Sceleris Skrivet maj 13, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2010 Inget jag har köpt, åtminstone inte ännu, men när jag klickade runt på PAN Visions webbsajt såg jag att Mamoru Oshiis The Sky Crawlers kommer ut på svenskspråkig Blu-ray och DVD i augusti. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 14, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 27, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 28, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2010 Fick hem dem idag, ingen större skillnad mellan dvd och blåstråle förpackningen alltså. Fast det är ju insidan som räknas. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet maj 28, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2010 Äntligen är den här! (Men två dagar från Japan är inte helt illa. Bra jobb, fraktare.) Min lycka är gjord. ^^ Det var minsann en omtumlande film, på många sätt och vis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 28, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2010 Cool figur. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 31, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet maj 31, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2010 ^ Heh, trodde först att det var volym 16 du köpt. Någon måtta på åldergränssymbolerna får det väl ändå vara... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juni 17, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 21, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2010 Hittade eureka seven special edition 1 och 3 "billigt" så kunde inte motstå att köpa dem. 2 T-shirts följde med men de tog jag inte kort på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 5, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2010 mera Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 5, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2010 Den som ligger bakom den åldersmärkningen förtjänar en smocka... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
McDunk Skrivet juli 5, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2010 Den som ligger bakom den åldersmärkningen förtjänar en smocka... hahahaha :D Gullig Åldersmärkning XD ! Made my day Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 5, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2010 Den som ligger bakom den åldersmärkningen förtjänar en smocka... För att det är i vägen eller för att du tycker att det inte är en film för barn från sex år? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 5, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2010 Den som ligger bakom den åldersmärkningen förtjänar en smocka... Det är ju en dubbel-dvd 5cm/s ensam har ingen (0) gräns, men den andra har 6 års gräns. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 5, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2010 För att det är i vägen eller för att du tycker att det inte är en film för barn från sex år? Både för att den är i vägen och för att den är överdrivet stor med tanke på filmens innehåll. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 12, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zarcon Skrivet juli 12, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2010 Tjena! Har fått ett presentkort på scifi handeln och hade tänkt mig FMA säsongerna. Tyvärr så har de bara säsong 1. Jag undrar ifall ni tycker det är värt att köpa bara säsong 1 därifrån, eller hitta alla säsongerna och köpa samtidigt. Länk till s.1 (FMA: svensk utgåva) : http://www.sfbok.se/standardfiler/katfr ... /3500/3517 ( ber om ursäkt ifall man inte får länka såhär ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 21, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2010 Nausicaä of the Valley of the Wind Blu-Ray Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet juli 22, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2010 Ser ut att vara en riktigt läcker utgåva. Var har du köpt den wilfried? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 22, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2010 Ser ut att vara en riktigt läcker utgåva. Var har du köpt den wilfried? cdjapan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zarcon Skrivet juli 24, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2010 Undrar var man kan få tag i Death note 3 (svensk utgåva) ? Hittar inte med en lätt sökning på google. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juli 24, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2010 Undrar var man kan få tag i Death note 3 (svensk utgåva) ? Hittar inte med en lätt sökning på google. Finns vad jag vet inte utgiven ännu men om det tar lika lång tid som mellan den första och andra (11 månader) så kommer den någon gång i vinter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 28, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 28, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2010 Ojoj, BD-import. wilfried har börjat satsa på kvalitet. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg