Klona Skrivet juli 28, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2010 Den där var inte dum alls. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 14, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 17, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 24, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2010 (Mai Mai Shinko to Sennen no Mahou) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 25, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 25, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2010 Fungerar den på en Region B Blu-ray spelare? Den är regionfri, så ja (gick bra på min PS/3) Hittas t.ex här Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 31, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet september 2, 2010 Anmäl Share Skrivet september 2, 2010 300:- i tull. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet september 6, 2010 Anmäl Share Skrivet september 6, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet september 6, 2010 Anmäl Share Skrivet september 6, 2010 Fick jag förra veckan efter många förseningar. Lite synd att de inte kunde fixa en finare utgåva för just denna serie, är inte så sugen att lägga ut flera tusen för den japanska versionen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 6, 2010 Anmäl Share Skrivet september 6, 2010 är inte så sugen att lägga ut flera tusen för den japanska versionen. 12600 kronor för att vara mer exakt. Undrar om det verkligen var värt det :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet september 6, 2010 Anmäl Share Skrivet september 6, 2010 är inte så sugen att lägga ut flera tusen för den japanska versionen. 12600 kronor för att vara mer exakt. Undrar om det verkligen var värt det :| Ahahahah. Själv tycker jag ingen enskild serie är värd så mycket och då pratar jag inte om själva seriens kvalitet utan vad man för för pengarna. Såvida själva boxen inte är diamantklädd finns det inget som justifierar ett sådant pris, typsik japansk ocker-prissättning. Inte undra på att omvänd importering är ett så stort problem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet september 6, 2010 Anmäl Share Skrivet september 6, 2010 12600 kronor för att vara mer exakt. Undrar om det verkligen var värt det :| Tror jag räknade vad det skulle gå på förut men kom aldrig upp i den summan, tur att jag inte gav mig in på något jag varit tvungen att avsluta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet september 7, 2010 Anmäl Share Skrivet september 7, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet september 9, 2010 Anmäl Share Skrivet september 9, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet september 9, 2010 Anmäl Share Skrivet september 9, 2010 Senaste… och troligtvis sista grejen jag köpte var att jag av pliktskäl var tvungen att hämta ut… av alla saker… Macross Frontier (alla). Det var många tusenlappar, och när jag kom hem insåg jag att jag var arbetslös. Fick med en Gundam Unicorn också. Orkar inte posta några bilder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet september 13, 2010 Anmäl Share Skrivet september 13, 2010 Var någon som sålde en hel del animepaket på tradera så jag högg ett par (Steam Detectives är dock köpt på annat håll). Knight Hunters verkar riktigt dålig men Witch Hunter Robin har jag hört bra om och Steam Detectives har Kia Asamiya så den förväntade sugigheten är rätt jämn. Yoshiaki Kawajiri () och en del skräpiga (?) OVA/Filmer. I luv it! Den engelskdubbade versionen av Violence Jack är fuck it-fuck it-shit-fuck it shit-fucktastic. Några fula piratkopior följde också med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet september 16, 2010 Anmäl Share Skrivet september 16, 2010 Mina första anime blu-ray köp och väntar på att få hem Gunbuster the movie också. Får ursäkta den dåliga kvalitén på fotot. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet september 17, 2010 Anmäl Share Skrivet september 17, 2010 Såvida själva boxen inte är diamantklädd finns det inget som justifierar ett sådant pris, typsik japansk ocker-prissättning. Inte undra på att omvänd importering är ett så stort problem. Det är dyrt att göra animé. DVD-försäljningen finansierar tillverkningen, i alla fall när det gäller nya saker. Att gamla saker kostar mycket de också är troligen bara slentrian. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet september 21, 2010 Anmäl Share Skrivet september 21, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet september 21, 2010 Anmäl Share Skrivet september 21, 2010 Trist nog var båda mer eller mindre fraktskadade men för 200kr inkl utlandsfrakt för båda så orkar jag inte bry mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 7, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet oktober 14, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2010 Damp ner i brevlådan idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet oktober 19, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2010 Region A+B Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet oktober 21, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2010 Region A+B Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg