Saya Skrivet juli 31, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2008 Webhallen, släpps ju egentligen den 5e men det verkar som att de fick dem tidigare än väntat, inget jag klagar på :) I så fall får jag rekommendera dig att köra på Axelmusic, 5-9 dagars frakt men nästan 120:- billigare för boxen. Hur många avsnitt är det per DVD? (alt. hur många skivor kan det komma att bli) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juli 31, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2008 Webhallen, släpps ju egentligen den 5e men det verkar som att de fick dem tidigare än väntat, inget jag klagar på :) I så fall får jag rekommendera dig att köra på Axelmusic, 5-9 dagars frakt men nästan 120:- billigare för boxen. Hur många avsnitt är det per DVD? (alt. hur många skivor kan det komma att bli) Äh då måste man krångla med paypal och skit. Det kommer att bli 3 släpp (alla kommer att ha en LE-version också) med två dvder alltså det vanliga 6 dvder. De kommer också att släppa dvderna som följer med i 2-disc släppen som singlar, alltså bara splitta på dem. Dumt jag vet. De kör samma grej med Toward the Terra fast utan dvder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 31, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2008 Missförstår jag dig rätt eller innehåller vol.1 LE vol.2 också? Eller blir det så här: Vol. 1 LE Vol. 2 Vol. 3 LE Vol. 4 Vol. 5 LE Vol. 6 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juli 31, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2008 Missförstår jag dig rätt eller innehåller vol.1 LE vol.2 också? Eller blir det så här: Vol. 1 LE Vol. 2 Vol. 3 LE Vol. 4 Vol. 5 LE Vol. 6 Japp, och sedan så släpper de "Part 1" som också inehåller singlarna för vol.1-2 fast utan LE-verrans extramaterial. Part 2 inehåller 3-4 och part 3 5-6. Singlarnas existensberättigande är inte så stort alltså. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 1, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2008 Hmm, trodde jag postade den här länken igår D: Clannad LE Volym 7 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 4, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2008 Jag fick hem min Code Geass vol. 1 box (+ bredband!) idag. För bilder hänvisas till Negis inlägg ty jag har ingen bra kamera. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 4, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2008 Jag fick hem min Code Geass vol. 1 box (+ bredband!) idag. För bilder hänvisas till Negis inlägg ty jag har ingen bra kamera. Är det något fel på den? Första skivan i min box kan inte spela upp episod 4-5 och delar utav extramaterialet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 4, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2008 Är det något fel på den? Första skivan i min box kan inte spela upp episod 4-5 och delar utav extramaterialet. http://www.rightstuf.com/rssite/main/ne ... To=Archive Däremot har jag snabbspolat genom båda avsnitt utan problem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 4, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2008 Däremot har jag snabbspolat genom båda avsnitt utan problem. Du vill inte byta då? :P Har skickat ett mail till webhallen och ska se om jag måste skicka tillbaka allt, hoppas jag bara behöver skicka tillbaka dvderna eftersom att allt annat fungerar fint. Här kommer iaf lite mer anime som jag köpt (lär dock inte bli något mer förens i September): 1 Augusti: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet augusti 5, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2008 Shoujo Sect 1, special package Den mest påkostade boxen för den här typen av anime. Var lite överraskad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 7, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2008 Fick precis sista Clannad-dvd:n. Slapp tull denna gång, så den dumpades ner i brevlådan o/ http://rori.mecha.se/?p=144 <-- för mer info och BILDER! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet augusti 8, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2008 Köpte hem ZOE igår :) Hela serien + extra OVA. =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet augusti 10, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2008 Cowboy bebop filmen fick jag i onsdags och End of evangelion fick jag i fredags tror jag (var inte hemma så vet inte exakt). Båda filmer gick på ca 200 kr totalt vilket jag inte tycker är farligt men jag blev lite besviken på End of evangelion eftersom skivfodralet var lite trasigt men det är inget man ser. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet augusti 19, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2008 Nya tillskotten Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SantaGo Skrivet augusti 25, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2008 Gah, va avissss man blir, vill också ha massa saker o ting! Men som för många fler, problem med att få pengarna att räcka till :P Ska ta gå in på alla webshoppar jag kan komma på nu o drömma mig iväg en sväng :] Grattis till er som köpt iaf :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet augusti 28, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2008 Så idag kom äntligen Read or Die ner i brevlådan. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet augusti 31, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2008 Senaste inköp. Samurai Champloo Limited Edition box, med volym 1 av serien + en snygg scarf. :P (som tjejen inte gillar) XD Tackar Flaskis. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 31, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2008 Senaste inköp.Samurai Champloo Limited Edition box, med volym 1 av serien + en snygg scarf. :P (som tjejen inte gillar) XD Tackar Flaskis. :) Hoppas du är nöjd xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet september 4, 2008 Anmäl Share Skrivet september 4, 2008 Senaste inköp.Samurai Champloo Limited Edition box, med volym 1 av serien + en snygg scarf. :P (som tjejen inte gillar) XD Tackar Flaskis. :) Hoppas du är nöjd xD Kan du fethajja. :P Idag (Torsdag) kom Ninja Scroll TV ner i brevlådan, runt 9 på morgonen. Startade dagen med o kolla på ett par avsnitt innan jobbet. :P Volym 1 Volym 2 Volym 3 YAY! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet september 7, 2008 Anmäl Share Skrivet september 7, 2008 Var på marknad i helgen och köpte Kiki's Expressbud och Paranoia Agent. (Har ingen kamera i närheten så ni får klara er utan bilder) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet september 8, 2008 Anmäl Share Skrivet september 8, 2008 *De tre översta boxarna tackar man flaskis för. *Äntligen kan man se klart på FMP "yay". *Macross Zero måste vara det fullkomligt mest idiotiska köp någonsin, förutom att man hört att serien är ganska halvtaskig så finns det ingen engelska text att tillgå. Nåväl billiga var dem och så finns det alltid internet om jag nu får för mig att se serien någon gång. *5cm är wunderful <3 *Ska bli spännande att se vad allt liv om Comic Party kom från. Efter att ha skummat egenom extrahäftet (det som sticker ut ur boxen) så ser detta ut att bli en härlig serie sprängfylld med nördreferenser i samma anda som Nurse Witch Komugi. *Varit intresserad utav Gad Guard ett tag men aldrig riktigt känt för att ladda ner nått så när jag hittade boxen på webbis rea så kändes det som att det var tid för det. Ditto för Last Exile. * The Wanderers: El Hazard, såg ett avsnitt utav den här serien för länge sedan och störtälskade den. AIC var verkligen bäst under miten på 90-talet. *Orguss 2.0, nåja... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet september 15, 2008 Anmäl Share Skrivet september 15, 2008 Fick äntligen hem min Code Geass special edition box som jag har väntat på i över en månad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet september 16, 2008 Anmäl Share Skrivet september 16, 2008 Hämtade ut s-CRY-ed på posten i Måndags. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
J.O. Skrivet september 21, 2008 Anmäl Share Skrivet september 21, 2008 Starzinger, mmhmm.. var bäst när jag var liten, nu sitter man mest och skrattar ^^ Måste ha vol. 2 och 3 av Lucky Star också! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet september 21, 2008 Anmäl Share Skrivet september 21, 2008 Macross Zero är faktiskt bra. Fast du borde ha sett den för några år sen, då effekterna var WOW! Nu ser de ganska tama ut i jämförelse med dagens teknik. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg