Boda Skrivet februari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2006 Escaflowne The Movie är mitt senaste kap för 100:-, köpt av en kompis som säljer lite anime/manga. Dvdn var i helt nyskick dessutom. Har du typ nån list aja gaknske är intresserad om han har nåt roligt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet februari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2006 aja gaknske ... För att citera en vis katt: DU SITT NER; HÅLL KÄFT OCH LÄR DIG STAVA! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2006 aja gaknske ... För att citera en vis katt: DU SITT NER; HÅLL KÄFT OCH LÄR DIG STAVA! XD Trött som fan är det en ursäkt XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet februari 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 9, 2006 Escaflowne The Movie är mitt senaste kap för 100:-, köpt av en kompis som säljer lite anime/manga. Dvdn var i helt nyskick dessutom. Har du typ nån list aja gaknske är intresserad om han har nåt roligt ;) Givetvis ;) Skickar ett pm till dig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2006 Fick min Memories DVD idag. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet februari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2006 uh... Memories.. :S .... :| .... ush... (gillar inte den :P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2006 mitt senaste köp eller bokning är det rättare sakt, gundam seed destiny http://www.webhallen.com/prod.php?id=54475 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet februari 27, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2006 Japp en collectors box beställd här med ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet februari 28, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 28, 2006 Det här har jag bokat: http://eurekaseven.bandai-ent.com/sp_editionDVD.htm :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet februari 28, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2006 Oh nice, Det är en bra serie och en väldigt snygg box också. Vad mer kan man begära :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet februari 28, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 28, 2006 Oh nice, Det är en bra serie och en väldigt snygg box också.Vad mer kan man begära :D Inte mycket :3 Jag är bara överlycklig att man får alla extragrejerna ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jin Roh Skrivet mars 2, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2006 Hej. Jag hade tänkt att köpa mig en samling av Hayao Miyazaki. Älskade Spirited Away så himla mycket. Har nu beställt som kommer på posten: Akira (1988) - Digitally Remastered (2-Disc) - [DVD] 1 st á 149 kr Beautiful Dreamer (1984) - [DVD] 1 st á 135 kr Cowboy Bebop - The Movie (2001) - Special Edition - [DVD] 1 st á 129 kr Jin-Roh - The Wolf Brigade (1998) - [DVD] 1 st á 119 kr Memories (1995) - [DVD] 1 st á 169 kr Ninja Scroll (1995) - 10th Anniversary Special Edition (2-Disc) (UK -Import) - [DVD] 1 st á 149 kr Tokyo Godfathers - [DVD] 1 st á 169 kr ELDFLUGORNAS GRAV / DVD 2 1 169.00 169.00 NIGHTMARE BEFORE CHR DVD 1 1 145.00 145.00 GHOST IN THE SHELL * DVD 2 1 155.00 155.00 några som jag vill ha i min samling. Är relativt ny inom anime, men kollat upp andras tycke om filmer så var bara tvungen att köpa. Senare inköp är nog kanske: Bersek serien? Fullmetal Alcemist? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet mars 22, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2006 Ah, mitt senaste inköp :D Men.... va fan finns det bara plats för 6 DVD:er för....? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet mars 22, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2006 jag tro som sakt at det kommer en till box runt avsnitt 30 elller nåt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 Köpte just Aishite Knight-boxen, Kamichu avsnitt 1~14 och Die Buster del 4. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 Mitt senaste inköp under halvåret som gått blev: xxxholic-filmen special edition Tsubasa Reservoir Chronicle-filmen special edition Jungle wa Itsumo Hare Nochi Guu TV-serien 2-5 samt Deluxe 1-2 Yugo the Negotiator 1-2 Sousei no Aquarion 1 (med box) Air 1 Honey & Clover 1 Jag vågar knappt gå till Akihabara längre, jag blir så fattig... Men det mesta är köpt billigare än nypris. Zimeon, är Kamichu bra? Gillar omslagen jag sett. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet mars 24, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2006 yay Mai hime vol 1 har kommit Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet mars 26, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2006 Kamichu bra...? Tja, det är den nog. Har av många anledningar inte kunnat kolla igenom särskilt mycket än, huvudröstisen är lite svag och ibland tycker jag att tempot är konstigt, med underliga pauser bara för att de skall visa hur mycket de skall orka animera (lite Disney-det-måste-röra-på-sig-animation i en del lägen) men hade jag inte trott på den hade jag nog knappast lagt ut närmare tretusen spänn. Aishite Knight, var jag dock säkrare på. 150% fetguld hela vägen runt. Värt varenda krona. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet mars 29, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2006 aaaaa.....äntligen blev mina köp för denna månad klar. Mitt anime behov är stillat ännu en månad....kanske Det blev: Bastard - Complete Collection Howl's Moving Castle Photon The Idiot Adventures Rune Soldier - Complete Collection DNAngel - Complete Collection Those Who Hunt Elves - Complete Collection Skönt med "Complete Collection" boxar >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 2, 2006 Anmäl Share Skrivet april 2, 2006 aaaaa.....äntligen blev mina köp för denna månad klar. Mitt anime behov är stillat ännu en månad....kanske Det blev: Bastard - Complete Collection Howl's Moving Castle Photon The Idiot Adventures Rune Soldier - Complete Collection DNAngel - Complete Collection Those Who Hunt Elves - Complete Collection Skönt med "Complete Collection" boxar >:D Wow hur mycket det po (Ursakta stavningen ar i thailand :P B) ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet april 2, 2006 Anmäl Share Skrivet april 2, 2006 hmmm.... nu måste här räknas lite.... Bastard - Complete Collection 229 Howl's Moving Castle 259 Photon The Idiot Adventures 179 Rune Soldier - Complete Collection 299 DNAngel - Complete Collection 599 Those Who Hunt Elves - Complete Collection 449 Tottalt: 2014kr (+frakt) (Det lönar sig att jobba 5skift på industri >:D) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet april 2, 2006 Anmäl Share Skrivet april 2, 2006 Har köpt första dvdn av GetBackers (Svenska versionen med avsnitt 1-10) Har inte sett på den än (fast jag har sett hela serien) men den verkar rätt ok. Man fick med ett litet roligt häfte också med lite info om de viktigaste karaktärerna och skådespelarna (visserligen var alla bilder rätt pixliga :S ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet april 5, 2006 Anmäl Share Skrivet april 5, 2006 Själv köpte jag DNAngel Complete Collection-boxen för några dar sen. Den är väl ok, även om Mangan är bra mycket bättre. Jag ångrar iallafall inte köpet. Näst upp blir förmodligen Slayers collection-boxen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 5, 2006 Anmäl Share Skrivet april 5, 2006 http://hem.bredband.net/sasbag/hime2.jpg Köpt idag. Så himla nice t-shirt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet april 5, 2006 Anmäl Share Skrivet april 5, 2006 http://hem.bredband.net/sasbag/hime2.jpg Köpt idag. Så himla nice t-shirt ^^ ser ut som R1 utgåvan som www.axelmusic.com har är det möjligtvis den ? :) tänkte dra en sån jag med .. tänkte bara undrar hur är den engelska texten och bildkvaliten ? .. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg