flaskis Skrivet april 5, 2006 Anmäl Share Skrivet april 5, 2006 http://hem.bredband.net/sasbag/hime2.jpg Köpt idag. Så himla nice t-shirt ^^ ser ut som R1 utgåvan som www.axelmusic.com har är det möjligtvis den ? :) tänkte dra en sån jag med .. tänkte bara undrar hur är den engelska texten och bildkvaliten ? .. Är väl helt ok ljud och bild. Bilden är har lite "raster" vid snabbar rörelser, men inget allvarligt. Kollade på dubben också, och de har lyckats bra med det faktiskt, även om det inte är något jag ens kommer använda :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 6, 2006 Anmäl Share Skrivet april 6, 2006 Min drömbox vore en stor fin box med ALLA Slayers serier och filmer, ungefär som den stora Buffy-boxen ^^ Finns det en sådan måntro? :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 6, 2006 Anmäl Share Skrivet april 6, 2006 finns, finns det säkert, frågan är om den är officiell :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet april 6, 2006 Anmäl Share Skrivet april 6, 2006 http://hem.bredband.net/sasbag/hime2.jpg Köpt idag. Så himla nice t-shirt ^^ ser ut som R1 utgåvan som www.axelmusic.com har är det möjligtvis den ? :) tänkte dra en sån jag med .. tänkte bara undrar hur är den engelska texten och bildkvaliten ? .. Är väl helt ok ljud och bild. Bilden är har lite "raster" vid snabbar rörelser, men inget allvarligt. Kollade på dubben också, och de har lyckats bra med det faktiskt, även om det inte är något jag ens kommer använda :P jag menade inte dubben hehe ..utan engelska texten = engelska subtitles om dom är bra :) och med det menar jag bra " bra storlek , bra font . och färg medmera för en del anime har usla färger " Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 6, 2006 Anmäl Share Skrivet april 6, 2006 jag menade inte dubben hehe ..utan engelska texten = engelska subtitles om dom är bra :) och med det menar jag bra " bra storlek , bra font . och färg medmera för en del anime har usla färger " Mjo, ville bara notera att dubbningen var bra gjord. Råkar alltid glömma att slå över till japansk audio när jag stoppar in en dvd, men jag blev positivt överraskad av de engelska röstskådisarna :) Mjo bilden är väl helt ok, men det är svårt för mig som aldrig är så kräsen. Tyckte dock att färgerna var för starka, eller att kontrasten var för hög. Men som sagt, jag är inte kräsen, så det är lite svårt för mig att kritisera :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 6, 2006 Anmäl Share Skrivet april 6, 2006 Ja vad fan är det med vissa serier och färgen på undertexterna, ta tex Hellsings DVD-box, gul text :/ Nu är iofs Hellsing den enda anime som gör sig bra och till och med bättre med engelska än med japanska med engelsk sub, mycket pga att Hellsing känns väldigt amerikansk. Men när jag skulle se den för femte gången eller nåt så tänkte jag att det kunde vara trevligt att testa med japanska men man blev ju avskräckt bara av den skärande färgen på undertexterna, och sen måste jag säga att dom japanska rösterna inte var tillräckligt hårda ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 6, 2006 Anmäl Share Skrivet april 6, 2006 Nu är iofs Hellsing den enda anime som gör sig bra och till och med bättre med engelska än med japanska med engelsk sub, mycket pga att Hellsing känns väldigt amerikansk. Men när jag skulle se den för femte gången eller nåt så tänkte jag att det kunde vara trevligt att testa med japanska men man blev ju avskräckt bara av den skärande färgen på undertexterna, och sen måste jag säga att dom japanska rösterna inte var tillräckligt hårda ;P Det kan jag inte hålla med om. Tyvärr är Alucards röstskådis på originaldubben för grym för att jag kan hålla med dig på den punkten :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet april 6, 2006 Anmäl Share Skrivet april 6, 2006 Det kan jag inte hålla med om. Tyvärr är Alucards röstskådis på originaldubben för grym för att jag kan hålla med dig på den punkten. OT, men jag håller med helt och hållet. Jouji Nakata har nog den mest mörka och elaka rösten som kan köpas för yen. Gör ett bra jobb i F/sn och är riktigt bra i Lost Child (som jag roar mig med nu). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 10, 2006 Anmäl Share Skrivet april 10, 2006 Drog just till med en beställning på The Vision of Escaflowne (Anime Legends) - Complete Collection - 355kr samt ett egentligen inte planerat inköp av Prinsessan Tutu (Första. Synd att det inte verkar finnas någon samlarbox) - 107kr. Kan inte säga att jag har sett någon av dessa serier, men jag litar på mina källor om hur kvalitén på dessa serier är! Eller något. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet april 11, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 11, 2006 http://hem.bredband.net/sasbag/hime2.jpg Köpt idag. Så himla nice t-shirt ^^ Nu har jag också köpt en sådan! Var i webhallen idag och slog till ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 11, 2006 Anmäl Share Skrivet april 11, 2006 http://hem.bredband.net/sasbag/hime2.jpg Köpt idag. Så himla nice t-shirt ^^ Nu har jag också köpt en sådan! Var i webhallen idag och slog till ^^ Grattis :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet april 28, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 28, 2006 Var i webhallen och hämtade ut min Eureka Seven Collectors Edition idag! :D Som jag har längtat X3 En massa bilder: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 28, 2006 Anmäl Share Skrivet april 28, 2006 Köpte Yukikaze volym #2 idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 3, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 3, 2006 Köpte Get Backers dubbeldvdversionboxgrejen idag inne på sfbokhandeln. 159:- var inte alls ett dumt pris så jag kunde inte motstå när jag ändå funderat på å köpa Get Backers ett tag nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 4, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2006 Funderat på att se Getbackers ett tag nu fast aldrig blivit av, så mycket att se så lite tid ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet maj 4, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2006 När jag kom hem väntade min fate/stay night box på mig. <3 Lite smalt med första tryck godis, ett litet häfte hade vart kul. En titt på lådans baksida. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 4, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 4, 2006 När jag kom hem väntade min fate/stay night box på mig. <3 Lite smalt med första tryck godis, ett litet häfte hade vart kul. En titt på lådans baksida. Mumma!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 4, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2006 Jag trodde inte Fate/Stay night animen var klar än? :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet maj 4, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2006 Ja, den boxen var något mager (har en själv). Men jag har fortfarande Uta∽Kata boxarna i minnet. Men den är ändå mycket roligare än vad R1 och R2 PAL DVD är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CarrierZ Skrivet maj 6, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2006 Blir halvkåt på de där FSN boxarna. Ifall jag hade fått mer pengar än vad jag får just nu (jävla bidrag!) hade jag funnit en sådan i min hand också. =[ Nåja, blir nöjd med att FSN18 kommer ut idag. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 6, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2006 mina köp idag är... eller beställd Tenchi Muyo - The Complete OVA Series Tenchi Muyo! Ryo Ohki - Vol. 01 My-Hime - Vol. 01 + Collector's Box Mobile Suit Gundam Seed - Destiny - Vol. 02 Neon Genesis Evangelion - Platinum Edition - Complete Collection Var nära på att beställa hela GTO boxen också men jag bangade XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CarrierZ Skrivet maj 6, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2006 Måste kostat skjortan det där. Hur mycket gick det på, Boda? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 6, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2006 kan räkna ut det åt dig :D Tenchi Muyo - The Complete OVA Series 649 kr Tenchi Muyo! Ryo Ohki - Vol. 01 219 kr My-Hime - Vol. 01 + Collector's Box 289 kr Mobile Suit Gundam Seed - Destiny - Vol. 02 179kr Neon Genesis Evangelion - Platinum Edition - Complete Collection 599kr Totalt: 1935 kr har inte inräknad frakt på dom som är bestälda da XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 6, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2006 600 spänn för hela NGE? =O Jäklar vad billigt! Var beställde du ifrån? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 6, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2006 600 spänn för hela NGE? =O Jäklar vad billigt! Var beställde du ifrån? ^^ Webbhallen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg