Sceleris Skrivet juni 13, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2009 Tack, men frakten skulle nog bli väldigt jobbig. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet juni 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2009 Inte nog med att den var dyr från början men sen skulle de ha 186 kr i tullavgift, fuck yeah! Blev riktigt imponerad av denna filmen när jag såg den, dvs Bluray-versionen. Det var så man fick lite gåshud när man togs 6-7 års tillbaks i tiden då man första gången såg NGE. Skall verkligen köpa samtliga filmer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2009 Clannad ~After Story~ volym 7 Limited Edition Läs recension på http://otokonoroman.se/?p=236 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juni 18, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2009 Grymt fin Arjuna box. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet juni 18, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2009 Kommer du till Stockholm nån gång kanske du kan få en gratis (NTSC) spelare. Har haft en som legat i garderoben ett tag nu, men har inga filmer. (Jag vet däremot inte om den funkar. Det visste inte förra ägaren heller.) Jag är intresserad! Vad är det för modell? Jag har ju filmer, så vi kan testa den. :o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 18, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2009 Jag är intresserad! Vad är det för modell? Jag har ju filmer, så vi kan testa den. :O Det är en Pioneer LD-8380. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 18, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2009 LD-kväll hos riyu! Alla får komma! O/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet juni 18, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2009 Jag är intresserad! Vad är det för modell? Jag har ju filmer, så vi kan testa den. :o Det är en Pioneer LD-8380. Okej. Testat ifall den funkar med vanliga CD-skivor? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet juli 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet juli 15, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2009 So liek. Kopt tva LOGH LD:er och en LOGH DVD och en Hi no tori LD. :') Kan langa bilder senare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 15, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2009 So liek. Kopt tva LOGH LD:er och en LOGH DVD och en Hi no tori LD. :') Kan langa bilder senare. Vänta, var det bara två LD och en DVD? Jag trodde du hade köpt hela serierna, alla boxar, typ. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet juli 15, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2009 Så rik är jag tyvärr inte. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet juli 16, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2009 Efter att funderat rätt länge så har jag äntligen beställt dvd-boxen med Black Lagoon. Har varit tveksam till svensksubbad anime ända sen jag köpte GetBackers, men lyckades låna första Black Lagoon dvdn av en kompis innan jag beställde B) Sen "råkade" jag beställa Ergo Proxy-boxen också ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juli 16, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2009 Sen "råkade" jag beställa Ergo Proxy-boxen också ^^' Det har jag också funderat på att råka göra... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juli 16, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2009 Sen "råkade" jag beställa Ergo Proxy-boxen också ^^' Det har jag också funderat på att råka göra... Det rekommenderas att man råkar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet juli 16, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2009 Kopte soundtracket till Eva 0.2 idag. :3 Special utgava till och med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet juli 17, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2009 LoGH-spoiler, avsnitt 26. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 17, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2009 LoGH-spoiler, avsnitt 26. Spoiler Spoiler mark'd it for ya. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet juli 18, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2009 Vafan, inga kommentarer? För lite moé och ecchi eller?! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 18, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2009 Vafan, inga kommentarer? För lite moé och ecchi eller?! Det kommenteras väldigt lite angående animéköp. Tro inte att du är världens undantag. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juli 18, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2009 Vafan, inga kommentarer? För lite moé och ecchi eller?! ...grattis? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 19, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2009 Vafan, inga kommentarer? För lite moé och ecchi eller?! ... öhm... tja... då kan väl... Barnet på hino tori-fodralet var lite väl naken... <.< Farligt mycket ecchi, speciellt för den åldern! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kknd Skrivet juli 21, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2009 Någon som kan rekommendera några bra Anime boxar? Såg precis klart Elfen Lied och måste säga att det var över min förväntan. Riktigt bra Anime. Skulle vilja få tag på liknande serier om det går. Typ action genren med lite ecchi eller något liknande. Nån som har några förslag? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juli 21, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2009 Någon som kan rekommendera några bra Anime boxar? Såg precis klart Elfen Lied och måste säga att det var över min förväntan. Riktigt bra Anime. Skulle vilja få tag på liknande serier om det går. Typ action genren med lite ecchi eller något liknande. Nån som har några förslag? "ge mig tips på animé att se" tråden kanske? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet juli 29, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg