivet september 13, 2006 Humm... Det senaste jag köpte var Ginga Densetsu Weed vol 1 och 2. Svenska utgåvan. Ska nog boka vol 3 snart också.~ :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet september 14, 2006 Anmäl Share Skrivet september 14, 2006 Hämtade ut Berserk - Box of War i webhallen igår, mycket nöje! ^^ Den amerikanska? Nepp, fanns ingen amerikansk där, den jag har är AU-versionen. docster: kortfattad och bestämd^^ Snygg box måste jag få säga, upptäckte inte "blodfläckarna" förrns någon timme sen. Innan dess så tyckte jag bara att den såg helt svart ut men inte hunnit kolla på den i ordentligt ljus. Så den australienska boxen är annorlunda från den amerikanska? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFluff Skrivet september 14, 2006 Anmäl Share Skrivet september 14, 2006 Så den australienska boxen är annorlunda från den amerikanska? Ja självklart, vad väntade du dig? Till att börja med är den ju t.ex. PAL... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet september 14, 2006 Anmäl Share Skrivet september 14, 2006 Så den australienska boxen är annorlunda från den amerikanska? Ja självklart, vad väntade du dig? Till att börja med är den ju t.ex. PAL... Jag var otydlig, jag syftade på saker som boxart. Såg den amerikanska (otroligt) läckra boxen och har länge undrat om den australienska ser annorlunda ut. Viktigt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFluff Skrivet september 14, 2006 Anmäl Share Skrivet september 14, 2006 Är inte säker, men det lär den nog vara (annorlunda, alltså), eftersom det är en helt annan utgåva. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 14, 2006 Anmäl Share Skrivet september 14, 2006 Usa-releaser brukar vanligtvis vara lite snyggare, plus att de inte har någon ful Madman logga på ryggen av dvd-fodralen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 14, 2006 Anmäl Share Skrivet september 14, 2006 Madlax Menar du Madman? :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg