Gogo Skrivet maj 11, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2011 O M G . Om jag hade druckit kaffe hade min skärm vid detta lag varit än mer svart än vad den redan är. Med andra ord; G U L D. Jag vill ha bilder på skivorna också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 14, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2011 Jag vill ha bilder på skivorna också. Haha, de är ju bara spegelblanka. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet maj 16, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2011 Inga fina fodral? Står väl någon slags text på dem? Sida A/B osv. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 16, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2011 Som om jag vill släppa mina flottiga fingrar nära dem! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 19, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 23, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2011 Kom idag men någon express vet jag inte om det var, tog typ 2 veckor för mig att få dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jinnai Skrivet maj 30, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2011 Yu Yu Hakusho: Season One (Classic) [blu-ray] jag fick den i dag den är Region: A and B och vilken bild kvalite jag måste fortsätta titta på den bilden kommer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 31, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 1, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 3, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet juni 13, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 13, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 20, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 21, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2011 Från en rea hos rightstuf (dom verkar ha det ofta ) Samt en tjusig Natsume Yuujinchou box Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juni 21, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2011 Från en rea hos rightstuf (dom verkar ha det ofta ) Minsann. Fast frakten var faktiskt en hel del. På amazon kunde jag få gratis frakt, och det gick nog inte mycket långsammare än detta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet juni 21, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2011 Det frustrerar mig att anime är billigare än någonsin nu, med alla SAVE-utgåvor och allt möjligt (inte sällan ser jag 26-avsnittare för under 200 spänn), men min budget är också tajtare än någonsin. En dag vill jag gå loss på Amazon och AxelMusic och spendera tusentals kronor på en enda jättebeställning. En dag, sanna mina ord. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 23, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 28, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 26, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 29, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juli 29, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet augusti 7, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2011 Tidsresor, kortspel och knäppa frisyrer, vad mer kan man önska sig av en film? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 8, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hillster Skrivet augusti 9, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2011 Tror jag börjar grina. Ska aldrig kolla i den här tråden igen pga min avundsjuka. Grattis Scleris (Revival) och Wilfried (Clannad). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 9, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2011 Tror jag börjar grina. Ska aldrig kolla i den här tråden igen pga min avundsjuka. Grattis Scleris (Revival) och Wilfried (Clannad). Revival kan jag inte hjälpa dig med men om du skulle ha en massa pengar över har du här en länk till wilfrieds Clannad-utgåva. http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=PCXE-60010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg