flaskis Skrivet oktober 19, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2009 Något i mig dör när jag ser Clannad som R1-utgåva :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet oktober 19, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2009 Något i mig dör när jag ser Clannad som R1-utgåva :( Tycker du covern är ful, eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet oktober 19, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2009 Något i mig dör när jag ser Clannad som R1-utgåva :( Tycker du covern är ful, eller? Fast, öh, den japanska utgåvan har ju samma framsida. Och seriöst, 66$ exklusive frakt?! Nåja, det verkar som man i alla fall får tre avsnitt istället för två. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 19, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2009 Tycker du covern är ful, eller? Han tycker bara att Clannad är för bra för att förstöras genom amerikanska DVD-släpp. Jag tror dock inte att seriens producenter håller med. (De föredrar nog pengarna.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 20, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2009 Han tycker bara att Clannad är för bra för att förstöras genom amerikanska DVD-släpp. Gör jag? ;) Nu vet jag inte hur kvalitén på R1 är under de senaste åren, men det jag har i R1-väg här hemma är såpass kasst att jag har den uppfattningen. Sen såg jag bara hur covern i fodralen ligger lite snett och utanför plasten, så jag rös lite >.< ... typ. Jag överdrev väl lite i mitt förra inlägg :D Men detta http://pici.se/pictures/iXzcUPveK.jpg och detta http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=PCBE-53103 är så covern ska se ut! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet oktober 26, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet oktober 26, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2009 GA-GA-GA-GA GAO GAI GAR! Jeflar vad grejer du har köpt, är du gjord av pengar eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet oktober 26, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2009 GA-GA-GA-GA GAO GAI GAR! Jeflar vad grejer du har köpt, är du gjord av pengar eller? Nja, det är bilder på allt jag köpt sedan Augusti. Inte direkt som att jag pungade ut allt på en gång. Dessutom så är majoriteten begagnat vilket givetvis är mycket billigare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet oktober 26, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2009 ;-) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supreme Skrivet november 5, 2009 Anmäl Share Skrivet november 5, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet november 5, 2009 Anmäl Share Skrivet november 5, 2009 Åh härskare av de övre makterna på moder jord. Gå och spola ner Gilgameshi toaletten! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supreme Skrivet november 5, 2009 Anmäl Share Skrivet november 5, 2009 Åh härskare av de övre makterna på moder jord. Gå och spola ner Gilgameshi toaletten! Haha är den så dålig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet november 5, 2009 Anmäl Share Skrivet november 5, 2009 Hmm? De jag känner som har sett Gilgamesh gillade den extremt mycket. Alla är visserligen tjejer... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supreme Skrivet november 10, 2009 Anmäl Share Skrivet november 10, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet november 12, 2009 Anmäl Share Skrivet november 12, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supreme Skrivet november 12, 2009 Anmäl Share Skrivet november 12, 2009 Den var fin, vart köpte du den wilfried? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet november 12, 2009 Anmäl Share Skrivet november 12, 2009 Den var fin, vart köpte du den wilfried? amazon.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet november 12, 2009 Anmäl Share Skrivet november 12, 2009 Är det båda säsongerna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet november 12, 2009 Anmäl Share Skrivet november 12, 2009 Är det båda säsongerna? Nej, endast ettan (på sex skivor) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 24, 2009 Anmäl Share Skrivet november 24, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supreme Skrivet november 27, 2009 Anmäl Share Skrivet november 27, 2009 Köpt; Death Note vol.1-9 förutom 7, blir av och köpa vol.7 som limited edition Wolf's Rain komplett box Blue Gender komplett box FMA Season 1 part 1 och 2, Season 2 part 1 och 2 + filmen. fina guidebooks som kom med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 30, 2009 Anmäl Share Skrivet november 30, 2009 Kände mig rätt sexig (olikt när jag tittar på Kimi ni Todoke) när jag fyllde många av tomrummen i hyllan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 2, 2009 Anmäl Share Skrivet december 2, 2009 Mer sexigheter: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet december 3, 2009 Anmäl Share Skrivet december 3, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet december 3, 2009 Anmäl Share Skrivet december 3, 2009 nu är min haibane renmei box komplett och första 13 avsnitten av Bamboo blade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg