Ashaz Skrivet februari 4, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2008 Samlingen växer :D visst det är "bara" hina, men jag kunde inte låta bli. Tyvärr var boxen lite kantstött, men det får man väl stå ut med. 119:- kostade kalaset! så 14 spänn per skiva! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet februari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2008 Kanon Vol.2 Collector's Box Bokad :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2008 Kanon Vol.2 Collector's Box Bokad :) Mumma, hoppas bara att licens tjafset ADV har inte påverkar Kanon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet februari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2008 Kanon Vol.2 Collector's Box Bokad :) Vart bokade du den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet februari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2008 Kanon Vol.2 Collector's Box Bokad :) Vart bokade du den? antar att det är R1 versionen och den finns på www.axelmusic.com för 195kr (släpps prel. 12feb) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet februari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2008 Kanon Vol.2 Collector's Box Bokad :) Vart bokade du den? antar att det är R1 versionen och den finns på www.axelmusic.com för 195kr (släpps prel. 12feb) Det stämmer bra det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet februari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2008 Hur är det med betalning hos axelmusic? Dras betalningen när varan skickas? Och från vilket land skickas varan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2008 Hur är det med betalning hos axelmusic?Dras betalningen när varan skickas? Den dras vid beställning. Beställde EoE hos dem, pengarna drogs men efter några veckor visade det sig att filmen hade utgått. Så jag fick be om återbetalning via mail. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet februari 13, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2008 har nu fått min beställning från cdon. kino´s resa volym 3 & 4 visserligen så är det hyr-dvd jag har köpt men dem har aldrig varit uthyrda heller, - är dock är att baksidan är på norska, men för 29 kr/dvd så bryr jag mig inte så mycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 13, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2008 Hanaukyo Maid Team vol.1 + SE box 2X* (hela 4st karaktärs pencilboards) Burn Up Scramble vol.1 + SE box (zomg magneter :D) Silent Möbius vol.1-3 (+ affish och en minimanga, woho) *Anledningen till att jag fick två är för att jag råkade beställa det och upptäckte det inte förens jag hade hämtat ut paketet, om någon vill ha den ena (som fortfarande är inplastad) så kan ni hojta (PM) till (dock inte gratis >:(). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet februari 18, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2008 Ett paket galaxensjärnväg kom på posten idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 19, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2008 Ett paket galaxensjärnväg kom på posten idag. Härligt köp, synd att man inte har tid att se på sin egen då Silent Möbius uppslukat min fritid totalt de senaste dagarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apachai Skrivet februari 21, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2008 För inte så länge sedan köpte jag faktiskt Lupin III: The Castle of Cagliostro. Den första anime jag köpt!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet februari 21, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2008 Hade lite tur att det fanns kvar några exemplar av ef - prologue (fjärrkontroll, kylfläns, j-phone och School Days-böcker följde inte med i boxen) Sen ef DVD 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet februari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2008 Fan vad sugen jag blir på att börja beställa R2:or när du visar sådant där DB. Prologue-kittet var ju helt galet läckert... trots att kylflänsen inte ingick. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet mars 7, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2008 hämtade idag min beställning från webhallen på posten, 1. love hina ultimate collection 2. kai doh maru (film) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet mars 8, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2008 hämtade idag min beställning från webhallen på posten, 1. love hina ultimate collection 2. kai doh maru (film) sweet. den är bättre än jag vågade vänta mig :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet mars 10, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2008 Alltid lika trevligt med paket på måndag morgon, ef DVD#4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 10, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2008 Jävlar, fantastisk fina de där DB! Får nästan tårar i ögonen när jag ser sånt fantastiskt artwork både på fodralet och tillbehören :') Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 10, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2008 Kom på att jag inte postat bilder på min DVD volym 3 av Clannad - Limited Edition: Paketet var riktigt stort när jag hämtade ut det, men väl hemma märkte jag att anledningen var att det följde med en riktigt snygg dvd-box för alla åtta volymer i samma material som vanliga böcker har som omslag: Hela innehållet: DVD-fodralet öppnat samt även en bild på den siste sjöstjärneanvändaren Fuko! Sist men inte minst, detta snygga drykesunderlägg! Texten till vänster säger något i stil med "Om du vill, kan du komma till Fukos storasysters bröllop?" Slutsats: Ännu ett lyckat köp :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 13, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2008 Förutom dom vanliga ef och Kojika DVDerna per månad så är nu den här förbeställd. Kara no Kyoukai - Fukan Fuukei. Orrin börjar göra plats i bokhyllan tills i maj... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet mars 13, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2008 Dito. Den där råkade också beställas. Äckligt läcker box. ..och sen kommer det två till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet mars 13, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2008 Fick hem första dvd av Hellsing Ultimate Series, sjyssta grejer. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 16, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2008 Kom hem från två veckors Syd-Amerika och hittade detta på mitt skrivbord: Revolutionary Girl Utena: Rose Collection från SFbok. Hade egentligen aldrig förväntat mig att få denna då jag beställde den när den var på restnotering (för ungefär ett halvår sedan) och jag har under den tiden fått otaliga mail där de säger att det verkar ovisst när de ska få in den igen om ens alls. Nu verkar det dock som att min plan att ha Black Rose Saga från Webhallen (för dryga 850kr) som nödex, har raserats då någon köpte deras sista ex av boxen. Istället fick jag nöja mig med runt 40 (vet inte exakt hur många det var men postar bild när jag har dem i hand) anime-dvder istället då jag plockade stora delar av Webbis 30kr per anime REA :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 26, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2008 Hämtade ut Clannad DVD LE volym 4 på posten. Mycket godis, bl.a Ett häfte med produktionsskisser en samling kalender på olika småbilder april 2008 - mars 2009, samt ett recept på hur man tillagar "hitode-bröd"! :D Orrin jobbar på att översätta den, och när det är klart kommer receptet att finnas här i tråden :) Texten ovanför Sanae: "Hitodepan no tsukurikatadesu" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg